Luottaa.
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Aatella, sit ois kaaaaikki maailman asiat hyvin ja taivaalta sataisi sateenkaarien joukosta kultahippusia.
- Anonyymi00003
Ei todellakaan olisi hyvin, koska en halua olla koskaan missään tekemisissä stalkkerin kanssa! Kai se on pakko ruveta harkitsemaan sen kaiken kertomista poliiseille ja entisille työkavereille!
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei todellakaan olisi hyvin, koska en halua olla koskaan missään tekemisissä stalkkerin kanssa! Kai se on pakko ruveta harkitsemaan sen kaiken kertomista poliiseille ja entisille työkavereille!
<3.
- Anonyymi00002
en mä oo luottanu koskaan keneenkään
- Anonyymi00004
kiitos todella kauan jatkunneesta stalkkaamisesta, et saa minusta ystävää koskaan
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
kiitos todella kauan jatkunneesta stalkkaamisesta, et saa minusta ystävää koskaan
Minä sairastuin kahteen sairauteen juuri sen takia, että sinä stalkkasit minua, koska joka kerta ulos lähtiessäni olin kauhuissani! Itse mokasit kaiken totaalisen perusteellisesti! Et voi syyttää muita kuin vain itseäsi!
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
<3
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
<3.
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
kaikki mielenkiintoiset ihmiset ovat yleisesti ottaen hyvin yksinäisiä. näitä sivusta ihmettelijöitä haluaa vain välttää. mun kotiin älä koskaan ikinä tule. se on mun paikka olla minä olla relax nykyään myös mun lasteni. jotka mua muistuttavat. haluan sanoa jopa veljelleni joka puhui siitå että jos hän kasvattaa mun tytöt että olet mulle sen vuoksi jo kuollu mies. en yksinkertaisesti pidä sua minään.
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
kaikki mielenkiintoiset ihmiset ovat yleisesti ottaen hyvin yksinäisiä. näitä sivusta ihmettelijöitä haluaa vain välttää. mun kotiin älä koskaan ikinä tule. se on mun paikka olla minä olla relax nykyään myös mun lasteni. jotka mua muistuttavat. haluan sanoa jopa veljelleni joka puhui siitå että jos hän kasvattaa mun tytöt että olet mulle sen vuoksi jo kuollu mies. en yksinkertaisesti pidä sua minään.
<3.
- Anonyymi00006
EI KUULU IKÄVÄ PALSTALLE
- Anonyymi00007
???
- Anonyymi00015
no juurikin se että haluaa luoda oman perheen kun oma ei koskaan omalta tuntunut niin sitten nämä kierot vtun pellet sivusta koittavat senkin pilata ja leimata toisen hulluksi lesboksi jne vaikka eivät tajua että toinen on korviansa myöten rakastunut ja onnellinen , typerät pskakasat eivät kuulu täten elämääno
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
no juurikin se että haluaa luoda oman perheen kun oma ei koskaan omalta tuntunut niin sitten nämä kierot vtun pellet sivusta koittavat senkin pilata ja leimata toisen hulluksi lesboksi jne vaikka eivät tajua että toinen on korviansa myöten rakastunut ja onnellinen , typerät pskakasat eivät kuulu täten elämääno
<3.
- Anonyymi00008
Luottamusta ei koskaan herätä keskittyminen heti ei-henkilökohtaisiin asioihin.
- Anonyymi00009
Mä olen luotettava 100 %
- Anonyymi00013
Miksi ei voinut...
- Anonyymi00016
Minen luota. Ihmiseen jonka ajatusmaailman aivan järkyttävän raskas ja synkkä ja väkivaltainen .
Olen järkyttynyt asioista
Ja hyvin väsynyt .
En jaksa mitään muuta elämässä !- Anonyymi00018
Minusta tuntuu että olet itse aika tavalla väkivaltaa lietsova ja muutenkin kiristäjä-tyyppinen ihminen, joka ei välttämättä osaa olla kiitollinen.
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minusta tuntuu että olet itse aika tavalla väkivaltaa lietsova ja muutenkin kiristäjä-tyyppinen ihminen, joka ei välttämättä osaa olla kiitollinen.
Osasnpas
Sain kokea myös hiukan onnea
Ainoita onnen rippeitä elämässäni hänen
Kanssaan
Mut kaikki on ohi kun en pysty
Sairaana ja vammautneena antamaan yhtään enempää mitään .
Minä haluan et hän josta välitän löytää jotain parempa saa ainakin perheen
Jota minulle ikinä suotu ...
- Anonyymi00017
kaikki sivu säveltäminen on vahingoittanut minua ihmisenä pysyvästi en luota kehenkään
- Anonyymi00021
Mutta olisitpa luottanut.
- Anonyymi00022
Minä väitän 100%:sesti, sinäkään minun tilanteessani, et olisi luottanut. Ei kukaan tässä maailmassa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minä väitän 100%:sesti, sinäkään minun tilanteessani, et olisi luottanut. Ei kukaan tässä maailmassa.
Ok. Vastasin kuin hänelle.
- Anonyymi00025
Luotan kyllä ja tiedän että uskallamme olla luottamuksen arvoisia.
https://www.youtube.com/watch?v=5XvmaWR57Pk&list=RDzTSoYsBl4XE&index=3 - Anonyymi00026
Mikä tilanne...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921662
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4441186- 861120
- 681025
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861003- 93887
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.33695- 65665
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172651