Ootko onnellinen mies?

Anonyymi-ap

Onko elämä tarjonnut sinulle onnellisuutta?

24

276

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eipä ole ainakaan viimeisen kymmenen vuoden aikana juurikaan? Ehkä se näkyy myös päällepäin jo? Toivossa elän paremmasta huomisesta, ehkä se voi vielä kaiken muuttaa paremmaksi? Olen nähnyt sen nurjan puolen, toivon mukaan tuleva on enemmän valoa kohti? Aika näyttää?

• Anonyymi00002

Ei! Naiset ei tykkää, eikä välitä minusta! Kaikki haluaa vain hyväksikäyttää ja hyötyä jotenkin!

• Anonyymi00003

On tarjonnut ja olen ollut onnellinen. Tällä hetkellä en ole. Ei kysymyksiä, kiitos.

• Anonyymi00004

Naiset ovat toistaiseksi iskeneet irl vääriin kohtiin, ulkonäköön ja ulkoisiin asioihin kun olen sisäisesti rikas ja ulkoisesti ”kaunis”. Olen kyllä itsekin käyttäytynyt poikkoilevasti, johtuen siitä ettei nainen osaa iskeä oikeaan paikkaan, suoneen niin että tuntuu, vaikka olisi juoneen hämärtynyt maailmankatsomus. Ihan oikeasti, tällä hetkellä haluaisin olla vain ihan naisen ihon lähellä, hyväillä hänen hiuksiaan, kaulaansa, tuntea hänen läsnäolonsa ja sydämen lämpönsä, tuoksunsa, hengityksen, kehonsa vaikutuksen, tunteen intensiteetin voimistumisen. Haluan vain aitoa, pyyteetöntä yhteyttä ja yhdessäoloa naisen kanssa, jossa aidosti välitetään toisistamme ja pidetään toisistamme hyvää huolta. Silloin olisin onnellinen.

• Anonyymi00005

Niin, onhan se vähän vaikeaa sinne oikeaan osua, jos ei pääse tutustumaan. Kiinnostus kuitenkin tulee itsellä muusta kuin pelkästä ulkonäöstä, vaikka ei toista vielä tuntisikaan. Joku selittämätön, mikä saa toisen myös näyttämään hyvältä. Ja kun ei ole varma toisen luonteesta tai tunne, niin on omia tapojani vastaan mennä olettamaan pitkälle sitä, minkälainen toinen on, joten pysyn tosiasioissa, mitä tiedän.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Niin, onhan se vähän vaikeaa sinne oikeaan osua, jos ei pääse tutustumaan. Kiinnostus kuitenkin tulee itsellä muusta kuin pelkästä ulkonäöstä, vaikka ei toista vielä tuntisikaan. Joku selittämätön, mikä saa toisen myös näyttämään hyvältä. Ja kun ei ole varma toisen luonteesta tai tunne, niin on omia tapojani vastaan mennä olettamaan pitkälle sitä, minkälainen toinen on, joten pysyn tosiasioissa, mitä tiedän.

Lisään, että toki niitä oletuksia ja kuvitelmia on tai jopa päätelmiä toisesta kertynyt, mutta en niitä ala ns. faktana kehumaan, jos sille ei ole mitään todellisuus pohjaa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kuitenkin vain tosielämän kasvotusten kommunikaatiosta voi saada oikeaa tietoa, häneltä itseltään. Kaikki ennen sitä on vahvasti oman ja muiden mielikuvituksen värittämää ja voi lähteä elämään vääräänkin suuntaan.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Nimenomaan. Jos toiseen ihmiseen tuntee jotain voimakasta vetoa, se on tosiaan selittämätöntä, joka tarkoittaa sitä ettei sillä ole älyn kanssa paljoa tekemistä. Toki voi olla myös älykäs ja myöskin tunneälykäs. Tuollaiset selittämättömät voimat ovat osa luojan suunnitelmaa, varmistaa ihmisten sielujen, sydämmien, kehojen kohtaaminen, yhdessä yhdistyen lisäten elämän positiivista energia. Yksinkertaisesti niitä elämän kauniita asioita, joita ihminen ei pysty tuhoamaan.

• Anonyymi00007

Jossain määrin kyllä, ja se on kaikki 100% aitoa. Ei teeskenneltyä niin kuin ihmisillä yleensä. Ei oo mitään kulissi liittoa ja perhettä, en tykkää elää mitään keskiluokkaista näytelmää, niin kuin ihmiset yleensä. Eli siis, mun ei tartte vihata elämääni, niin kuin ties mitkä "yrittäjäperheet" tekee.

• Anonyymi00011

Aika moni on mm. suhteessansa onneton. Ei oteta vastuuta omista valinnoista ja sitten puretaan se toisiin, läheisiin ja ulkopuolisiin. Kilpaillaan. Niin uuvuttavaa. On sitä itsekin kaikkea ikävää kokenut, mutta ei se toisten vika ole. Onnellisuus on ihan valittavissa ja kaikkien ulottuvilla. sivusta n

• Anonyymi00009

En ehdi tuollaisia miettimään,yritän selvitä päivästä toiseen.

• Anonyymi00010

No mutta. Pitää elää kuin vanhan ajan mustalainen, tai ties mikä intiaani. Ajatella välillä että tänään mulla on ruokaa ja juomaa ja kaikkea, huomisesta ei tiedä. Iloita vähästä.

• Anonyymi00013

En ole ja ei ole. Mutta minkäs teet?
      Itsestähän kaikki on loppupeleissä kiinni, en ole vain kyennyt luomaan omaa onneani.

• Anonyymi00014

Maallinen onni on katoavaista. Vanhana ihminen sitten kaihoisasti muistelee niitä onnen päiviä, kunnes kuolee itsekin, eikä niitä enää näe. Jeesukseen uskon. Onneni ei ole siinä mitä koen ja saan täällä, vaan siinä mitä tulee tämän elämän jälkeen. Tiedän että moni uskoo, ettei niin tapahdu, mutta itselleni se on todellisuutta. Auringon nousukaan ei ole minulle niin varmaa kuin Jumala.

• Anonyymi00015

En ole. On terveyshuolia,jatkuvat kivut niskassa ja selän alueella ovat vieneet mielen alakuloiseksi, suorastaan. Ei kukaan ihminen tai materia tee sinua onnelliseksi jos siihen viittaat.

• Anonyymi00016

Koen saaneeni kaiken muun paitsi rakkauden...

• Anonyymi00017

Kaikkea ei voi saada.

• Anonyymi00018

Joitain vuosia kyllä.

• Anonyymi00019

Itseni ikäisen 70v miehen!

• Anonyymi00020

Voi kuule.

• Anonyymi00021

Suoraan sanottuna ei

• Anonyymi00022

Yksi nainen puuttuu elämästäni. Muuten kaikki on mallillaan.
      Mieheltä

• Anonyymi00023

Lapio kaupalla sitä ihteään on tullut ihan pyytämätä. Sairastumine.

• Anonyymi00024

Mun elämästä on onnellisuus pysynyt kyllä harvinaisen kaukana. Koirat on ainoita mitkä mulle onnellisuutta on tuonut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      77
      958
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      822
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      567
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      42
      561
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      45
      533
    6. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      158
      502
    8. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      26
      481
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      132
      472
    10. Kaipaisin kainaloosi

Emme voi jatkaa sillä tavoin, mutta silti sinua. -naiselta miehelle
      Ikävä
      45
      439
    Aihe