Se ei silloin ollut sattumaa

Anonyymi-ap

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤

63

566

Vastaukset 63

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Joo o niin oli täälläkin päässä.On.

• Anonyymi00027

Ajan yli :)

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ajan yli :)

Et uskalla.

• Anonyymi00003

Jep munkin jokanen askel on laskelmoitu keissi aina askeleen eellä teit meette ain samaan ansaan ja paljastatte teijän moovit ja pläänit

• Anonyymi00004

niinkii no mut nyt on hyvä olla maiskun kanssa ku ksikki exät tappaneet ittensä

• Anonyymi00005

tää maa on täällä vtu nsairaita ihmisiä se ämmä onneks tietää et jos näen sen enään koskaan tapan sen

• Anonyymi00006

Ok.

• Anonyymi00008

K.O BOOM !

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

K.O BOOM !

Uhkailet

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Uhkailet

Voi jiisus herran ristis mää sanon et nyt rauhotu

• Anonyymi00010

Jaaha, vai sellasta sitten vielä.
      Mikähän sitten mahtoi olla ja keneltä joku suunniteltu juttu?
      Opetelkaa nyt oikeesti selkeämmin kirjoittaa ja tunnisteiden kanssa kuka syyttää ketä ja miksi.

• Anonyymi00054
        UUSI

Minä en ole suunnitellut mitään, enkä tiennyt keitä miehiä siinä oli mukana, muuta sen tiesin että yksi oli minua todella paljon nuorempi! Harmi vaan, kun kukaan ei ennen projektia kysynyt minulta, minkä ikäisestä uudesta ysävästä voisin pitää, niin silloin vastaus olisi ollut että vain oman ikäisistä, mutta nyt en halua enää ksokaan minkään iköistä uutta ystävää! Ja miksi muka te olisitte pakottaneet minut olemaan tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa. Joku projektin aloittajista voisi ryhytä siihen hommaan! Eikö vain!

• Anonyymi00012

Kiitoksia vain kaikesta

• Anonyymi00013

”kännissä ja läpällä” 🧢

• Anonyymi00015

Aika vtun hyvin kyllä sit mennyt sulla jos niiko ihan vaan "kännis ja läpäl" huvikses useammankin vuoden vedätit...

Tai jotain semmost.

• Anonyymi00021

Jotkut ne veetuilee vuosia vanhoista virheistä toisia mut omat luurangot ei varmasti kestäs päivänvaloa siksi pitää kokoajan tuoda toisten mokia esille että itse näyttäs paremmalta.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Jotkut ne veetuilee vuosia vanhoista virheistä toisia mut omat luurangot ei varmasti kestäs päivänvaloa siksi pitää kokoajan tuoda toisten mokia esille että itse näyttäs paremmalta.

Se ei ole ok että keinolla millä tahansa yritetään porukalla pilata jonkun elämä ja sitten uhriudutaan. rikö niin

• Anonyymi00042
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Aika vtun hyvin kyllä sit mennyt sulla jos niiko ihan vaan "kännis ja läpäl" huvikses useammankin vuoden vedätit...

Tai jotain semmost.

Ei varmaan sit ollut sulle...

• Anonyymi00047
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Ei varmaan sit ollut sulle...

Joku nyt kuitenkin noin teki jollekin.
        Ja paljon muutakin. Mikäs siinä et joku menetti kaiken vaan sen vuoksi että.....

• Anonyymi00014

niin mikä, kerrotko tarkemmin?

• Anonyymi00016

Veikeä rikoskomedia kierrättää ovelasti Agatha Christien kuuluisaa Hiirenloukku-näytelmää ja tosielämän käänteitä sen ympärillä.

• Anonyymi00017

Perinteenä on, että yleisöä pyydetään olemaan kertomatta murhaajan henkilöllisyyttä kenellekään ulkopuoliselle esityksen nähtyään.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Perinteenä on, että yleisöä pyydetään olemaan kertomatta murhaajan henkilöllisyyttä kenellekään ulkopuoliselle esityksen nähtyään.

Hiirenloukku on perinteinen suljetun tilan jännitysnäytelmä, jossa toisilleen tuntemattomat ihmiset jäävät lumen saartamiksi murhaajan kanssa. Tapahtumapaikkana toimii Monkswellin kartanon täysihoitola, joka on ensimmäistä päiväänsä auki.

Radiossa kerrotaan edellispäivänä Lontoossa tapahtuneesta murhasta ja poliisilla on syytä epäillä, että murhaaja suuntaa seuraavaksi kartanolle. Tai ehkä hän on jo siellä? Epäiltyjä on lukuisia, sillä jokaisella kartanon asukilla on omat salaisuutensa.

