Tarvitsen unilääkkeen.

Anonyymi-ap

Sen parhaan mahdollisen.

27

114

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Missä haluat?

• Anonyymi00002

Mäkin haluaisin.
      Mutta en tuu saamaan enää ikinä.
      Mulle se paras oli eräs ihminen.

• Anonyymi00003

mehuu

• Anonyymi00006

Diapameja mä käytän

• Anonyymi00007

Indicayrtti. Pitkä rentouttava syvä uni, jonka keventyessä aamua kohden, siirtyy vaiheeseen, jossa näkee paljon unia.

• Anonyymi00008

Mitään höpöjuttuja vaan pameja

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mitään höpöjuttuja vaan pameja

Olet itse höpöhöpö ja tietämätön. Pamit aiheuttaa dementiaa ja riippuvuutta. Indica yrtti taas ehkäisee dementiaa, eikä aiheuta riippuvuutta, ainut ongelma joillekin on sen laittomuus, mutta se toisaalta kertoo sen toimivuudesta.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Olet itse höpöhöpö ja tietämätön. Pamit aiheuttaa dementiaa ja riippuvuutta. Indica yrtti taas ehkäisee dementiaa, eikä aiheuta riippuvuutta, ainut ongelma joillekin on sen laittomuus, mutta se toisaalta kertoo sen toimivuudesta.

En mä mitään diilerien ruohoja käytä
        Pameja vaan

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ihme kun uskallat julkisesti höpöheinistäs puhuu

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

En mä mitään diilerien ruohoja käytä
        Pameja vaan

Pamit on juurin se huume mitä diilerit myy ja mitä eniten käytetään. Jotkut kuvittelee, ettei se ole huume, kun sitä myydään apteekissa, se on väärä käsitys.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ihme kun uskallat julkisesti höpöheinistäs puhuu

Olet taas pamipäissäs, mitä jos menisit nukkumaan.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Pamit on juurin se huume mitä diilerit myy ja mitä eniten käytetään. Jotkut kuvittelee, ettei se ole huume, kun sitä myydään apteekissa, se on väärä käsitys.

Minä käytän reseptillä en kasvata laittomissa yksiön kasvatustiloissa niinkun sinä

• Anonyymi00028
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Minä käytän reseptillä en kasvata laittomissa yksiön kasvatustiloissa niinkun sinä

Pameja saa reseptillä vain mielenterveyspotilaat, jotka niistä osan sitten myy katukaupassa kovaan hintaan, rahoittaakseen muita aineita, peliriippuvuutta jne. Ihme kun uskallat julkisesti paljastaa tuollaisia asioita!
        Sinulla on niin harhaiset jutut, että on helppo huomata sinun olevan psyykelääkityksen alaisuudessa jatkuvasti.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Pameja saa reseptillä vain mielenterveyspotilaat, jotka niistä osan sitten myy katukaupassa kovaan hintaan, rahoittaakseen muita aineita, peliriippuvuutta jne. Ihme kun uskallat julkisesti paljastaa tuollaisia asioita!
        Sinulla on niin harhaiset jutut, että on helppo huomata sinun olevan psyykelääkityksen alaisuudessa jatkuvasti.

Ei niitä saa. Kun lääkäri iteroi reseptin niin se on tasan ja tarkkaan tietty määrä. Ne riittää van omaan käyttöön
        Esim iter 90pv. Se on riitettävä 90pv. Niistä ei riitä jaella yhdellekään, muuten jää ilman.

• Anonyymi00009

No pyydä gubbe terkkarilta vaikka epiduraalia kun naisena esiintyen niitä värikkäitä synnytyskertomuksia kirjoittelet

• Anonyymi00010

Ei toi oo kai? Kertonu, mut mä olen

Katos kun pointti on pelotella mahdollisia sivulle eksyviä tyttölapsia miten hirveää raskaus on

• Anonyymi00011

Tänään oon yki huomenna lissu

• Anonyymi00022
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei toi oo kai? Kertonu, mut mä olen

Katos kun pointti on pelotella mahdollisia sivulle eksyviä tyttölapsia miten hirveää raskaus on

No älä gubbe muuta sano, itse huusin hakekaa imukuppi heti ekan ponnistuksen jälkeen ja itkin, että miksi aina minä. Oot apäijä naurettava. Ps aika vammainen tuo pykäämäsi lähes monologikeskustelu tuossa yläpuolella, mihin eräs länkyttäjä änkesi spinnaamaan

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

No älä gubbe muuta sano, itse huusin hakekaa imukuppi heti ekan ponnistuksen jälkeen ja itkin, että miksi aina minä. Oot apäijä naurettava. Ps aika vammainen tuo pykäämäsi lähes monologikeskustelu tuossa yläpuolella, mihin eräs länkyttäjä änkesi spinnaamaan

Se radikaalisti lapseton nainen, aika swag

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Se radikaalisti lapseton nainen, aika swag

Ohan sillä korvaavia lasipurkissa. Kuulemma.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

No on siinä. Vähintään 2 muutaki

• Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Lapsen päähän hiljattain irtosi jossain päin masilmaa
        Ei kannata tehä tuota pihtisynnytystä, sitäpsitsi vastasyntyneen pääluut venyy

• Anonyymi00015

Olisin sun paras unilääke. Tosi väsyttävää seuraa :P

• Anonyymi00016

Niiku pyöriteltävän rubikinkolmion?

• Anonyymi00018

nnii

• Anonyymi00019

pari senttii jalkoje välis

• Anonyymi00025

"1,5 volttia hexaconissa". -sivu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      77
      958
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      822
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      567
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      42
      561
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      45
      533
    6. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      158
      502
    8. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      26
      481
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      132
      472
    10. Kaipaisin kainaloosi

Emme voi jatkaa sillä tavoin, mutta silti sinua. -naiselta miehelle
      Ikävä
      45
      439
    Aihe