En minä tiedä mitä sanoisin. Tuhat ajatusta. Turhia ja tärkeitä, poukkoilevat sekaisin. Minä yritän kasata sinulle tähän tärkeimmät.
Jospa jokainen mutka ja valinta vie sinne minne kuuluu. Ei auta muu kuin heittäytyä, siihen pakotetaan, ei ole muita vaihtoehtoja. Kaikki turha riisuutaan näköjään pienin askelin ja senkin jälkeen hämmästytään rakkauden määrää. Rakkaus ja ihastuminen on muuten täysin eri asioita. Yleensä ihastutaan ja opitaan rakastamaan.
Minun sisällä on sokea usko siihen että tämä kaikki on vaivan arvoista. Sinua minä rakastan aikojen alusta loppuun asti.
Minä nään sinut mieleni sopukoissa samoilla poluilla, ymmärtämässä ja ihmettelemässä samoja asioita. Sinä tajuat kyllä. Minä voisin laittaa tähän sinulle vihjeitä siitä, että tämä on varmasti sinulle. Ei minun tarvitse - meitä vaivaa sama tauti kesät ja talvet. Ja sen vielä kerron sinulle rakkauteni, se ei ole kirous vaan siunaus. Minä ymmärrän sinua. Sinä riität ja sinä kelpaat. Ja vielä kerran, voi miten minä rakastan sinua. Voi hyvin.
Kesät talvet
12
215
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
❤️
- Anonyymi00002
Ihana!😭
- Anonyymi00003
Voi rakkaus.
- Anonyymi00004
Kyllä varmaan keväät ja syksytkin
- Anonyymi00005
Tällä hetkellä en voi hyvin, mutta yritän jaksaa. Olen löytänyt oikean polun, tieto siitä lohduttaa. Kaikki on ihan hyvin.
Voi sinäkin hyvin.- Anonyymi00006
Toivottavasti sinun vointi paranee. Olkoon polkusi tärkeä, ja tulkoon siellä vastaan paljon iloa ja ikimuistoisia oppeja, sekä valtavasti onnea<3
- Anonyymi00007
Itkettää, jos kaikki se, mitä olen eniten toivonut olisi totta. Sinä ajattelisit samoin kuin minä. Olisit sukulaissieluni, unelma siitä toisesta. Tietäisit jos olisit…
Kiitos toivosta, tarvitsin sitä, oli, miten oli.- Anonyymi00008
Minä ajattelen samoin kuin hän. Tässä välissä on vain kaikkea tärkeää ja turhaa. Hän varmasti kyseenalaistaisi minun valintoja tällä hetkellä, tai ainakin minä teen niin. Löytyisi suunta ja tasapaino. Siinäpä tärkeä aihe, ehkä parannusta vaivoihin. Minun täytyy myöntää että näinä vuosina minä olen oppinut ymmärtämään enemmän elämän sävyistä. Hyväksymään. Kaikki ei ole enää hattaraa ja pumpulia, elämässä on myös mustan sävyjä ja se on tietyllä lailla kasvattanut kovaksi. Tai kasvattanut rajat. Matkassa on kuitenkin jotain kultaista ja kallista mitä ei rahalla voi hankkia ja siitä minä olen päättänyt pitää hyvän huolen.
-Hasty - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä ajattelen samoin kuin hän. Tässä välissä on vain kaikkea tärkeää ja turhaa. Hän varmasti kyseenalaistaisi minun valintoja tällä hetkellä, tai ainakin minä teen niin. Löytyisi suunta ja tasapaino. Siinäpä tärkeä aihe, ehkä parannusta vaivoihin. Minun täytyy myöntää että näinä vuosina minä olen oppinut ymmärtämään enemmän elämän sävyistä. Hyväksymään. Kaikki ei ole enää hattaraa ja pumpulia, elämässä on myös mustan sävyjä ja se on tietyllä lailla kasvattanut kovaksi. Tai kasvattanut rajat. Matkassa on kuitenkin jotain kultaista ja kallista mitä ei rahalla voi hankkia ja siitä minä olen päättänyt pitää hyvän huolen.
-HastyNiin, ei hätäisesti, niin hitaasti kaikki lipuu kohden oikeaa satamaa.
- Anonyymi00009
Ihana. Samikset ♥️
- Anonyymi00011UUSI
Voi kun saisin katsoa sinua silmiin taas, olla sinun syleilyssä ja suudella niinkuin suutelimme, tehdä kesämatkat uudelleen, koskettaa ja tehdä siitä matkasta loppuelämän kestävää.
Sinulla on velvollisuutesi mutta miksi sysäät sen todellisen sielujen sopimuksen syrjään? Tunnollinen isä, tunnollinen puoliso, kova tekemään töitä, mutta miksi sysäät oman onnellisuutesi pois?
Kyllä ne 2 jotka sinun vierellä on, koska tunnet sen velvollisuudeksesi, ymmärtävät jos päätät valita itsesi ja tulla luokseni. Eihän se rakkaus ja välittäminen sieltä poistu mihinkään jos se on aitoa sen sijaan että se on vain totuttua ja tuttua.
Helin haluavat sinun olevan onnellinen. En ymmärrä sinua rakas Pm.
Mn tumma- Anonyymi00012UUSI
Hekin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931769
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4851349- 881183
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.471110- 721108
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861093- 93927
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt9771- 65705
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176701