Kaikesta huolimatta.. 😔 ei tässä ole mitään järkeä!! 🥺 Voin sanoa yhtä ja tuntea toista. Sinulla ei varmaan ole yhtään ikävä mua 💔
En halua kuitenkaan häiriköidä sun elämää millään tavoin vaan annan sun olla.. 🫂
Ikävä sinua mies
6
200
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
Lopeta se vatulointi, ja ole häneen yhteydessä. Sillä tavalla saat mielenrauhan, kun saat puhuttua asiat auki.
- Anonyymi00002UUSI
Taidat siis olla juuri hän? Nyt kyllä kylmeni kaikki kertaheitolla minun suunnalta. Pidä tunkkis. Minä otan palstatauon. En voi suoraan ottaa yhteyttä!
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Taidat siis olla juuri hän? Nyt kyllä kylmeni kaikki kertaheitolla minun suunnalta. Pidä tunkkis. Minä otan palstatauon. En voi suoraan ottaa yhteyttä!
Varattujen juttuja tms. vissiin.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jos on avoin niin kyllä voi. Jos on jotain pelejä, niin suora yhteydenotto ei onnistu. Hyvin yksinkertaisia on asiat jos on vilpitön avoin, ja ottaa kaikki osapuolet huomioon tasaveroisena. Silloin ei ole mystisiä ongelmia pään sisällä.
- Anonyymi00005UUSI
Minua loukkaa se jos et häiritse minua... Häiritse rakas häiritse... Haluaisin viestiä sinulta 💗
- Anonyymi00006UUSI
En todellakaan uskaltais sulle viestiä laittaa. Monta syytä löytyy siihen. Joku muu voi lukea viestisi siellä ja siitä nousis hirveä haloo. Tai nauraisit kavereidesi kanssa viestille. Ja voi myös olla että poistit numeroni seuraavana aamuna kun hävetti ja kadutti kaikki tapahtunut niin maan p.rkeleesti. Ja toivot että kumpa tajuaisin sen olleen vain huono idea, känniläppä. Annan siis olla ja yritän väkisin ajatella että millään ei ollut mitään merkitystä 🥺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l271880- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni45650Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51507
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30460- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 45437
- 38436