Olette te omituisia. Kun taitava manipuloija osaa liikutella teille hyvällä itseluottamuksella menette lankaan. Psykopaatit ovat tässä hyvin taitavia. Lasku tulee sitten perässä. Naisen näkevät mörköjä siellä, missä niitä on vähiten, mutta eivät siellä, missä varoitus valot hehkuvat punaisina.
Näin se menee. Väkivaltainen hurmuri saa naisen syttymään hetkessä, niin ettei ole aikaa edes harkinnalle.
Miksi ette karta naistenhakkaajia?
13
99
Vastaukset 13
- Anonyymi00001UUSI
Ja se kaava tuntuu toistuvan. Facebook on täynnä näitä erokriisejä käyviä itkijöitä, miten miljoonas suhde taas dramaattisesti loppu.
Tämmösiä naisia karttelen kaukaa, joilla on status "kihloissa" joka toinen kk ja joku suhde drasma, jota kailitetaan sivullisillekin pitkin nettiä.- Anonyymi00005UUSI
Mä opin kerrasta. Näitäkin tarinoita on.
- Anonyymi00002UUSI
Oikea psykohan on kiltti. Kertoo juttelee sujuvasti kaiken sen mitä nainen haluaa kuulla. Kuuntelee tyytyväisena ja oppii tarkasti on vaisu ja myöntäilevä jotta saa naisen luottamuksen.
Eli metsään meni- Anonyymi00003UUSI
Kyllä minä tämän tiedän. Hän on hyvä kuuntelija ja muistaa kuulemansa.
Alussa psykopaatti on kiltti, mutta itsevarma. - Anonyymi00004UUSI
Tämä on kyllä totta! Sama kokemus.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä minä tämän tiedän. Hän on hyvä kuuntelija ja muistaa kuulemansa.
Alussa psykopaatti on kiltti, mutta itsevarma.Ei välttämättä ole itsevarma! Katsoin sivusilmällä stalkkeria hänen mennessä ohi minusta ja näin hänessä sellaisia ilmeitä, että häntä selvästi vitutti kun en sanonut hänelle mitään! Ja niitä oli aika monia kertoja!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei välttämättä ole itsevarma! Katsoin sivusilmällä stalkkeria hänen mennessä ohi minusta ja näin hänessä sellaisia ilmeitä, että häntä selvästi vitutti kun en sanonut hänelle mitään! Ja niitä oli aika monia kertoja!
Vitutus ja itsevarmuus, eri asia.
- Anonyymi00006UUSI
Aloittaja on omituinen, kun syyllistää uhria, ei tekijää.
- Anonyymi00007UUSI
Niin makaa kuin petaa.
- Anonyymi00011UUSI
Tällä palstalla on puhuttu usein parinvalinnan vastuusta.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tällä palstalla on puhuttu usein parinvalinnan vastuusta.
Vika ei kuitenkaan koskaan ole uhrin. Uhri ei tee päätöstä lyödä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vika ei kuitenkaan koskaan ole uhrin. Uhri ei tee päätöstä lyödä.
Ei väkivallasta, mutta oman elämänsä valinnoista. On kyse myös arvovalinnoista. Mitä arvostaa, mikä sytyttää, mitä näkee tavoiteltavana miehessä jne.
Nämä kohtalot heijastelevat aikamme pinnallisuutta ja nopeasti saavutettavaa nautintoa.
- Anonyymi00008UUSI
Minua ei ole koskaan kiinnostanut väkivaltainen ja manipuloiva ihminen, kuten eräs minua paljon nuorempi henkilö on! Olen hoitanut nuorempana kotihoidossa olevia ihmisiä ja siellä on tullut todella monenlaista tallaajaa vastaan! Joten minua ei kukaan voi saada mukaan manipuloivan ihmisen elämään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid122773En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42559Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50505- 36502
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi18485Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.101442Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33441- 34388
- 46373
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130372