Eivät malta nukkua ollenkaan.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Peitto heiluu aamusta iltaan ja illasta aamuun.
- Anonyymi00002
Ja sitten kuvataan vihjailevia otoksia myllätystä sängystä. Oikeesti 50-60-vuotiaat.
- Anonyymi00003
Rakkaus siellä rehottaa. Yksi jo 50 vuotta täyttänyt ystäväni rakastui tulisesti ja aviomies sai mennä. Vuoden verran lemmessä elettyään totesi, että ihanaa on, mutta yöunet jää vähiin ja kyllä se ex-mies olikin ihana, kun hän niin paljon auttoi kaikessa ja huomioi sekä oli oppinut kaikki tarpeeni. Uusi mies sai vuorostaan lähtöpassit ja nainen meni näyttävästi häät pitäen vihille entisensä kanssa.
- Anonyymi00004
Ei pidä olla kade Karitalle. Hän on löytänyt rakkaan ihmisen vierelleen. Onnittelut 👍
- Anonyymi00005
Suurennuslasi pitää miehellä olla jos haluaa löytää jotain naisellisia muotoja.
- Anonyymi00006
Onko tissikateutta vai mitä kun täällä ihaillaan rinnattomia naisia eli Hussia, Pikkaraisen Ritua ja myös Karitaa?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onko tissikateutta vai mitä kun täällä ihaillaan rinnattomia naisia eli Hussia, Pikkaraisen Ritua ja myös Karitaa?
Kaksi ensinmainittua on lyhyt suora pötkylä, jotka sanoo että nuoren pojan kroppa ja viimeksi mainittu on vain luuta ja ruskettunutta nahkaa. Joku kirjoitti toisaalla Karitasta että ei tarvinnut tissivakoaan esitellä. No, eihän se ole edes mahdollista hänellä se tissivaon esittely kun ei ole tissejäkään.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaksi ensinmainittua on lyhyt suora pötkylä, jotka sanoo että nuoren pojan kroppa ja viimeksi mainittu on vain luuta ja ruskettunutta nahkaa. Joku kirjoitti toisaalla Karitasta että ei tarvinnut tissivakoaan esitellä. No, eihän se ole edes mahdollista hänellä se tissivaon esittely kun ei ole tissejäkään.
Karita oli aikanaan kihloissa Joonas Hytösen kanssa eli Mattieskon tuleva miniä siis. Siinnä kaksi yhtä kuivakkaa kyllä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Selvästi se sama mummo joka noita rinnattomia naisia ihailee kadehtii jotain jolla se tissivako löytyy?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Selvästi se sama mummo joka noita rinnattomia naisia ihailee kadehtii jotain jolla se tissivako löytyy?
Tuolla Martinan ketjussa, jossa Martinan vainoaja on taas nostanut vanhan Iltalehden jutun firmoistaan otsikoihin, niin siellä se kehuu Karitaa ja että ei ole tarvinnut tissivakoaan esitellä. Eli olisko tuo noita mainittuja rinnattomia naisia ihaileva se Martinan vakihaukkuja? Kysymysmerkki turha.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuolla Martinan ketjussa, jossa Martinan vainoaja on taas nostanut vanhan Iltalehden jutun firmoistaan otsikoihin, niin siellä se kehuu Karitaa ja että ei ole tarvinnut tissivakoaan esitellä. Eli olisko tuo noita mainittuja rinnattomia naisia ihaileva se Martinan vakihaukkuja? Kysymysmerkki turha.
Kun täällä kirjoitettiin että Karita on alunperin Kuopiosta niin joku Tampereen ympäristössä asuva halusi omia Karitan sinne, että oikeasti sukujuuret täällä ja että on nähnyt Karitaa kun siellä käy.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kun täällä kirjoitettiin että Karita on alunperin Kuopiosta niin joku Tampereen ympäristössä asuva halusi omia Karitan sinne, että oikeasti sukujuuret täällä ja että on nähnyt Karitaa kun siellä käy.
Eihän oikeesti ketään kuitenkaan voi omia itselleen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eihän oikeesti ketään kuitenkaan voi omia itselleen.
Olen itsekkin onnelinen Karitan onnesta ja rakkaudesta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen itsekkin onnelinen Karitan onnesta ja rakkaudesta.
itsekkin onnelinen
Et ole äidinkielenopettaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921506
- 831042
- 67937
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su363881Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177874- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63586
- 37538
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta141536