Olisipa suhun voinut

Anonyymi-ap

Luottaa.

26

261

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aatella, sit ois kaaaaikki maailman asiat hyvin ja taivaalta sataisi sateenkaarien joukosta kultahippusia.

• Anonyymi00003

Ei todellakaan olisi hyvin, koska en halua olla koskaan missään tekemisissä stalkkerin kanssa! Kai se on pakko ruveta harkitsemaan sen kaiken kertomista poliiseille ja entisille työkavereille!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei todellakaan olisi hyvin, koska en halua olla koskaan missään tekemisissä stalkkerin kanssa! Kai se on pakko ruveta harkitsemaan sen kaiken kertomista poliiseille ja entisille työkavereille!

<3.

• Anonyymi00002

en mä oo luottanu koskaan keneenkään

• Anonyymi00004

kiitos todella kauan jatkunneesta stalkkaamisesta, et saa minusta ystävää koskaan

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

kiitos todella kauan jatkunneesta stalkkaamisesta, et saa minusta ystävää koskaan

Minä sairastuin kahteen sairauteen juuri sen takia, että sinä stalkkasit minua, koska joka kerta ulos lähtiessäni olin kauhuissani! Itse mokasit kaiken totaalisen perusteellisesti! Et voi syyttää muita kuin vain itseäsi!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

<3

• Anonyymi00012
        Anonyymi00004 kirjoitti:

<3.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00004 kirjoitti:

kaikki mielenkiintoiset ihmiset ovat yleisesti ottaen hyvin yksinäisiä. näitä sivusta ihmettelijöitä haluaa vain välttää. mun kotiin älä koskaan ikinä tule. se on mun paikka olla minä olla relax nykyään myös mun lasteni. jotka mua muistuttavat. haluan sanoa jopa veljelleni joka puhui siitå että jos hän kasvattaa mun tytöt että olet mulle sen vuoksi jo kuollu mies. en yksinkertaisesti pidä sua minään.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

kaikki mielenkiintoiset ihmiset ovat yleisesti ottaen hyvin yksinäisiä. näitä sivusta ihmettelijöitä haluaa vain välttää. mun kotiin älä koskaan ikinä tule. se on mun paikka olla minä olla relax nykyään myös mun lasteni. jotka mua muistuttavat. haluan sanoa jopa veljelleni joka puhui siitå että jos hän kasvattaa mun tytöt että olet mulle sen vuoksi jo kuollu mies. en yksinkertaisesti pidä sua minään.

<3.

• Anonyymi00006

EI KUULU IKÄVÄ PALSTALLE

• Anonyymi00007

???

• Anonyymi00015

no juurikin se että haluaa luoda oman perheen kun oma ei koskaan omalta tuntunut niin sitten nämä kierot vtun pellet sivusta koittavat senkin pilata ja leimata toisen hulluksi lesboksi jne vaikka eivät tajua että toinen on korviansa myöten rakastunut ja onnellinen , typerät pskakasat eivät kuulu täten elämääno

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

no juurikin se että haluaa luoda oman perheen kun oma ei koskaan omalta tuntunut niin sitten nämä kierot vtun pellet sivusta koittavat senkin pilata ja leimata toisen hulluksi lesboksi jne vaikka eivät tajua että toinen on korviansa myöten rakastunut ja onnellinen , typerät pskakasat eivät kuulu täten elämääno

<3.

• Anonyymi00008

Luottamusta ei koskaan herätä keskittyminen heti ei-henkilökohtaisiin asioihin.

• Anonyymi00009

Mä olen luotettava 100 %

• Anonyymi00013

Miksi ei voinut...

• Anonyymi00016

Minen luota. Ihmiseen jonka ajatusmaailman aivan järkyttävän raskas ja synkkä ja väkivaltainen .
      Olen järkyttynyt asioista
      Ja hyvin väsynyt .
      En jaksa mitään muuta elämässä !

• Anonyymi00018

Minusta tuntuu että olet itse aika tavalla väkivaltaa lietsova ja muutenkin kiristäjä-tyyppinen ihminen, joka ei välttämättä osaa olla kiitollinen.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Minusta tuntuu että olet itse aika tavalla väkivaltaa lietsova ja muutenkin kiristäjä-tyyppinen ihminen, joka ei välttämättä osaa olla kiitollinen.

Osasnpas
        Sain kokea myös hiukan onnea
        Ainoita onnen rippeitä elämässäni hänen
        Kanssaan
        Mut kaikki on ohi kun en pysty
        Sairaana ja vammautneena antamaan yhtään enempää mitään .
        Minä haluan et hän josta välitän löytää jotain parempa saa ainakin perheen
        Jota minulle ikinä suotu ...

• Anonyymi00017

kaikki sivu säveltäminen on vahingoittanut minua ihmisenä pysyvästi en luota kehenkään

• Anonyymi00021

Mutta olisitpa luottanut.

• Anonyymi00022

Minä väitän 100%:sesti, sinäkään minun tilanteessani, et olisi luottanut. Ei kukaan tässä maailmassa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Minä väitän 100%:sesti, sinäkään minun tilanteessani, et olisi luottanut. Ei kukaan tässä maailmassa.

Ok. Vastasin kuin hänelle.

• Anonyymi00025
    • Anonyymi00026

Mikä tilanne...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1662
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      444
      1186
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      86
      1120
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      1025
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1003
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      887
    7. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      33
      695
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      665
    9. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      652
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      172
      651
    Aihe