Sen parhaan mahdollisen.
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Missä haluat?
- Anonyymi00002
Mäkin haluaisin.
Mutta en tuu saamaan enää ikinä.
Mulle se paras oli eräs ihminen. - Anonyymi00003
mehuu
- Anonyymi00006
Diapameja mä käytän
- Anonyymi00007
Indicayrtti. Pitkä rentouttava syvä uni, jonka keventyessä aamua kohden, siirtyy vaiheeseen, jossa näkee paljon unia.
- Anonyymi00008
Mitään höpöjuttuja vaan pameja
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitään höpöjuttuja vaan pameja
Olet itse höpöhöpö ja tietämätön. Pamit aiheuttaa dementiaa ja riippuvuutta. Indica yrtti taas ehkäisee dementiaa, eikä aiheuta riippuvuutta, ainut ongelma joillekin on sen laittomuus, mutta se toisaalta kertoo sen toimivuudesta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olet itse höpöhöpö ja tietämätön. Pamit aiheuttaa dementiaa ja riippuvuutta. Indica yrtti taas ehkäisee dementiaa, eikä aiheuta riippuvuutta, ainut ongelma joillekin on sen laittomuus, mutta se toisaalta kertoo sen toimivuudesta.
En mä mitään diilerien ruohoja käytä
Pameja vaan - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ihme kun uskallat julkisesti höpöheinistäs puhuu
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
En mä mitään diilerien ruohoja käytä
Pameja vaanPamit on juurin se huume mitä diilerit myy ja mitä eniten käytetään. Jotkut kuvittelee, ettei se ole huume, kun sitä myydään apteekissa, se on väärä käsitys.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihme kun uskallat julkisesti höpöheinistäs puhuu
Olet taas pamipäissäs, mitä jos menisit nukkumaan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Pamit on juurin se huume mitä diilerit myy ja mitä eniten käytetään. Jotkut kuvittelee, ettei se ole huume, kun sitä myydään apteekissa, se on väärä käsitys.
Minä käytän reseptillä en kasvata laittomissa yksiön kasvatustiloissa niinkun sinä
- Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minä käytän reseptillä en kasvata laittomissa yksiön kasvatustiloissa niinkun sinä
Pameja saa reseptillä vain mielenterveyspotilaat, jotka niistä osan sitten myy katukaupassa kovaan hintaan, rahoittaakseen muita aineita, peliriippuvuutta jne. Ihme kun uskallat julkisesti paljastaa tuollaisia asioita!
Sinulla on niin harhaiset jutut, että on helppo huomata sinun olevan psyykelääkityksen alaisuudessa jatkuvasti. - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Pameja saa reseptillä vain mielenterveyspotilaat, jotka niistä osan sitten myy katukaupassa kovaan hintaan, rahoittaakseen muita aineita, peliriippuvuutta jne. Ihme kun uskallat julkisesti paljastaa tuollaisia asioita!
Sinulla on niin harhaiset jutut, että on helppo huomata sinun olevan psyykelääkityksen alaisuudessa jatkuvasti.Ei niitä saa. Kun lääkäri iteroi reseptin niin se on tasan ja tarkkaan tietty määrä. Ne riittää van omaan käyttöön
Esim iter 90pv. Se on riitettävä 90pv. Niistä ei riitä jaella yhdellekään, muuten jää ilman.
- Anonyymi00009
No pyydä gubbe terkkarilta vaikka epiduraalia kun naisena esiintyen niitä värikkäitä synnytyskertomuksia kirjoittelet
- Anonyymi00010
Ei toi oo kai? Kertonu, mut mä olen
Katos kun pointti on pelotella mahdollisia sivulle eksyviä tyttölapsia miten hirveää raskaus on - Anonyymi00011
Tänään oon yki huomenna lissu
- Anonyymi00022
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei toi oo kai? Kertonu, mut mä olen
Katos kun pointti on pelotella mahdollisia sivulle eksyviä tyttölapsia miten hirveää raskaus onNo älä gubbe muuta sano, itse huusin hakekaa imukuppi heti ekan ponnistuksen jälkeen ja itkin, että miksi aina minä. Oot apäijä naurettava. Ps aika vammainen tuo pykäämäsi lähes monologikeskustelu tuossa yläpuolella, mihin eräs länkyttäjä änkesi spinnaamaan
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
No älä gubbe muuta sano, itse huusin hakekaa imukuppi heti ekan ponnistuksen jälkeen ja itkin, että miksi aina minä. Oot apäijä naurettava. Ps aika vammainen tuo pykäämäsi lähes monologikeskustelu tuossa yläpuolella, mihin eräs länkyttäjä änkesi spinnaamaan
Se radikaalisti lapseton nainen, aika swag
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Se radikaalisti lapseton nainen, aika swag
Ohan sillä korvaavia lasipurkissa. Kuulemma.
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
No älä gubbe muuta sano, itse huusin hakekaa imukuppi heti ekan ponnistuksen jälkeen ja itkin, että miksi aina minä. Oot apäijä naurettava. Ps aika vammainen tuo pykäämäsi lähes monologikeskustelu tuossa yläpuolella, mihin eräs länkyttäjä änkesi spinnaamaan
No on siinä. Vähintään 2 muutaki
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Lapsen päähän hiljattain irtosi jossain päin masilmaa
Ei kannata tehä tuota pihtisynnytystä, sitäpsitsi vastasyntyneen pääluut venyy
- Anonyymi00015
Olisin sun paras unilääke. Tosi väsyttävää seuraa :P
- Anonyymi00016
Niiku pyöriteltävän rubikinkolmion?
- Anonyymi00018
nnii
- Anonyymi00019
pari senttii jalkoje välis
- Anonyymi00025
"1,5 volttia hexaconissa". -sivu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 77958
- 73822
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut100567- 42561
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.158502- 26481
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t132472- 45439