Tai siis no vieläkin tykkään, enkä edes tiedä miksi ihmeessä kun en edes tunne sinua lähes ollenkaan. Olet varmasti tosi tykättävä ihminen, en minä sillä tarkota. Mutta kun en tosiaan tiedä tai tunne sinua, niin ihmetyttää suuresti. Ei sinua varmaan mukavat viestit minulta haittaa, kun en yhtäkkisesti pysty palstailua lopettamaan.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
jaaaaa.... kenelle?
- Anonyymi00002UUSI
Juu ei haittaa mukavat viestit, ilkeät vain.
- Anonyymi00003UUSI
Joo, viestisi menee varmasti perille oikealle henkilölle. Nyt on niin hyvät tunnisteet.
- Anonyymi00004UUSI
Samoin, olen myös samaa ihmetelly mutta se vaan kolahti ,eipä nää kaikki tarvikkaan olla järjellä selitevitettävis.
- Anonyymi00005UUSI
Sorry nyt vaan sulle, jakotavara ei kiinnosta vaikka muuten kiinnostaisi.
- Anonyymi00006UUSI
Juu ei täs mistään kyläpyörästä ollukkaan kyse vaikka luoja on sen käyttöö varte luonukkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831019
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505