Alkoi ja nytkö kaikki saadaan päätökseen? Aika mielenkiintoinen matka, mutta molemmille varmasti raskasta. Ei osattu tehdä päätöksiä eikä puhua. Pelko voitti rakkauden ja mahdollisen tutustumisen. En syytä ketään, itse lähdin mukaan ja tunteita oli liikaa.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Kyllä, oikea vuosi. Elämä on opettanut minua aika paljon sen jälkeen. Sinuun ihastumisen myötä tein myös isoja, rohkeita ratkaisuja. Vaikka me ei koskaan todella oltu toistemme elämässä, olet vaikuttanut minuun. Kaikesta huolimatta en koskaan ajattele sinua pahalla.
- Anonyymi00002
Olen oppinut itsestäni paljon ja uskallan sanoa, mitä haluan.
Emme koskaan eläneet yhteistä elämää. Emme tutustuneet tarpeeksi toisiimme, jotta olisimme voineet luottaa. Haaveet eivät toteutuneet, vaikka eihän sitä tulevaisuudesta tiedä.
En tiedä kuka olet, mutta toivottavasti löydät oman onnen ja rakkauden. Toivon, että elämä kohtelee sinua hyvin.
Jospa voisin uskoa vielä omiin haaveisiin tai edes siihen, että vielä kerran saisin hänet kohdata ja kertoa kasvotusten, kuinka paljon olen häntä kaivannut. - Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen oppinut itsestäni paljon ja uskallan sanoa, mitä haluan.
Emme koskaan eläneet yhteistä elämää. Emme tutustuneet tarpeeksi toisiimme, jotta olisimme voineet luottaa. Haaveet eivät toteutuneet, vaikka eihän sitä tulevaisuudesta tiedä.
En tiedä kuka olet, mutta toivottavasti löydät oman onnen ja rakkauden. Toivon, että elämä kohtelee sinua hyvin.
Jospa voisin uskoa vielä omiin haaveisiin tai edes siihen, että vielä kerran saisin hänet kohdata ja kertoa kasvotusten, kuinka paljon olen häntä kaivannut.Ihastuimme haavekuviin toisistamme, se on todellisuus. Koen, että en pysty vastaamaan hänen tarpeisiinsa. Olen eri nainen kuin tuolloin.
- Anonyymi00004
Kaikki kolme edellistä kommenttia vaikuttavat olevan yhdeltä samalta henkilöltä. Hah.
- Anonyymi00005
Ei muuten ole! Ensimmäinen ja kolmas on ap:ltä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1651091En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44737Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.131700Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi26688- 44669
- 67625
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää163582Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l197581Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36580Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52570