Mutta haluan sinun miettivän tätä. Kun on aviopuoliso, jonka kanssa arki sujuu ja myös petipuuhat, on todella onnekas. Minulla ei ole nyt eikä ehkä koskaan puolisoa, kyllä se tuntuu yksinäiseltä.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001UUSI
Hyvä että tuntuu vain. Mutta ei varmaan oikeesti ole kuitenkaan. Tintti
- Anonyymi00012UUSI
Vai että ihan Tintti?
Mikähän sun ongelma on?
Itestänikin tuntuu yksinäiselle ja myös on yksinäistä. -sivusta naiselta
- Anonyymi00002UUSI
Ei se aina ole niin ruusuista
- Anonyymi00003UUSI
Ei mikään ole
- Anonyymi00004UUSI
Aviopuolisoiden välillä ei kauaa petipuuhat suju.
- Anonyymi00009UUSI
Tietysti sujuu, jos ovat oikeat toisilleen ja ovat osanneet tehdä hyviä valintoja arjessa.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tietysti sujuu, jos ovat oikeat toisilleen ja ovat osanneet tehdä hyviä valintoja arjessa.
Lottovoiton saaminen on todennäköisempää, kuin vuosien onni avioliitossa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Lottovoiton saaminen on todennäköisempää, kuin vuosien onni avioliitossa.
Onpa outo kommentti. Eikö ole kokemusta edes vanhempien tai isovanhempien onnellisesta liitosta?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onpa outo kommentti. Eikö ole kokemusta edes vanhempien tai isovanhempien onnellisesta liitosta?
Ei.
- Anonyymi00005UUSI
Olis se ihanaa käpertyä miehen lusikkaan tai pidellä miestä, pusutella ja halia ja tehdä muuta mukavaa 😍
- Anonyymi00006UUSI
en tiedä onko minusta suhteeseen enää koskasn
- Anonyymi00007UUSI
Olen ollut ihan stanan yksinäinen parisuhteissa. Se on pahempaa kun yksinäisyys yksin jonka olen myös kokenut.
- Anonyymi00015UUSI
Mietin juuri sitä, kuinka mielettömän yksinäinen parisuhteessa olin. Ja kuinka monta vuotta vaan siedin huonoissa suhteissa, kun en keksinyt yhtään helppoa vaihtoehtoa arjen pyörittämiseen. Enää ei tarvitse pelätä, kun tulee omaan kotiin. Oli aika, jolloin en uskaltanut mennä viikonloppuna yöksi omaan kotiini. Toistui liian monta kertaa. Joutui pyytämään turvallista yöpymispaikkaa jostain, kun ei halunnut mennä kotiin ja altistua väkivallalle. Onhan nämä tällaiset voinut jättää jälkensä.
- Anonyymi00008UUSI
Tiedostan tämän. Siksi yritän saada tämän loppumaan ja tunteeni laantumaan.
Naiselta - Anonyymi00014UUSI
Et ole mitään menettänyt. Ei tuo avioelämä ollut hohdokasta, ku oli väärä mies. Sen ois pitäny olla sä. No me saamme toisemme vielä...
- Anonyymi00016UUSI
Puolen avioliitto päättyy eroon.
Ehkä moderni liitto pitäisi perustua tapaamisiin ilman yhteenmuuttoa?
En usko monogamiaan tai rakkauteen tässä ajassa enää lainkaan.
Kaikki ovat vailla rusinoita pullasta. - Anonyymi00017UUSI
Mulla on vaan avo sellainen. Demiseksuaalina tarvitsen tunneyhteyden. Jos tunneyhteys on rikki, niin nou can do. Huutamisella saa paljon tuhoa aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 77968
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.160507- 27497
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t132482Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60475