we never do copy of your religion, why you have to adopt our lifestyle?
Please leave us in peace, its disgusting to hear that you want to make this country as HINDU LAND.
may lord christ save you all, who are connected with devil, read holy bible.
Hinduism is only for we Indians, not for Finns.
9
729
Vastaukset
- Suzie
Vai että semmosta....
- Suzie
Onko ihmisen kuuluttava siihen uskonto kuntaan mihin syntyy vaikka ei siihen pätkääkään uskoisi?! Eikö ihminen saa vapaasti uskoa mihin haluaa ja elää niin kuin oikealta tuntuu? Onko hindulaisuus jotenkin suljettu uskonto johon muut kuin Intialaiset eivät saa uskoa ja kuulua? En pilkkaa enkä tarkoita mitään pahaa vaan ihmetyttää tuo aikaisempi juttu.
Pyydän vilpittömästi anteeksi jos olen sanonut jotain mikä sai sinut ärtymään. Ja anteeksi tietämättömyyteni kyseisestä asiasta jos en tiedä oikeita "termejä" jne. Intia kiehtoo minua kovasti ja haluaisin tutustua siihen mahdollisimman paljon lisää, toivon vain löytäväni jonkun yhteisön johon voisi tutustua ja saada lisä tietoa ja jakaa ajatuksia muiden kanssa.- Suzie
Aikaisempi viesti oli tarkoitettu sinulle.
- Madhava
Tuo viesti oli siis tarkoitettu ketjun aloittajalle, laitoin sen vahingossa vastauksena sinun postiisi. Poistin postini selvennyksenä.
Kyseessä on sama henkilö, joka on tänne useamman kerran postittanut samansuuntaista tekstiä, jonka pääpointtina on väheksyä länsimaisia hindulaisuudesta kiinnostuneita tai sitä harjoittavia, eikä ikinä seuraa aloittamiaan keskusteluja. - Suzie
Madhava kirjoitti:
Tuo viesti oli siis tarkoitettu ketjun aloittajalle, laitoin sen vahingossa vastauksena sinun postiisi. Poistin postini selvennyksenä.
Kyseessä on sama henkilö, joka on tänne useamman kerran postittanut samansuuntaista tekstiä, jonka pääpointtina on väheksyä länsimaisia hindulaisuudesta kiinnostuneita tai sitä harjoittavia, eikä ikinä seuraa aloittamiaan keskusteluja.Kiitos selvennyksestä. Eli ne jutut voi jättää ihan omaan arvoonsa. Se on vain yhden ihmisen mielipide ja siihen jokaisella on oikeus.. älä välitä :)!
- Madhava
Tässä vielä saman sankarin aiempaa tekstiä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000220&posting=22000000008622333 - HÖRHÖR
ONE but has many faces.
sano - WanhaWinetto
Indianapolis´issa ei siellä näkyny yhtään oranssikaapua.
ORANGEa kyllä mainostettin kovasti.
Japunasia Ferrareita ja Michelinin mustaa "sukisukia".
Olin sitten kai ainoo vääräuskoinen väärässä paikassa.
Tosihyvä juttu oikeauskoisille.
sano
Ôm - WanhaWinetto
olen lukenut koko ton "Hole Bible`n" moneen kertaan.
Etenkin "New Testament".
Sehän on ihan kahjo juttu. Ei siinä oo järkee kun ainoastaan ton Jesse-vainaan suuhun pistetyt jutut..
Jessehän ei itse skrivannut mitään. Diciplerit myöhemmin raapusti ylös mitä muisti ja apostolit lähti ihan tulkkauksen tielle
niin että mikä on totuus?
Etenkin 500-luvun Konstanttinopolin sisältösensuurin jälkeen?
Jos sinäkin lukisit itse tarkkaan sen raamattus, niin huomaisit, että on sinne jäänyt jäänteitä jälleensyntymästä.
And Bible in English ? ? : : Hubba Hubba Pubba Pubba Dot.
Kokeilisit edes saksankielistä, siinä on vähän hajua totuudesta.
Tosin mulla toi aramea ja vanha kreikka on jääny vähän heikoille, mutta voit kääntyä Ystävyyden majatalon Ja Daniel Nylundin puoleen, jos haluat tietää mitä oikeesti saattoi tapahtua 2000 v sitten
sano
Ôm
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992