Vapaana niin lähestyisitkö häntä?
Vastaukset 41
- Anonyymi00001
en. varattu mikä varattu. inhoan sitä miestä. syvästi.
- Anonyymi00025
Aika löysää naisvihan agitointia palstaäijä. Koitahan pysyä sillä kovana sinäkin.
- Anonyymi00041
Ajattelen, että olen siinä asemassa ja tilassa, että tuskin olisin kovinkaan aloitteellinen mihinkään toisen suhteen. Tyydyn kohtalooni. Usko ja toivo ovat kateissa. Yksinkin pärjää.
- Anonyymi00002
En todellakaan. Yög
- Anonyymi00003
Mutta hänhän on vapaana.
- Anonyymi00004
En. Olisi hänen tehtävä lähestyä minua. Siihen on syynsä.
- Anonyymi00005
Tuskin uskaltaisi koska siihenkin on syynsä
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mikä se syy on?
- Anonyymi00008
Mikä se syy on?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mikä se syy on?
Olisiko toiselta jatkuva kieltäminen
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tämän minäkin haluaisin tietää, mikäli näin olisi. Oma syyni on sitä luokkaa, se todellakin olisi hänen tehtävä. T. 8.44.08
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tämän minäkin haluaisin tietää, mikäli näin olisi. Oma syyni on sitä luokkaa, se todellakin olisi hänen tehtävä. T. 8.44.08
Mikä se oma syysi on?
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mikä se oma syysi on?
Nooh jätän sanomatta.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Nooh jätän sanomatta.
Kerro vaan
- Anonyymi00023
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mikä se syy on?
Yleensä noissa tapauksissa se on epätasapainoinen valta-asetelma. Esim. potilas-lääkäri.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Yleensä noissa tapauksissa se on epätasapainoinen valta-asetelma. Esim. potilas-lääkäri.
Aa joo, joillakin. Mulla ei. En halua tarkentaa, mutta ei tuollainen syy. Muu henkkoht. T. 8.44.08
- Anonyymi00006
Breivik saa säkkikaupalla ihailijapostia, oot varmaan yks niistä? -sivu
- Anonyymi00011
Tämä muuten totta. Breivikille kirjottaa monet tyttöset
Bräikkä ei muuten lepää huonosti. Iltiksessä oli juttu, että Bräikällä on useampi tv, pelikonsoli, lemmikkejä jne jne - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tämä muuten totta. Breivikille kirjottaa monet tyttöset
Bräikkä ei muuten lepää huonosti. Iltiksessä oli juttu, että Bräikällä on useampi tv, pelikonsoli, lemmikkejä jne jneTässä on muuten vähän samaa, kun Hitler sai yli 40 000 rakkauskirjettä toisen MS aikaan saksalaisilta naisilta. Piti perustaa jopa, erillunen kobttori tuolle touhulle kun virkaposti uhkasi ruuhkautua
- Anonyymi00018
Siis että tämä gallupäijä ihailisi ko henkilöä? No, sitten ei ainakaan vassari oo
- Anonyymi00031
Anonyymi00018 kirjoitti:
Siis että tämä gallupäijä ihailisi ko henkilöä? No, sitten ei ainakaan vassari oo
Haluaa varmaan linnaan myös että saisi edes jonkun kiinnostumaan kun ei puolikaljust edes tinderiläisenä saa matcheja.
- Anonyymi00012
En lähesty enää miestä. Olen ehdottanut tapaamista, mutta en ole saanut minkäänlaista vastausta, joten jätän hänet rauhaan.
- Anonyymi00015
Jos suoraan on kysynyt ja tietää toisen ymmärtäneen tapaamisehdotuksen eikä ole vastannut siihen ja on kulunut jo jonkin aikaa, niin parempi silloin jättää sinne rauhaan.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos suoraan on kysynyt ja tietää toisen ymmärtäneen tapaamisehdotuksen eikä ole vastannut siihen ja on kulunut jo jonkin aikaa, niin parempi silloin jättää sinne rauhaan.
Ihanko tosi palstaäijälle tärkeilevä?
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mä lähettäisin vielä 700 kirjettä, 2000 tekstaria, menisin hänen työpaikalke ja kotipihaan autolla
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ihanko tosi palstaäijälle tärkeilevä?
Sinä olet se tärkeilevä. Hus pois minun kimpusta. 🙀😊
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sinä olet se tärkeilevä. Hus pois minun kimpusta. 🙀😊
Onko sinut palstaäijä joskus todettu ns virallisesti kehitykseltä jälkijättöiseksi?
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Onko sinut palstaäijä joskus todettu ns virallisesti kehitykseltä jälkijättöiseksi?
Ei. Päinvastoin. Mites sulla? Ei tarvitse välttämättä vastata. Kiitos. Huumorilla otan useinkin nuo sun sutkautukset.
- Anonyymi00032
Ole ennemmin onnellinen. Sinussa ei ole sitä houkutusta. Tai et ole helppo. Etkä tyhmä
- Anonyymi00027
On vapaa ja siksi vaanin ja hyökkään pääöle
- Anonyymi00028
Todellakin, hän olis mun mies jossakin toisessa elämässä... jos haluis mut.
- Anonyymi00030
Missä on se toinen elämä? Siis jos se haluis sut.
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Missä on se toinen elämä? Siis jos se haluis sut.
Kai sitä vois jotenkin näin kuvailla:
https://m.youtube.com/watch?v=SsnRpHvoC_E
Tai sitten niin, että me tavattiin tässä elämässä liian myöhään.
- Anonyymi00033
En. Hän lähestyy, jos jotain haluaa kanssani.
Toi kaivattu sana jaksaa hymyilyttää. Kai Vattu. Menikö ohi aiheen, niin menihän se. Ei ole kaivattuja ja kuolleita ei takaisin saa, tunteita.
- Anonyymi00035
Sanoisin eräälle että tuo se mielikuvitusperhe näytille niin ilmiannan sut
- Anonyymi00036
En enää lähesty
Olen sen jo tehnyt eikä se mihinkään silloin johtanut .
Tai johti . Tajuamaan miten mahdotonta välisemme rakkaus olis käytännössä 🫣
Naiselta - Anonyymi00037
En, koska minä olisin edelleen varattu. Todennäköisesti välttelisin häntä vielä enemmän jos tietäisin, että hän on sinkku ja ns. haku päällä. Etten pilaisi mitään. Minä en voi erota.
Naiselta - Anonyymi00038
En tiedä hänen työaikoja ja lomia.
- Anonyymi00039
Oonhan lähestynytkin vaikka on varattu niin mitäs luulet!
- Anonyymi00040
Eli mitä sitten
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 77958
- 73822
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut100567- 42561
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.158502- 26481
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t132472- 45439