Peruttu tältä vuodelta talousriskin takia...Harmillista.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
Moneta kertaa olet siellä käynyt?
- Anonyymi00002UUSI
No ei itketä.
- Anonyymi00003UUSI
Kerran kävin kun pääs ilmaseks. Toisella kertaa pyysivät rhaa. En maksanut. Ja sen jälkeen oon katellu kauempaa. Ilmaseksi.
- Anonyymi00004UUSI
Taas yksi syy lisää olla tukematta lentokenttää. Jos tapahtuman järjestäjä ei kerran kesässä uskalla tapahtumaa järjestää niin miten ympärivuotista toimintaa voisi olla kannattavasti?
- Anonyymi00005UUSI
Eli mielestäsi Saimaan droonikeskus omistaa lentokentän?
- Anonyymi00006UUSI
Noni, jokos se kenttä puretaan? Saadaan hyvä tontti kerrostaloille! Mahtuu monta kun pakataan reunasta toiseen, ja talojen väliin maks. 5 metriä väliä. Näkee sitten kivasti mitä naapurin rouvalla on tänään päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta124454- 43445
- 51429