Eilen illalla tultiin leskianoppini mökille vaimoni kanssa. Saunottiin ja juteltiin koko ilta kaikkea mukavaa, katsoin että anoppi vähän välillä keimaili minulle ja vilautti valkoisen kylpytakin alta punaisia pikkareitaan ja rintaliivejään.
En tiedä näkikö että vävyn kulli seisoi boxereissa.
Nukkumaan mennessä hieroin vaimoa kuvittelen samalla anoppini ja nussin äänekkäästi vaikka vaimo yritti hyssytellä ettei äitinsä vain kuulisi, mutta minä poika annoin sellaista kyytiä että sänky nitisi ja natisi, lopuksi vielä kun laukesin niin karjaisin ääneen!
Nyt heräsin aikaisin kahvia juomaan ja käydessäni kuselle huomasin anopin pikkarit ämpärissä. Otin ne ja tuoksuttelin, miten ihanalta ne tuoksuivatkin, hajuveden ja pillun kiiman tuoksut tuoksuivat hyvältä, kullini seisoi jo isona kovana ja runkkasin fantasoiden samalla anopista, ei tarvinnut montaa vetoa vetää kun tunsin että nyt tulen ja kiedoin pikkarit mitään ajattelematta kullini ympärille, spermaa tuli tosi paljon! Pikkarit on aivan spermassa kun laitoin ne takaisin ämpäriin, saa nähdä mitä anoppi tuumaa kun näkee spermatut pikkarinsa. Haluisin niin nuolla ja nussia tuota ihanaa anoppia.
Anopin pikkarit
22
403
Vastaukset 22
- Anonyymi00001UUSI
Kiihottava tilanne,minkä ikäinen anoppi?mulla tihkuu kulli spermasta nyt! Runkkaan isoa kulliani 20/6cm.
Ukm 61- Anonyymi00002UUSI
+70 mutta ikäistään nuoremman näköinen, pieni sievä oikea taskuvenus...
- Anonyymi00003UUSI
Komean kokoinen kulli sulla.m52
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Komean kokoinen kulli sulla.m52
Vittu näitä possuja
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vittu näitä possuja
Mitäs ne possut sulle nyt teki. Miksi et jätä niitä rauhaan.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitäs ne possut sulle nyt teki. Miksi et jätä niitä rauhaan.
Sää mää ja bää on possu buaahaa
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sää mää ja bää on possu buaahaa
Buaahaa sää mää ja bää nyt sitten olet possukin buaahaa. Kjäh kjäh mitäs olet.
- Anonyymi00005UUSI
Jaahas anoppi uuno taas sekoilee
- Anonyymi00007UUSI
Jaahaas sullako on Uuno anoppina. Aika sekalainen seurakunta siellä.
- Anonyymi00008UUSI
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
Buaahaa sää mää ja bäällä on Uuno anoppina buaahaa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Buaahaa sää mää ja bäällä on Uuno anoppina buaahaa.
Menkääs nyt spedet muualle leikkimään
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Menkääs nyt spedet muualle leikkimään
Tuliko ne samaan koppiin sun kaa. Voihan ne olla rasittavia spede ja määkijä vois kuvitella.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuliko ne samaan koppiin sun kaa. Voihan ne olla rasittavia spede ja määkijä vois kuvitella.
Sää mää ja bää on speden kaa buaahaa
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sää mää ja bää on speden kaa buaahaa
Onneksi sää mää ja bää olkoon olet saanut vertaisesi koppikaverin. Sinähän se koppikaveris tiedät.
- Anonyymi00016UUSI
Mitä anoppi tykkäsi?
- Anonyymi00017UUSI
Ei ole puhunut asiasta ainakaan vielä mitään mutta huomasin että pikkarit oli jo poissa.
Mutta on kyllä salaa vilautellut kukkamekosta paljasta pilluaan ja peppuaan pitkin päivää.
Ihanan tuuhea pillun karvoitus, ihan vähän näkyy pillun huulet ja klitoris. Kyllä haluisin nuolla ja nussia tuota pientä sievää anoppiani. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei ole puhunut asiasta ainakaan vielä mitään mutta huomasin että pikkarit oli jo poissa.
Mutta on kyllä salaa vilautellut kukkamekosta paljasta pilluaan ja peppuaan pitkin päivää.
Ihanan tuuhea pillun karvoitus, ihan vähän näkyy pillun huulet ja klitoris. Kyllä haluisin nuolla ja nussia tuota pientä sievää anoppiani.Oletko vilautellut takaisin? Entä oletteko ohimennen kosketelleet toisianne? Vaikuttaa hyvin etenevän. Juota vaimo känniin ja anoppi humallaan niin haaveet toteutuu.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Oletko vilautellut takaisin? Entä oletteko ohimennen kosketelleet toisianne? Vaikuttaa hyvin etenevän. Juota vaimo känniin ja anoppi humallaan niin haaveet toteutuu.
Tänään on vain housujen päältä nähnyt minun seisokin mutta olen sille kyllä "vahingossa" tahallani olen vilauttanut kulliani, muutaman kerran olen tullut "tahallani" yllätetyksi kun olen runkannut ja kerran jopa nähnyt minun laukeavan spermat roiskuen. Usein meillä on pieniä kosketuksia...
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tänään on vain housujen päältä nähnyt minun seisokin mutta olen sille kyllä "vahingossa" tahallani olen vilauttanut kulliani, muutaman kerran olen tullut "tahallani" yllätetyksi kun olen runkannut ja kerran jopa nähnyt minun laukeavan spermat roiskuen. Usein meillä on pieniä kosketuksia...
Pitikö anoppisi näkemästään kun roiskit spermat
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Miten olet onnistunut järjestämään niin että anoppi yllättää sinut runkkkaamisesta? Luulisi hän ettet tiedä että hän katsoo ja hän katsoi loppuun asti?
- Anonyymi00022UUSI
Mun anoppi 75v. Käyn panemassa häntä säännölisesti.
Mulla 18/6,5kulli
M60
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831019
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43575
- 46557
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505