Ei oo enää mitään sanottavaa,jos et voi ottaa yhteyttä IRL !
Vastaukset 14
- Anonyymi00002
Jos olet hän, joka on minua paljon nuorempi, en ota koskaan yhteyttä sinuun! Olen toistanut täällä monen monta kertaa, etten halua olla koskaan missään tekemisissä kanssasi! Oli typerää projektin aloittajilta, ettette älynneet kysyä ikäkysymystä ja sen merkitystä! Se olisi ollut ihan ykköskysymys!
- Anonyymi00003
Näin
- Anonyymi00004
No voi voi taas yksi perätön rakkauden tunnustus jollekin jonnekin onnea
- Anonyymi00005
Olen ottanut. Minulla on wa jonka olet ilm. Estänyt etten saa sinuun yhteyttä tai et näe viestejäni.
Mn tumma- Anonyymi00010
On estänyt. Niinhän sanoit itsekin estäneesi.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
On estänyt. Niinhän sanoit itsekin estäneesi.
Minä en ole estänyt ketään muuta kuin erään sanoittajan.
Mn tumma
- Anonyymi00006
tuskin mustalle lampaalle
- Anonyymi00007
oot uskomaton saat mun pään sekoomaan ei siitä mitään tulis
- Anonyymi00008
Ei kyllä kiinnosta narskut. sinä.
- Anonyymi00009
Oli miten oli minusta Niilo22 näyttää vähän Olaf lumiukolta ja tältä juontajalta, jolla on noi punaiset housut
https://www.tv7.fi/arkki/jumalanmiehii/tarviiko-nuoret-miehet-terapiaa-feat-elli-meklin_p109059/- Anonyymi00015
Ja sä näytät tuulikaapin ulosviskaajalta? -sivu
- Anonyymi00012
https://www.youtube.com/watch?v=-QVZfV52PvI&list=RD-QVZfV52PvI&start_radio=1
................................................................................................................................................................- Anonyymi00013
Tykkää susta ja Ruonansuun Jopsukasta vieläkin.
- Anonyymi00014
Pitäisi olla just toisin päin. Jos rakastat otat yhteyttä häneen. Mutta jokainen taplaa tyylillään ja menetys on vain sinun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361937Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja178883- 60820
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37808Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47742- 73701
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat46683Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34632