Ihana peppupano martkan päällä.

Anonyymi-ap

Olin yhteydessä vanhaan tuttavaa ihan sattumalta toisessa yhteydessä, ja pikku hönössä kun olin, niin juttu lähti siinä chatatessa ihan laukalle. Hän oli eronnut tovi sitten ja puutetta taisi olla sielläkin päässä kuten itselläkin. Selvisi että hän on mieleltään oikein timanttinen narttu mikä minulle oli yllätys, vaikka tunsinkin hänet ennestään.

Olin lähdössä työmatkalle siihen suuntaan, joten sovittiin tärskyt matkan varren majapaikkaan.

Sielöä hän odotti minua kesämekossa, jossa alla ei ollut tietenkään mitään. Samam tien suutelin häntä kunnolla ja otin kiinni kuin vanhaa ystävää. Kävin itse ensin suihkussa ja komensin hänet mahalleen sänkyyn ja menin suoran nuolemaan persereikää. Sormetin samalla ihanaa posliinipillua ja annoin rauhassa ja kunnolla huolella kielen tanssia ihanalla ryppyreiällä. Ei ollut kiirettä. Hän huokaili syvään siinä alla...

Käskin nousta ylös ja menin itse selälleen ja pyysin ottamaan suihin, ensin siinä sivulla ja sitten Kuusysi ssä. Oi kuinka tarmokkaasti hän imi ja lypsi kullia, tuntui nii. Taivaalliselta ja vielä ihanammalta siksi kun olimme nähneet vasta aivan hetki sitten ja nyt sain uittaa jo kyrpää hänen suussa...

Pyysin menemään kontilleen sängyn reunalle ja sujautin pilluun ensin hetkeksi, se oli aivan litimärkä.. Työntelin takaapäin ja sormeilin peppua samalla ja revittelin perseposkia... Oli jotenkin hieman hankala asento joten mentiin lusikkaan ja työnsin munan suoraan perseen puolelle. Ihana yllätys tuli kun hän otti tukea sängystä ja työnsi itseään kyrpää vasten. Ihana tiukka reikä ja kunnolla painetta. Sain runtata perseeseen oikein kunnolla, kunnes se antoi myöden, ja aloin työntelemään suoraan sen minkä pystyi. Hieman nahisti mutta ei kuulemma haitannut, ei minua eikä häntä... Työnsin takaisin pillu puolelle ja otin hieman kosteutta sieltä ja työnsin takaisin perseeseen... Pari kertaa... Kolme kertaa kunnes peppu luisti oikein hyvin. Ei kauaakaan kun kuulin hänen tulevan ja laukesin itsekin melkein yhtäaikaa syvälle peppuun.

Makoilimme hetken ja höpöteltiin ja siliteltiin.. Kävimme lenkillä ja renrouduttiin ja palattiin sänkyyn. Käskin häntä ottamaan uudelleen munan suuhun ja imemään sen kovaksi. Ikää kun alkaa olemaan ei ihan näin nopeasti pääse mukaan mutta hän sai munan kovaksi uudelleen ja otin nyt hänet uudelleen sängyn reunalle ja työnsin suoraan juuri nussittuun perseeseen. Ihanasti upposi sinne ja rakastan sitä näkyä kun saa katsoa takaapäin ja upottaa anaaliin. Työnsin muutaman kerran aina välillä. Pillun puolella ja takaisin. Teki niin hyvää... Kunto hieman alkok pettämään ja pyysin hänet istualleen sängyn reunalle ja työnsin terskan suuhun ja runkkasin viimeiset hetket... Kunnes laskin lastit hänen suuhunsa. Hän nuoli ja siivosi kyrvän ihanasti puhtaaksi. Runkkasin viimeisetkin pisarat terskan päähän ja hän nuoli ne. Suudeltiin, laktoin vaatteeni päälle ja sovittiin että kavereille ei puhuta. Lähdin jatkamaan matkaa.

Ihana muisto ja ihana nainen.

Millaisia kesämuistoja muut on aiheesta saaneet?

0

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
        Maailman menoa
        153
        1018
      2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
        Ikävä
        44
        707
      3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
        Tuusniemi
        126
        647
      4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
        Ikävä
        23
        638
      5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
        Ikävä
        67
        605
      6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
        Ikävä
        42
        603
      7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
        Kotimaiset julkkisjuorut
        159
        556
      8. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
        Ikävä
        50
        545
      9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
        Haapavesi
        34
        544
      10. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
        Ikävä
        34
        518
      Aihe