Hinduism is only for we Indians, not for Finns.

satu ruotsalainen

we never do copy of your religion, why you have to adopt our lifestyle?

Please leave us in peace, its disgusting to hear that you want to make this country as HINDU LAND.

may lord christ save you all, who are connected with devil, read holy bible.

9

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suzie

      Vai että semmosta....

    • Suzie

      Onko ihmisen kuuluttava siihen uskonto kuntaan mihin syntyy vaikka ei siihen pätkääkään uskoisi?! Eikö ihminen saa vapaasti uskoa mihin haluaa ja elää niin kuin oikealta tuntuu? Onko hindulaisuus jotenkin suljettu uskonto johon muut kuin Intialaiset eivät saa uskoa ja kuulua? En pilkkaa enkä tarkoita mitään pahaa vaan ihmetyttää tuo aikaisempi juttu.
      Pyydän vilpittömästi anteeksi jos olen sanonut jotain mikä sai sinut ärtymään. Ja anteeksi tietämättömyyteni kyseisestä asiasta jos en tiedä oikeita "termejä" jne. Intia kiehtoo minua kovasti ja haluaisin tutustua siihen mahdollisimman paljon lisää, toivon vain löytäväni jonkun yhteisön johon voisi tutustua ja saada lisä tietoa ja jakaa ajatuksia muiden kanssa.

      • Suzie

        Aikaisempi viesti oli tarkoitettu sinulle.


      • Madhava

        Tuo viesti oli siis tarkoitettu ketjun aloittajalle, laitoin sen vahingossa vastauksena sinun postiisi. Poistin postini selvennyksenä.

        Kyseessä on sama henkilö, joka on tänne useamman kerran postittanut samansuuntaista tekstiä, jonka pääpointtina on väheksyä länsimaisia hindulaisuudesta kiinnostuneita tai sitä harjoittavia, eikä ikinä seuraa aloittamiaan keskusteluja.


      • Suzie
        Madhava kirjoitti:

        Tuo viesti oli siis tarkoitettu ketjun aloittajalle, laitoin sen vahingossa vastauksena sinun postiisi. Poistin postini selvennyksenä.

        Kyseessä on sama henkilö, joka on tänne useamman kerran postittanut samansuuntaista tekstiä, jonka pääpointtina on väheksyä länsimaisia hindulaisuudesta kiinnostuneita tai sitä harjoittavia, eikä ikinä seuraa aloittamiaan keskusteluja.

        Kiitos selvennyksestä. Eli ne jutut voi jättää ihan omaan arvoonsa. Se on vain yhden ihmisen mielipide ja siihen jokaisella on oikeus.. älä välitä :)!


    • Madhava
    • HÖRHÖR

      ONE but has many faces.
      sano

    • WanhaWinetto

      Indianapolis´issa ei siellä näkyny yhtään oranssikaapua.
      ORANGEa kyllä mainostettin kovasti.
      Japunasia Ferrareita ja Michelinin mustaa "sukisukia".

      Olin sitten kai ainoo vääräuskoinen väärässä paikassa.

      Tosihyvä juttu oikeauskoisille.
      sano
      Ôm

    • WanhaWinetto

      olen lukenut koko ton "Hole Bible`n" moneen kertaan.
      Etenkin "New Testament".

      Sehän on ihan kahjo juttu. Ei siinä oo järkee kun ainoastaan ton Jesse-vainaan suuhun pistetyt jutut..
      Jessehän ei itse skrivannut mitään. Diciplerit myöhemmin raapusti ylös mitä muisti ja apostolit lähti ihan tulkkauksen tielle
      niin että mikä on totuus?

      Etenkin 500-luvun Konstanttinopolin sisältösensuurin jälkeen?

      Jos sinäkin lukisit itse tarkkaan sen raamattus, niin huomaisit, että on sinne jäänyt jäänteitä jälleensyntymästä.

      And Bible in English ? ? : : Hubba Hubba Pubba Pubba Dot.

      Kokeilisit edes saksankielistä, siinä on vähän hajua totuudesta.

      Tosin mulla toi aramea ja vanha kreikka on jääny vähän heikoille, mutta voit kääntyä Ystävyyden majatalon Ja Daniel Nylundin puoleen, jos haluat tietää mitä oikeesti saattoi tapahtua 2000 v sitten
      sano
      Ôm

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe