Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
Vastaukset 30
- Anonyymi00001UUSI
Tee jotain!!
- Anonyymi00002UUSI
Naisen reagointi on aina seurasta miehen toiminnasta tai toimimattomuudesta.
- Anonyymi00004UUSI
Joillain se syy on minimaalinen ja syitä löytyy mistä tahansa ja joillain edes isommat asiat eivät saa suurta reaktiota aikaan.
- Anonyymi00009UUSI
Kyllä olen samaa mieltä ja stalkketi joka minua vuosien ajan kiusasi, ei koskaan sanonut yhtäkään sanaa! Ja se kertoo hänestä sellaista tietoa, jota en voi sietää ollenkaan! Tosiasia on se, että hän stalkkasi yli kymmenen vuoden ajan mitään koskaan sanomatta! Jälkeen päin sain tietää, että minun olisi pitänyt tehdä aloite! Sitä minä en tietenkään tehnyt, koska hän ei ole millään tavalla sellainen ihminen johon haluaisin tutustua edes ystävänä!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyllä olen samaa mieltä ja stalkketi joka minua vuosien ajan kiusasi, ei koskaan sanonut yhtäkään sanaa! Ja se kertoo hänestä sellaista tietoa, jota en voi sietää ollenkaan! Tosiasia on se, että hän stalkkasi yli kymmenen vuoden ajan mitään koskaan sanomatta! Jälkeen päin sain tietää, että minun olisi pitänyt tehdä aloite! Sitä minä en tietenkään tehnyt, koska hän ei ole millään tavalla sellainen ihminen johon haluaisin tutustua edes ystävänä!
On siinä ollu sitkeä stalkkeri oikein 10 vuotta stalkannnut. Ootko miettinyt mitä hienoa sinussa on, mistä hän olisi kiinnostunut?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
On siinä ollu sitkeä stalkkeri oikein 10 vuotta stalkannnut. Ootko miettinyt mitä hienoa sinussa on, mistä hän olisi kiinnostunut?
En ole miettinyt, koska en halua olla hänen kanssaan koskaan missään tekemisissä!
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
En ole miettinyt, koska en halua olla hänen kanssaan koskaan missään tekemisissä!
No, onkohan kellään mitään syytä stalkata sinua? Epäilen hyvin vahvasti ettei ole.
- Anonyymi00003UUSI
Jauhaa jauhaa samaa virttä..
- Anonyymi00005UUSI
Kerro lisää
- Anonyymi00006UUSI
Kylmä ja tyly. Minä. En tiedä osaanko edes olla sellainen.
- Anonyymi00011UUSI
Et siis tunne itseäsi hyvin, koska noin sinä toimit stalkatessasi Olit tyly, kun kymmenen vuoden ajan stalkatessasi sanonut edes hei sanaa! Ja menit aina vain ohi, kuin kokisit itsesi paremmaksi!
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Et siis tunne itseäsi hyvin, koska noin sinä toimit stalkatessasi Olit tyly, kun kymmenen vuoden ajan stalkatessasi sanonut edes hei sanaa! Ja menit aina vain ohi, kuin kokisit itsesi paremmaksi!
Ootkohan sä itse se stalkkeri? Oon jääny miettii ja oman ongelmasi käännät toiseen
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oisko että en oo stalkannut sua koskaan. Sanon hei tutuille jos tunnistan.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oisko että en oo stalkannut sua koskaan. Sanon hei tutuille jos tunnistan.
Etsä voi toista pakottaa tervehtii. Jos joku ei sua tervehdi se ei ole stalkkaamista, eikä sinun kiusaamista
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Etsä voi toista pakottaa tervehtii. Jos joku ei sua tervehdi se ei ole stalkkaamista, eikä sinun kiusaamista
Mitä vttua selitäyt. En tietenkään. Eipä oo kukaan vielä noin toiminut.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ainut joka jättänyt joskus tervehtimättä kun en sitte itsekään tervehtinyt oli nuoruuden exäni. Vaikka muuten vielä silloin piti yhteyttä. Tiedä mikä sitä vaivasi. Sitten kerran satuttiin kasvokkain katoin silmiin ja hymyilin ja sanoin moi. Sitte hymyili ja sanoi moi. Ihmiset on niin outoja.
- Anonyymi00007UUSI
Ai jaa en tienny muuten tota. Harmi jos oot törkyjä treffaillut. Oma moka.
- Anonyymi00008UUSI
Naurattaa, miksiköhän on...
- Anonyymi00010UUSI
Voidaanko nussutella niin tulee hyvä mieli?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voidaanko nussutella niin tulee hyvä mieli?
Keneltä kysyt tuon kysymyksen, koska minä en voi harrastaa seksiä ollenkaan sairauteni takia! En voi sairauteni takia saada minkäänlaista mielihyvää seksistä! Paikat on ns. tunteettomat!!
- Anonyymi00015UUSI
jeps en mäkään pyytele häneltä anteeksi hän ei vttu pysty käsittämään millasta on kun on siitä asti kun ollut 5v tuntenut olevansa syrjään kasvanut oksa. pimeydestä puristanu tänne asti. henkinen helve tti päivittäistä. en ole vuoskausiin kyennyt perinteisiin kahvi keskusteluihin. mun päässä vilisee vttu kaikkea maan ja mullan väliltä. se on mitä se on. eikä se muuksi muutu.
- Anonyymi00020UUSI
Viimeksi kun irl nähtiin, olin mielestäni hyvinkin lämmin ja ystävällinen, ehkä jopa liian... Vai oletko taas roikkunut täällä omimassa negajuttuja? Kumpi mahtaisi olla todellista: irl- käyttäytyminen vai anonyymit jutut täällä?
- Anonyymi00022UUSI
Luota aina siihen mitä henkilö on irl
Netti on netti . - Anonyymi00028UUSI
Itsekään ei kannata näitä omia liikaa tai pelätä toisen omivan. Kannattaa luottaa siihen, mitä tapahtuu irl ja luottaa myös siihen toiseen.
Täällä on helppo kadottaa punainen lanka jos siitä vähän höllää
- Anonyymi00023UUSI
Voisi olettaa että juuri ne anteeksipyyntöjen puute on syynä että toinen on kylmä ja tyly. Taitaa olla kasvamisen paikka ja miettiä niitä omia virheitä.
- Anonyymi00024UUSI
Pidetään muutama vuosi hiljaisuutta
- Anonyymi00029UUSI
Loppuelämän ajan tulee olemaan pelkkää hiljaisuutta paljon minua nuoremman henkilön kanssa!
- Anonyymi00025UUSI
Talkkerin kaa pidetään juuuu
- Anonyymi00027UUSI
Talkkari tyytyväinen
- Anonyymi00030UUSI
Ime munaa ja verirahaa, kuten 99,99% suomalaisista, N
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid122773En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42549Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50505- 36492
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi18485Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.101442Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33431- 32375
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130372- 46363