Hiirenloukku on 60 v rikosnäytelmien klassikko ja taattua Agatha Christietä

• Anonyymi00020

Jumalallinen väliintulo näytelmässä tapahtuu kun poika palaa maitojunalla kotiin :)

• Anonyymi00040
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Jumalallinen väliintulo näytelmässä tapahtuu kun poika palaa maitojunalla kotiin :)

Harmi ettei tämä mitä on sattunut ole jotain pelkkää näytelmää, ja olis vielä asiat edes jotenkin ok eräällä..

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Harmi ettei tämä mitä on sattunut ole jotain pelkkää näytelmää, ja olis vielä asiat edes jotenkin ok eräällä..

Eräällä on aina kaikki hyvin kesälläkin.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Ehkä sun mielestä jollain eräällä on.
        Jollain muulla ei ole tosiaankaan yhtään mikään hyvin. Mut se ketään osallisista kiinnostanut mitä ja miten pahasti kävi.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Katsos kun ei kaikki kuitenkaan liity vain yhteen henkilöön. Mutta mikäs nyt eräällä olisikaan niin huonosti. Eihän se toinen eräs hänen elämällä ja tunteilla leikkinyt. Sen toisen kyllä.

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Ehkä sun mielestä jollain eräällä on.
        Jollain muulla ei ole tosiaankaan yhtään mikään hyvin. Mut se ketään osallisista kiinnostanut mitä ja miten pahasti kävi.

Minun elämääni pilattiin monella tapaa, kun häirikkö aloitti toimintansa ja verenpaineet huipussaan! Kuka helvetti keksi projektin, jolla ei ollut koskaan mitään mahdollisuuksia toteutua, koska toinen henkilä oli aivan väärän ikäinen ja persoonaltaan sellainen, joka ei olisi minua kiinnostanut tippaakaan!! Pidän rauhallisesta hiljaisesta elämästä, enkä ole koskaan enää eroni jälkeen asua yhdessä kenenkään kanssa! Tuntuu siltä, että projektin aloittajat oliisivat halunneet minulle pahaa!

• Anonyymi00019

Kumpaa tarkoitat. Luulen että oli kaksikin suunniteltua juttua

• Anonyymi00026

ja se toinen oliki vähän ikävämpi juttu ja pilasi kaiken 😥😧

• Anonyymi00059
        UUSI

Vielä pahempaa tietoa, että oikein kaksikin suunniteltua juttua minulta mitään kysymättä! Ette ole hyviä ihmisiä te projektin aloittajat! Ette edes tienneet sitä, että olen jollain tavalla autistinen, se teidän olisi pitänyt ensimmäisenä selvittää!! Autistipiirteiset kun tykkäävät olla paljon yksin ja en ole koskaan eroni jälkeen halunnut uutta suhdetta, enkä ystävyyttäkään kenenkään kanssa! Nyt on pakko kysyä, että minkälaisella koulutuksella teitte sellaisia päätöksiä minulta mitään kysymättä ennen projektin aloitusta!

• Anonyymi00060
        UUSI

Yksikään juttu ei ole koskaan kiinnostanut minua! Eikä koskaan tule kiinnostamaankaan! Oli kyllä niin typerä projekti kuin vain olla voi, minun näkökulmasta katsottuna, että huhuhuh sentään! Nyt sitten seuraavaksi otatte jonkun projektin aloittajista minua paikkaamaan, koska minä en ole koskaan edes ajatellut olevani yhdessä kenenkään kanssa! Voi teidän typeryyttänne!

• Anonyymi00022

Kyllä mä vähän niin aatelinkin.

• Anonyymi00025

Arvasit siis että tulen sinne ja siksi tulit sinne itsekin juuri silloin?

• Anonyymi00028

no arvasin ettet varmasti ois siellä muutoin 🤣❤️🫂 mutta toinen suunniteltu juttu oliki sitte vähä ikävämpi 😥

• Anonyymi00029

Ai mikä niin?

• Anonyymi00030

Juu. Huomasin kyllä❤️🤗

• Anonyymi00032

T n tulee vielä maksamaan tästä.

• Anonyymi00033

Miksi ja miten?

• Anonyymi00034

Rakastelet häneltä tajun kankaalle....😂🤣❤️

• Anonyymi00036

Ei hän ole tehnyt mitään vääräää! Hän on ihana ihminen ❤️

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ei hän ole tehnyt mitään vääräää! Hän on ihana ihminen ❤️

Ei olla silloin samassa Tn .

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Rakastelet häneltä tajun kankaalle....😂🤣❤️

Jos olisin mies olisiko koko juttu edes täällä alkanut?
        EI.Moni oisi säästynyt murheelta.

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Jos olisin mies olisiko koko juttu edes täällä alkanut?
        EI.Moni oisi säästynyt murheelta.

