Iso puu joka on joskus kaadettu meidän pihasta kun minä ja isä kaadettiin se noin 15 vuotta sitten pois pihasta (voi olla kauemminkin aikaa) niin näin 2 yötä sitten unta siitä puusta johon minun kissani, äitini kissa ja veljeni kissa kipusivat puunlatvaan tai sitä kohti eteni. Hetken me eteisessä kenkiä jalkoihin asetellessamme kadotimme katsekontaktin kissoihimme ja kun tultiin ulos puunjuurelle niin emme löytäneet enää kissoja. Sitten jossain vaiheessa kuu ilmestyi taivaalle ja puussa luki teksti en tarkkaan muista mikä mutta muisto vainajan muistolle. Mä tajusin että henkimaailmaan liittyvää ja ehkä kun kissat eivät olleet kai kunnioittaneet sitä puutaja sen uhrin muistoa niin puu oli imaissut sisään kissat.
Aiemmin samana yönä oli myös kissat kivunneet puunlatvaan jossain korvessa ison noin 40 metriä pituisen kuusenlatvaan. Siellä latvassa näkyi tosin pääosin pikkulintuja jotka oli jähmettyneet latvaan eli jotenkin jääneet kiinni latvaan. Ei siellä kissoja näkynyt.
Viime aikoinan telkkarissa on puhuttu ihmisten luontosuhteesta että ehkä uni kuvastaa sitä nykytilaa maailmassa kun ei osata kunnioittaa luontoa&puita?
Uni (tosi mielenkiintoinen kai vai onko??)
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368919Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 92803
- 64613
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta160560