projektin aloittajat laittaneet maksupyynnön häirikölle!
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Minusta on tuntunut jo kauan siltä, että kiusaatte minua!!
- Anonyymi00002
Miltä teistä itsestänne tuntuisi odottaa palkkoja vuosien ajan! Projekti on ollut todella surkea esitys!
- Anonyymi00003
Kyllä, mutta pyyntö ei tehonnut.
- Anonyymi00004
Olisi kyllä hyvä saada tietää, kuka oli se joka keksi huterasti luodun projektin! Se ei ole koskaan saanut mitään hyvää aikaan! Olisin halunnut tehdä töitä, koska olisin halunnut pärjätä omillani, kuka teistä luuli että haluaisin jonkun elättävän minua! Muutaman päivän päästä entiset työkaverini pääsevät töihin minulle yhä rakkaaseen työpaikkaan! Olen ihan rikki kaikesta kokemastani! Ja syy on projektin!
- Anonyymi00005UUSI
Hoitoon pitää saada alottaja
- Anonyymi00006UUSI
Miten palstaäijän kynäily vaikuttaa esim sinun elämänkulkuun? T naiselta älä jaksa puupennin populisti rossailla
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miten palstaäijän kynäily vaikuttaa esim sinun elämänkulkuun? T naiselta älä jaksa puupennin populisti rossailla
Ja hanki joku muu keino päästä yli näistä surrealistisista ajatusvääristymistä jo sir helli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841157
- 73952
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut153858- 57690
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.181624- 43615
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4606- 30602
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t144601Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61575