Ei olisi alkanut eikä mikään olisi koskaan alkanut, koska minulla ei ole mitään tarvetta tutustua keneenkään! Aina jokin alkaa siitä, että on ns. tarve johonkin, mutta minulla ei ole sellaista koskaan ollut, että haluaisin tutustua johonkin edes ystävänä! Miettikää projektin alaoittajat miten pahasti kakiki meni pieleen ja vain sen takia, ettette kysyneet niitä monia kysymyksiä minulta jo ennen projektin aloitusta!

• Anonyymi00039

Toivottavasti kaltaisesi ihmissuhteita laskelmoiden suunnittelevat pysyvät pysyvät kaukana minusta.

• Anonyymi00043

se oli vaan semmoinen yleinen ilmoitus luontoinen asia. valitsen sinut.

• Anonyymi00045

Mäkin valitsen sut✨❤️💫🌛🥰

• Anonyymi00048
      UUSI

Ansa siis. Pysyin tarpeeksi lähellä tunteakseni valosi, mutta tarpeeksi kaukana, etten palaisi. Yhteys, joka ei synny lupauksista, vaan läsnäolosta ei ole tehty kestämään, vaan jättämään jäljen. Joskus maailma loppuu kuiskaukseen.

• Anonyymi00049
        UUSI

Voi Luoja. Aloitus ei ollut multa. En suunnittele mitään. Se juuri onkin mun ongelma.
        n>m

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Voi Luoja. Aloitus ei ollut multa. En suunnittele mitään. Se juuri onkin mun ongelma.
        n>m

En minäkään ole suunnitellut mitään, koska olen ollut kauan tyytyväinen elämääni asuessani lapseni kanssa ja yhtään uutta ihmistä en enää koskaan elämääni halua, koska siihen ei ole ollut koskaan eroni jälkeenmitään tarvetta! Ei voi muuta kuin ihmetellä, miten joku on voinut keksiä noin typerän projektin!

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

En minäkään ole suunnitellut mitään, koska olen ollut kauan tyytyväinen elämääni asuessani lapseni kanssa ja yhtään uutta ihmistä en enää koskaan elämääni halua, koska siihen ei ole ollut koskaan eroni jälkeenmitään tarvetta! Ei voi muuta kuin ihmetellä, miten joku on voinut keksiä noin typerän projektin!

Heille pitäisi antaa "vuosien palkinto" todella epäonnistuneesta projektista! Sillä ei ollut koskaan mitään onnistumisen mahdollisuuksia, koska kukaan ei kysynyt minulta mitään sellaista mikä olisi selittänyt minun tilanteeni!

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Heille pitäisi antaa "vuosien palkinto" todella epäonnistuneesta projektista! Sillä ei ollut koskaan mitään onnistumisen mahdollisuuksia, koska kukaan ei kysynyt minulta mitään sellaista mikä olisi selittänyt minun tilanteeni!

Projektin aloittajien pitäisi saada "palkinto kymmenen vuoden" totaalisesta pilaamisesta! Ja sen vaikutuksista huonontavasti henkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin!

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Projektin aloittajien pitäisi saada "palkinto kymmenen vuoden" totaalisesta pilaamisesta! Ja sen vaikutuksista huonontavasti henkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin!

Ja ikää jo paljon...

• Anonyymi00050
      UUSI

Ihan sama

• Anonyymi00067
        UUSI

Nyt ne projektin aloittajien nimet näkyviin ja vähän äkkiä! Teidän takia elämästäni tuli helvettiä!

• Anonyymi00051
      UUSI

Miks naiset menee näiden paskamaista tulleiden tyyppien kelkkaan, jotka omassa maassa kippaa jätteet jokeen, eivätkä muutenkaan välitä yhtään mistään ja ovat sielun tasolla aivan korruptoituneita, onko naiset semmoisia, että ne ei välitä mistään, ilmeisesti.

• Anonyymi00052
      UUSI

olen sen tiennyt aina

• Anonyymi00053
      UUSI

Näin luulen myös.

• Anonyymi00055
      UUSI

OLEN Käsittänyt näethän monia asioita se pikkupurkki kämppäs taisi olla harkittu ratkasu että pääset lähemmäksi? mites se kaikki muu olit juoniva pska ja inhoan sua halusit grindaa mun nimellä missä mun rahat on

• Anonyymi00056
      UUSI

NO MAKSA NOILLE YHILLE EDES RINNAT ETRÄ MUUTTUVAT NAISIKSI

• Anonyymi00057
      UUSI

mä en tarvii mitään olenhan jo ehtoon puolella

• Anonyymi00065
      UUSI

Sitä ei kukaan kertonut minulle, miksi EI ??

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1487
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1022
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      927
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      861
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      171
      847
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      773
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      605
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      63
      566
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      36
      521
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      128
      507
    Aihe