Kaivattusi suhteen jos hän ei ole vapaa ja kaivattusi ei ole koskaan antanut periksi sen suhteen että lupaisit hänelle enemmän joten ei onnistunut
Vastaukset 19
- Anonyymi00001UUSI
Kaivattuni on vapaa. En sotkeudu muiden parisuhteisiin.
- Anonyymi00004UUSI
Voititko juuri vuoden vale palkinnon!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Valepalkinto on yhdyssana.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tai sitten se pitää kirjoittaa Vuoden vale -palkinto. Jos on kyse virallisesta palkinnon nimestä.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Varmaan 30 vuoden lakkakakut. -sivu
- Anonyymi00002UUSI
Katsooko tuo määritelmä ikävän? Eli jos puhutaan oikeasti puhtaasta ikävöinnistä, niin tämäkö ei ole se oikea paikka siihen? Että kun kaipaa enemmän kuin mitään ikinä tai ketään koskaan, niin miten tuo pitäisi käsittää?
- Anonyymi00003UUSI
Selitä sinä
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Selitä sinä
Että hän on varattu ja mulla ei ole yhtään enempää annettavaa kuin aiemminkaan. Näin mä sen käsitän, mutta. Ei se silti pois ole siitä, etteikö täällä saisi ikävöidä, vaikka noin olisikin.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Että hän on varattu ja mulla ei ole yhtään enempää annettavaa kuin aiemminkaan. Näin mä sen käsitän, mutta. Ei se silti pois ole siitä, etteikö täällä saisi ikävöidä, vaikka noin olisikin.
Ja siksi toisekseen.. Hänhän kutsui minut tänne. Hän on myös se, joka on antanut niin paljon vihjeitä täällä olostaan, että mikä muu syy siihen olisi kuin joko ikävä tai sitten kiusaaminen.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja siksi toisekseen.. Hänhän kutsui minut tänne. Hän on myös se, joka on antanut niin paljon vihjeitä täällä olostaan, että mikä muu syy siihen olisi kuin joko ikävä tai sitten kiusaaminen.
Ja näytelmässä mukana. Nii.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olis kysymys.
Kuinka hän sut kutsui tänne?
-sivusta - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olis kysymys.
-sivustaSiihen en voi valitettavasti vastausta antaa täällä. Sen verran voin kertoa, että usein eri keinoin. Ei kysymyksiä, kiitos.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olis kysymys.
-sivustaSanoi IRL että kirjoittaa täällä mulle
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sanoi IRL että kirjoittaa täällä mulle
Totta tuokin.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja näytelmässä mukana. Nii.
En ole enää mukana siinä näytelmässä, jonka toinen osapuoli on oman aikuisen lapseni ikäinen! Tulee saaaman kovaa tylystä minulta jos vielä kerrankin lähestyy minua!
- Anonyymi00011UUSI
Mitä yritit tuolla sanoa ja kenelle?
Et tiedä yhtään mitään meidän kummankaan ajatuksista, tunteista tai mistään muustakaan.
Ainoastaan se osuu että kumpikaan ei anna periksi, eikä luovuta toisistamme.
Eikä mun kaivattuni ainakaan varattu ole.
(paitsi mulle ja hän tietää sen sama toisin päin)
🥰- Anonyymi00015UUSI
Onnea teille. Toivottavasti ymmärrätte molemmat, miten onnekkaita olette molemmat.
- Anonyymi00019UUSI
Minä olen antanut jo aikoja sitten periksi, koska en koskaan halua itseäni paljon nuorempaa elämääni'!
- Anonyymi00020UUSI
mikähn niiin ihmeellinen uni joaaa jotain tyttöjä seikkailemaSSDAAA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374956Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94831
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37588
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165584