En haluaisi olla henkisesti väkivaltainen.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001UUSI
Kuule .Siitäkin voi oppia pois .
Se on jo alku että asia haittaa sua itseä jotenkin . Ne joita ei haittaa, eivät muutu ...🙄- Anonyymi00002UUSI
Hootaja rasskukka luulee että voi parantaa tai muuttaa ihmisen hakkaa kyllä itse oman ja kaikkien ympärillään päät seiniin yhden hullun takia. Ei kannata. Punainen lippu se on. Juokse !
Muuten hukkaat paljon elämästäsi usko vaan huviksesi jos osaat laskea hänen käytöksestään
- Anonyymi00003UUSI
En lukenutkaan. Oli varmaan raakaa sisältöä.
- Anonyymi00004UUSI
Niin, kun jättää lukematta, niin ei voi satuttaa.
- Anonyymi00005UUSI
Totta puhuen en usko että tuntuis missään. Et oikein osaa.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Totta puhuen en usko että tuntuis missään. Et oikein osaa.
Tarkoitinkin, että ylipäätänsä kaikki ne itsestä negatiivisilta aloituksilta kuulostavat voi jättää huomiotta. Harjoitella siihen.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tarkoitinkin, että ylipäätänsä kaikki ne itsestä negatiivisilta aloituksilta kuulostavat voi jättää huomiotta. Harjoitella siihen.
Ja selvennän vielä. Ei minusta tuntunut millekään tämä aloitus. Utelias kun olin lukemaan, mitä muuta mahtaa sisältää, niin avasin. Neutraali oli ja on mulle.
- Anonyymi00008UUSI
Usein, jos kirjoittaa, ehtii miettiä mitä kirjoittaa. Puhuessa saattaa vahingossa sanoa mitä oikeasti ajattelee ja tuoda itsestään ne "parhaat puolet" esille.
- Anonyymi00009UUSI
Huippu-tarjoukset sunnuntain päättäjäisiin ovat 40 dollarin lipusta peräti 400 dollaria.
Poliisi arvioi parhaitten myyjien pääsevän vuorokaudessa jopa 25 000 dollarin tuloihin.
Ripa en ole.....- Anonyymi00013UUSI
Ai. Vastaako Suomessakin poliisi nykyään lipputuloista? Ilmankos ei niitäkä saa enää normaalisti ostettua. -sivu
- Anonyymi00010UUSI
Luit tai et varmaan jokainen joutuu miettimään mikä on oma tehtävä tällä planeetalla, onko se olla pyllyloinen en minä tiedä
- Anonyymi00011UUSI
Entä jos joku porukka yrittää parhaansa mukaan olla henkisesti väkivaltainen, saako niille olla takaisin ilman, että vollotetaan teatraalisesti?
- Anonyymi00012UUSI
Linssinviilaajana et oo muutenkaan yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1662650- 821135
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2371025- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82858- 87717
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104618Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50577- 38552
- 36508