Tällä kertaa siitä että Suven Samettia ei valittu kuninkuusraveihin, vaatii päätöksen tehneiden päitä vadille. Miksi pitää tällaista miestä ruudun asiantuntijana joka ei hyväksy kuin oman mielipiteen. Lähetyksen juontajilla on aina, uskaltaako hänen kanssaan olla eri mieltä sordiino päällä.
Suven Sametin kohdalla Perttusta oli etukäteen varoitettu että hevonen tarvitsee enemmän näyttöjä. Perttunen kuitenkin päätti taktikoida ja ei kilpaillut koska tiesi että hevonen on hyvä tauolta. Luuli että varoitus on vitsi. Kuitenkin villi kortti on tarkoitettu paremminkin loukkaantumisen takia kilpailematta jättäville, ei taktikointia varten.
Kari Lähdekorpi on taas hyvin vihainen.
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Jos Perttunen olisi valehdellut että hevonen on loukkaantunut niin paikka Kunkkareissa olisi varmasti auennut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911457
- 831012
- 67897
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92753
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 46490
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126483- 32445