Jos nyt menisin näyttään jehovan todistajille vaikka niitä valokopioita vuoden 1975 harmagedonin odottelusta niin tapahtuisi seuraavaa . .
Sanoisivat niitä väärennöksiksi tai että noin vanhoja julkaisuja ei saa lukea tai niitä ei ole saatavana enää mistään ja heille on tullut uutta valoa. Lopuksi minua alettaisiin karttamaan ja pidettäisiin panettelijan sokaisemana.
Näin kävisi
18
77
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Me ei voida hörhöjen uskolle mitään. Faktoilla ei ole heille väliä.
- Anonyymi00002
Oppia muutetaan aina välillä.
jt Peräilmaoppi on pysynyt ihan samana. Ja miksei olisi, onhan se raamatun mukainen ja itsensä yhöowah-sedän antama. yhöowah-setä käväisi 1914 astraalipotkukelkalla luovuttamassa russelille kivitaulut, joissa viralliset kymmenen Peräilmaohjetta.
- Anonyymi00003
> Sanoisivat niitä väärennöksiksi >
Verilettumies siis niin monien vuosien jälkeenkin edelleen haaveilee valokopioista vaikkei ole pystynyt tähän päivään mennessä ilmoittamaan edes kohtaa, mistä olisi kopioita ottamassa. Ei ihme, että väärennöksiksi sanoisivat "valokopioitasi".
> Lopuksi minua alettaisiin karttamaan >
Karttamisestakaan et siis ymmärrä mitään mutta tosi on, ettei kaltaisesi patologisen valehtelijan seuraa kukaan kaipaa. Tavoitteesi on näköjään jatkaa yksinäistä kopioista haaveilua ja omien tekstiesi pakonomaista tautologiaa happivajaan korsolaisyksiön hämärässä.- Anonyymi00005
Minä kerron sinusta Turuselle, olet tuhma.
- Anonyymi00004
Anonyymi-ap 2026-08-02 05:18:29
"Jos nyt menisin näyttään jehovan todistajille vaikka niitä valokopioita vuoden 1975 harmagedonin odottelusta niin tapahtuisi seuraavaa . .
Sanoisivat niitä väärennöksiksi tai että noin vanhoja julkaisuja ei saa lukea ..."
-Juuri siksi on ideaa vain laittaa valokopio postiluukkuun.
Jt olisi kahden lahkonsa kanssa, eikä miettisi mitä viisasta ja nasevaa on neuvottu vastaamaan.
Vaikka niillä jt:llä on niitä valmiita vastauksia, mutta eri kohdista otetut muutetut opit, jälkikäteen valehtelut, yms valokopioissa kuitenkin tehoaa, minkä saattaisi nähdä esim. kiukustumisena. jt ei kuitenkaan käy esim. lyömään nyrkillä.- Anonyymi00006
Sinä se vaikutat järki jätkältä jatka valitsemallasi valokopio tielläsi.
Tsemppiä.
En minäkään tykkää jt potukasta, kun niillä on aina se valtakunnan hymy korvissa, ärsyttää kun eivät koskaan mökötä. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sinä se vaikutat järki jätkältä jatka valitsemallasi valokopio tielläsi.
Tsemppiä.
En minäkään tykkää jt potukasta, kun niillä on aina se valtakunnan hymy korvissa, ärsyttää kun eivät koskaan mökötä.Mua kohtaan he mököttät omasta lapsesta alkaen. Ja siiten eräs jt vanhin kun tulee vastaa hän ottaa segei lavrov ilmeen.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mua kohtaan he mököttät omasta lapsesta alkaen. Ja siiten eräs jt vanhin kun tulee vastaa hän ottaa segei lavrov ilmeen.
Sergei lavrov ilmeen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sergei lavrov ilmeen.
Meidän seudulla vanhimmat kulkevat legginseissä, on kuulemma hallintoelin ohjeistanut käyttämään, on tulossa uusissa ohjeissa " vielä salaiset ", käyttöön myös lavalta puheita pidettäessä.
Minulle maireasti hymyilevät valtsua, ei mitään mökötystä ollenkaan. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Meidän seudulla vanhimmat kulkevat legginseissä, on kuulemma hallintoelin ohjeistanut käyttämään, on tulossa uusissa ohjeissa " vielä salaiset ", käyttöön myös lavalta puheita pidettäessä.
Minulle maireasti hymyilevät valtsua, ei mitään mökötystä ollenkaan.Vartiotorni on kieltänyt legginsien käytön. Minä käytän niitä koko ajan joka päivä. Siksi en tule kokouksiin.
- Anonyymi00010
Yleensä näissä järjestys on, että ensin todistaja yrittää kiistää dokumentin aitouden. Jos se ei onnistu, pyritään vähättelemään asiaa tai vetämään keskustelua sivuraiteelle muiden uskontojen tekemisiin. Jos tämäkään ei onnistu, todistaja alkaa hermostua ja vihjailla, että kysyjällä on väärä asenne. Sittenpä onkin aika jo lopettaa keskustelu.
- Anonyymi00012
Ei tämä palsta ole Jehovan Todistajien vaan ex Jehovien ja toisten vääräuskoisten palsta, eikä täällä heitä ole.
Jos heidän kanssa haluat keskustella mene heidän salille jakamaan vaikka valokopioita. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei tämä palsta ole Jehovan Todistajien vaan ex Jehovien ja toisten vääräuskoisten palsta, eikä täällä heitä ole.
Jos heidän kanssa haluat keskustella mene heidän salille jakamaan vaikka valokopioita.On täällä joitakin todistajalta vaikuttavia kirjoittajia, sekä varmasti sellaisia, jotka vain lukevat.
Periaatteessa todistajien ei tulisi järjestönsä ohjeiden mukaan olla tällaisilla palstoilla, mutta tätä ei aina noudateta.
Täällä on myös todistajia, jotka ovat alkaneet heräillä todellisuuteen ja uskaltautuneet katsomaan mitä heidän uskonnostaan sanotaan. Sekä paatuneita firman miehiä, jotka katsovat, etteivät säännöt koske heitä. - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jos heidän kanssa haluat keskustella mene heidän salille jakamaan vaikka valokopioita.Älä sinä komentele täällä.
Menesalille komentelemaan. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
On täällä joitakin todistajalta vaikuttavia kirjoittajia, sekä varmasti sellaisia, jotka vain lukevat.
Periaatteessa todistajien ei tulisi järjestönsä ohjeiden mukaan olla tällaisilla palstoilla, mutta tätä ei aina noudateta.
Täällä on myös todistajia, jotka ovat alkaneet heräillä todellisuuteen ja uskaltautuneet katsomaan mitä heidän uskonnostaan sanotaan. Sekä paatuneita firman miehiä, jotka katsovat, etteivät säännöt koske heitä.Ovatko omia päätelmiä ja kuvitelmia nuo?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Älä sinä komentele täällä.
Menesalille komentelemaan.Osuiko hermoon, kun kilahdit?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ovatko omia päätelmiä ja kuvitelmia nuo?
Todistajalta vaikuttavat tai sellaisena esiintyvät kirjoittajat ovat havainto. On myös perusteltua päätellä, että todistajia lukee tätä palstaa. Moni ex-todistaja on sanonut, että kun uskaltautui lukemaan nettiaineistoa, silmät avautuvat sen suhteen millaisessa uskonnossa ja järjestössä on mukana. Tämä johtaa yleensä seurakunnasta eroamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.631959Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt271535- 991092
- 45840
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21612- 29600
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56538- 31533
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,119494