Äänestäjät ovat puoluekannan mukaan eniten sitä mieltä, että Suomi tukee riittävästi Ukrainaa Kepun kannattajissa.
Ja sitten tulee majurille sitä korvamakiaa. Vihreiden ja Vasemmistoliiton kannattajissa on puolueista eniten niitä, jotka pitävät tukea riittämättönä ja vähiten niitä, joiden mielestä Suomi tukee liikaa. Eli Vihreiden ja Vasemmistoliiton kannattajat ovat kaikkein Ukraina-myönteisimpiä.
Toisessa päässä erottuvat puolestaan persut. He haluavat tukea Ukrainaa kaikkein vähiten. Noin neljännes persuista on sitä mieltä, että Suomi tukee Ukrainaa liikaa. Kristillisissä lähimmäisen rakkauden vastustajia löytyi "parhaiden" kristillisten perinteiden mukaan noin viidennes. Näissä kahdessa sekä Liike Nytissä esiintyy eniten Ukrainan tukemisen vastaisuutta.
Yleisesti voi sanoa, että vihervasemmistossa esiintyy tämän perusteella eniten halua Ukraina tukemiseen ja konservatiivis-kristillisessä laitaoikeistossa vähiten.
Kepulaiset pitävät tukea riittävänä
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2151022Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "214771- 67672
- 41590
- 45570
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513