Et siis usko enää rakkauteen miehen ja naisen välillä?

Anonyymi-ap

Ymmärrettävää, mutta sun pitäis ymmärtää, että minä en ole mikään tavallinen mies. Enkä tavallinen ihminenkään.

36

255

Vastaukset 36

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mutta minä olen tavallisempi kuin luuletkaan.

• Anonyymi00004
        UUSI

Ei se haittaa mitään.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei se haittaa mitään.

Ei sovita yhteen.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei sovita yhteen.

Minun mielestä hän ja minä sovittais yhteen. Hänen kanssaan minun oli niin hyvä olla.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minun mielestä hän ja minä sovittais yhteen. Hänen kanssaan minun oli niin hyvä olla.

Me ei olla koskaan oltu yhdessä.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Me ei olla koskaan oltu yhdessä.

Ei mekään, mutta tarkoitan sitä, kun oli läsnä elämässäni.

• Anonyymi00011
        UUSI

Siitä ei ole kyse vaan siitä, ettei minulla ole mitään tarvetta enää koskaan jakaa aikaani minulle tuntemattoman ihmisen kanssa! Paljon nuoremman voi olla vaikeaa ymmärtää sitä, että olin kauan kotiäitinä ja tein silloin lähes kaiken itse kotona miehen käydessä töissä ja tosiasia oli se, että lasteni isä oli todella vähäpuheinen ja monista asioista ymmärtämätön keskustelemaan ja se teki viime parisuhteen vuosista vaikeaa, hän on autismin kirjolla! Siksi yksin oleminen on minulle nyt kuin unelmaelämää!

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Siitä ei ole kyse vaan siitä, ettei minulla ole mitään tarvetta enää koskaan jakaa aikaani minulle tuntemattoman ihmisen kanssa! Paljon nuoremman voi olla vaikeaa ymmärtää sitä, että olin kauan kotiäitinä ja tein silloin lähes kaiken itse kotona miehen käydessä töissä ja tosiasia oli se, että lasteni isä oli todella vähäpuheinen ja monista asioista ymmärtämätön keskustelemaan ja se teki viime parisuhteen vuosista vaikeaa, hän on autismin kirjolla! Siksi yksin oleminen on minulle nyt kuin unelmaelämää!

Miten sää jaksat? Eikö sulla oo muuta elämää kun kirjoitella tuota skitsosettiä tänne?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miten sää jaksat? Eikö sulla oo muuta elämää kun kirjoitella tuota skitsosettiä tänne?

Ei se ole mitään skitsosettiä! Enkö muka saa ajatelle juuri niin kuin haluan! Mikä sinä olet sitä sanomaan!

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei se ole mitään skitsosettiä! Enkö muka saa ajatelle juuri niin kuin haluan! Mikä sinä olet sitä sanomaan!

Et vaikuta kovin terveeltä.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei mekään, mutta tarkoitan sitä, kun oli läsnä elämässäni.

Miten hän oli läsnä?

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Miten hän oli läsnä?

Näimme ydessä välissä joka arkipäivä. Siitä on jo aikaa hieman.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sama

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sama myös. sivusta

• Anonyymi00002
      UUSI

tottakai uskon

• Anonyymi00007
      UUSI

Ei ole kyse uskomisesta vaan siitä, ettei minulla ole mitään tarvetta enää olla suhteessa kenenkään kanssa! Halut ovat loppuneet jo noin 14 vuotta sitten kokonaan ja en koe mitään tarvetta jakaa enää koskaan elämääni kenenkään kanssa, koska nainen on aina se, joka joutuu paneutumaan syvemmin moniin asioihin! Olen todella pitänyt hiljaisesta elämästäni, enkä enää koskaan suostuisi muunlaiseen elämään!

• Anonyymi00010
      UUSI

Onko kertonut niin vai päättelitkö jostain?

• Anonyymi00013
        UUSI

Hallusinoin asian.

• Anonyymi00015
      UUSI

Ehkä se auttais jos kävelet vielä uudestaan ohi.

• Anonyymi00018
        UUSI

Tokkopa.

• Anonyymi00027
        UUSI

Se varmasti saisi minut voimaan yhä huonommin!! En halua enää koskaan nähdä stalkkeria!

• Anonyymi00016
      UUSI

Minä uskon, vaikka ollut välillä usko hieman koetuksella.

• Anonyymi00020
        UUSI

Usko, toivo ja rakkaus.

• Anonyymi00022
      UUSI

Kyse ei ole siitä mihin uskoo, vaan ehkäpä jokaisella on osansa mihin on tyytyminen. Maallisesti voi rakastaa, mutta se mikä on sisällisesti on eri asia. Vanhempana voin rakastaa esimerkiksi lapsiansa, mutta se on loppuviimein sekin maallista, ikävä kyllä.

