Mtv mainonta melko huonoo jos aikoo katsoa jotain ohjelmaa esim rallia eli tunnin lähetykseen mahtuu 45minuttia mainoksia
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Jep tunnin ohjelmassa on enemmän mainosaikaa,kun itse ohjelmassa.
Eniten mainoksia esiintyi.Uuno Turhapuro elokuvassa.
Uuno armeijan leivissä. TV versio.
Noin 2 tuntia kestävä elokuva on pätkitty seitsemään puolentunnin pätkään,
siis 3.5 tuntia kestävä ohjelma.5-6 minuuttia ohjelmaa sitten mainoskatkot.
Puolessatunnissa on noin 12 minuuttia ohjelmaa,loput mainosaikaa.- Anonyymi00002
"Eniten mainoksia esiintyi.Uuno Turhapuro elokuvassa.
Uuno armeijan leivissä."
Asialla ei kuitenkaan liene sen kummempaa merkitystä, koska Turhapuroa ei kukaan katsele. Mainostajien rahatkin menevät hukkaan.
- Anonyymi00003
Alepa sai poistaa raivomainoksen ihan säikähdän kun tulee ykskas kesken ohjelmien, ei tee mieli ostaa sitä evästä .
- Anonyymi00004
Onko noin pitkät mainnoskatkot edes laillisia, ennen ainakin oli hyvin tarkkaan määrätty miten paljon mainnoksia saa olla.
- Anonyymi00005
Joo mainista enemmän kuin ohjelmaa ja mainokset ihan typeriä😏
- Anonyymi00006
Jotkut mainokset erittäin ärsyttäviä, inhottavia, heti vaihtuu kanava, kun Miitta kailottaa. Todella harvat mainokset miellyttävät ja jatkuva toisto saa jopa vihaaman mainontaa.
- Anonyymi00007
Sen takia ne kääntyvät itseään vastaan kadottaen alkuperäisen tarkoituksen ja ärsyttävyyden sekä inhottavuuden takia saavat osakseen vain raivoa ja vihaa ostamaan ne mainokset eivät tasan varmasti saa se on fakta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sen takia ne kääntyvät itseään vastaan kadottaen alkuperäisen tarkoituksen ja ärsyttävyyden sekä inhottavuuden takia saavat osakseen vain raivoa ja vihaa ostamaan ne mainokset eivät tasan varmasti saa se on fakta.
Miitan suu suljetaan jeesusteipillä.
- Anonyymi00009
S-pankin mainokset hyviä, mutta Alepan liian dramattisia kun kyse ruokakaupasta.
- Anonyymi00010
Miitta huono näyttelijä, edesmennyt miehensä oli kyllä loistava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459