miten sä pystyt rakentamaan tulevaisuutta miehen kanssa joka puhuu vaaan että NO MÄ KÄYN MUIDEN HÄISSÄ MUTTEN OLE KOSKAAN NAIMISISSA MIKÄ TÄÄ TÄMMÖNEN MIES ON NIINKU TAI MINÄ PIDÄTTE TÄMMÖSTÄ IHMISTÄ
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
KIHLATKIN OLI VTUN VITSI JA PAINAJAISMAINEN NÄYTELMÄ TÄN ÄIJÄN KANSSA
- Anonyymi00003
on se hyvä et kotka otti koppii tosta pojasta
- Anonyymi00004
jeesus myötä xDDDDDD
- Anonyymi00005
En nyt oikein ymmärrä mikä se ongelmasi on. Pitäisikö sen miehen olla naimisissa jonkun toisen kanssa, vai eronnut, että kelpaisi?
- Anonyymi00006
tää äijä on käsittämätön 🤣🤣🤣🤣 ei puhu eikä ajattele himassa aivan vtun hyödytön ja raskas mielen taakka
- Anonyymi00007
oikeesti mulla ei riitä sanat ton ukon kohalla ku mietin sitä 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🍆 vttu mikä pelle en menis edes läpällä tommosen ihmisenkaa kimppaan
- Anonyymi00009
Ethän sä edes pääse
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ethän sä edes pääse
kimppaan? no kyllähän tuo jätkä painaa kaikkea mikä liikkuu xDDDD oletko nähny ikinä äijjää sillain ettei ketkuilis jotain
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
kimppaan? no kyllähän tuo jätkä painaa kaikkea mikä liikkuu xDDDD oletko nähny ikinä äijjää sillain ettei ketkuilis jotain
ihan höveli pässi kyseessä
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
ihan höveli pässi kyseessä
Pässi se kyllä on ihan tuplasarvi.
- Anonyymi00008
kiitän luojaa et päästin siit eroon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80983
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513- 29513
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61485