Eilen näin kun Tiedonpuiston koulun kohdalla pariskunta työnteli kaupan ostoskärryjä Juhaninkujan mäkeä päin. Tuskin olivat sopineet kauppiaan kanssa että lainaavat kärryjä jotta saavat ostoksensa vietyä kotiin ja palauttavat ne sitten.
Kyseessä oli pariskunta jotka ovat tunnettumpia hevoskärryistä kuin kauppakärryistä.
Merkillistä toimintaa kun ei toisen omaisuutta niin kuin ei yhteiskunnan sääntöjäkään kunnioiteta yhtään.
Pariskunta varasti ostoskärryt
Anonyymi-ap
8
80
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Taisi olla kyseessä paikalliset romanit.
- Anonyymi00002
Juu, näitähän ei yhteiskunnan normit kosketa. Ja sitten ihmettelevät, miksi heikäläisiä karsastetaan...
- Anonyymi00003
Peku ja Lallu varastivat helikopetrin
- Anonyymi00004
Miten tuollaiset henkilöt saataisiin noudattamaan yhteiskunnan sääntöjä? Tuntuu että eivät välitä yhtään mistään säännöistä?
- Anonyymi00005
Todista
- Anonyymi00006
Kaikki romanit karkotetaan Suomesta niin hyvä tulisi.
- Anonyymi00007
Romaneilla on oikeus, mutta ei velvollisuutta. Jokaisen on muistettava että hekin ovat vain ihmisiä.
- Anonyymi00008
Suomen kulttuurin kannalta on hyvä että romaneita meillä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470