Täydellistä olisi, jos ihmiset olisivat taivaallisesti rakastavaiset, se on miehen ja naisen välistä ja onhan se enemmän. Ehkei sitä ole tarkoitettu tähän maailmaan saavutettavaksi vaan se on ainainen arvoitus.

• Anonyymi00023
        UUSI

Minä haluan saavuttaa aidon ikuisen rakkauden tässä elämässä.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Jumalaan itseensä? Jumalan naiseen tai Jumalan mieheen? Mihin haluat saavuttaa? Ainahan saa haluta.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Jumalaan itseensä? Jumalan naiseen tai Jumalan mieheen? Mihin haluat saavuttaa? Ainahan saa haluta.

En jaksa selittää. Mun maailmankatsomusta on vaikea pukea sanoiksi.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Minulta et tule koskaan saamaan minkäänlaisia rakkauteen liittyviä toiveita! Joku minua paljon nuorempi henkilökö sellaista toivoo! Emme tule koskaan olemaan missään tekemisissä toistemme kanssa!

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Okei. Itse uskon, että on korkeampi todellisuus ja on myös olemassa sen tasoista rakkautta. Loppuvimeinhän se sisimmässä on jokin voima, se voi olla yhteistä, mutta sitten se itse ihminen voi olla aika vajavainen.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Okei. Itse uskon, että on korkeampi todellisuus ja on myös olemassa sen tasoista rakkautta. Loppuvimeinhän se sisimmässä on jokin voima, se voi olla yhteistä, mutta sitten se itse ihminen voi olla aika vajavainen.

Se on vain sinun uskontosi ei minun! Miksi on vaikeaa ymmärtää sitä, että naiselle riittää se 30 vuotta kestänyt parisuhde ja sen jälkeen hän ei enää koskaan koe mitään tarvetta etsiä enää ketään omaan rauhalliseen elämäänsä! Miksi yritätte lytätä minun ajatuksiani ja muuttaa minua olemaan samaa mieltä sellaisen ihmisen kanssa jota en voi sietää millään tavalla!

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Se on vain sinun uskontosi ei minun! Miksi on vaikeaa ymmärtää sitä, että naiselle riittää se 30 vuotta kestänyt parisuhde ja sen jälkeen hän ei enää koskaan koe mitään tarvetta etsiä enää ketään omaan rauhalliseen elämäänsä! Miksi yritätte lytätä minun ajatuksiani ja muuttaa minua olemaan samaa mieltä sellaisen ihmisen kanssa jota en voi sietää millään tavalla!

Kuka lyttää? Saat uskoa kiuen tahdot. Kerroin siitä miten itse uskon. Rakastan erästä miestä ja en voisi rakastaa ketään toista. En kuitenkaan tule koskaan häntä saamaan omakseni tai en edes siihen usko.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Joskus on myös niin ettei ole tarkoitettu olemaan yhdessä ihmisinä toinen toisensa kanssa, vaikka hengellisellä tasolla toinen on rakas. Eikä edes ymmärrä miksi kohtasi toisen kautta suurinta rakkautta mitä on.

En usko että tavalliset ihmiset semmoista rakkautta kohtaavat, se rakkaus on jotain suurempaa. Sen muistaa aina. Ehkä rakkaus on vain ikuinen arvoitus.

• Anonyymi00025
      UUSI

nimenomaan vain miehen kanssa pystyn rakkauteen. johtuen lukuisista traumoistani. isällinen hyväksyvä kosketus on ainoa mahdollinen.

• Anonyymi00030
        UUSI

Sitten teet niin, mutta minä en halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi! Etkö todellakaan ymmärrä sitä, kuinka paljon se sinun vuosia jatkunut stalkkaamisesi minua vaurioitti! Oletko todella niin ymmärtämätön vai oletko narsisti, joka ajaa vain omaa asiaansa toisen mielipiteestä mitään välittämättä!! Minulla ei tule koskaan olemaan yhtäkään hyvää sanaa sinulle sanottavaksi! Kaikki sinussa inhottaa minua!

• Anonyymi00034
      UUSI

Ymmärrän kyllä että saatat olla narsistinen ja manipuloiva normaalin sijasta. Näen kuitenkin läpi…

• Anonyymi00035
        UUSI

Täällä tykätään kyllä tuota narsismia viljellä. En ole narsisti enkä narsissi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      141
      947
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      677
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      608
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      124
      599
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      65
      568
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      552
    7. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      535
    8. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      518
    9. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      508
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      28
      499
    Aihe