Pelkoja.
Kuinkahan moni suhde on mennyt metsään niistä syntyneiden väärinkäsitysten takia.
Keväällä sain siitä hyvän esimerkin kun tapasin kaverin nuoruudesta. X:n kanssa ei siis suhdetta.
X kertoi että silloin kauan sitten oli baarissa puhunut minusta A:lle. Ei mitään psk mutta kuitenkin kehumisen vastakohtaa.
Kun mun välit katkesi A:n kansaa, niin X oli luullut, että aiheutti sen. Ja siksi hän ei enää pitänyt yhteyttä. Muutti pois kaupungista heti kun sai tilaisuuden.
Jännä juttu sanoin sille. Että ei se A:n suhde multa sen takia katkennut. Ihan muuta oli. Kai mua nauratti, mut X oli vakava. Tajusi että oli muuttanut elämäänsä ihan turhaan kun pelkäsi olleesa syypää.
Tähän ois kai joku hyvä sanonta mut onko niin elämän kokoista. Sit happns on varmaan vain vuorokauden sähläilyille.
Erehdyksiä Ja
5
116
Vastaukset 5
- Anonyymi00001UUSI
Eikäkö Pelkoa Ja Inhoa L.Assa
- Anonyymi00002UUSI
Pelaa sinä penska vaikka änäriä tai GTA:ta. T
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pelaa sinä penska vaikka änäriä tai GTA:ta. T
Kyrpäjuusto testing testing kikkelikikkeli kulli kulli
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyrpäjuusto testing testing kikkelikikkeli kulli kulli
Ei tartte suuttua sentään peliä vaan kato kunhan ei mun elämällä vaikka omallannehan työ ootta oikeasti pelanneet
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei tartte suuttua sentään peliä vaan kato kunhan ei mun elämällä vaikka omallannehan työ ootta oikeasti pelanneet
Ja samat sanat nk tuulihousunarsisteille eikö mitään outoa jos joku taho vetoaa teitä niin tarvitaan "kentälle"? You got bamboodled big time " neat "if you will
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001030Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61837- 68757
- 67691
- 69684
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39658- 43560
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33556- 48497
- 40495