Alusta alkaen pitänyt kieltää tunteet irl? Etkö ole uskaltanut vai mikä on eniten painanut vaakakupissa?
Vai oliko lähestyminen vain niin vaikeaa
Kerrotko miksi on
38
361
Vastaukset 38
- Anonyymi00001
En kommentoi ilman tunnisteita mihinkään!
- Anonyymi00002
Kommentoitpa kun haluan
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kommentoitpa kun haluan
EN!!!!!
- Anonyymi00003
En ole kieltänyt itseltäni, mutta kertomisvaihe tyssäsi ikävästi seinään.
- Anonyymi00004
Koska pelkäsit paljastuvasi?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pelkäsin ettei hän tunne samoin!
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Noin juuri arvelen sen olevan! Tykkää miehistä!!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pelkäsin ettei hän tunne samoin!
Mikä sinut sai epäilemään?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mikä sinut sai epäilemään?
Käytös!
- Anonyymi00010
Kumpi on seinäruusu?
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Käytös!
Selitätkö tarkemmin
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Selitätkö tarkemmin
Juu selitäppä nyt tarkemmin, haluan itsekin lukea mitä pelkäsin ja millainen oli käytös ym.
-20:07 - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Juu selitäppä nyt tarkemmin, haluan itsekin lukea mitä pelkäsin ja millainen oli käytös ym.
-20:07Ei ne kerro sulle senkun louskuttavat leukojaan vaan täällä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00007 kirjoitti:
Noin juuri arvelen sen olevan! Tykkää miehistä!!
Jotain homosyytöksiä on ihan turha syytellä jos ei näe esim. miehen suutelemassa toista miestä.
- Anonyymi00011
- Anonyymi00012
En ole voinut kieltää tunteita, koska minulla ei ole niitä ollutkaan koskaan! En ole enää eroni jälkeen halunnut yhtään uutta ihmistä elämääni ja sitä ei kukaan tunnu ymmärtävän! Joka ikinen ihminen, joka ei ole ollut todella kauan kestäneessä parisuhteessa kuten minä 30v parisuhteessa, ei pysty ymmärtämään sitä, miksi nainen päättää eronsa jälkeen ettei enää halua ketään elämäänsä! Yksin olemisen tärkeys on jokaiselle joka sitä haluaa henkisesti todella tärkeää! Saa elää juuri niin kuin itse tahtoo, eikä samassa tilassa ole yhtään sellaista ihmistä, joka häiritsisi naisen rauhaa milläään tavalla!
- Anonyymi00014
30 vuotta on gubbe tavattoman pitkä aika, kaikilla ei edes nääs ikää sen vertaa. Aukkoja sinunkin tarinassa ehkä?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
30 vuotta on gubbe tavattoman pitkä aika, kaikilla ei edes nääs ikää sen vertaa. Aukkoja sinunkin tarinassa ehkä?
They hate logic i see
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
They hate logic i see
They see me debunking they hatin'
- Anonyymi00016
No ensiksi se paikka, missä kohdattiin. Sitten sain tietää hänen olevan varattu.
- Anonyymi00017
oisko ollut valetta
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
oisko ollut valetta
siellä on mulla paljon ns. "vihamiehiä"
- Anonyymi00027
Miksi sitten halusit osoittaa kiinnostuksesi
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miksi sitten halusit osoittaa kiinnostuksesi
No en pystynyt pitämään sitä piilossa.
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
No en pystynyt pitämään sitä piilossa.
Miltä olisi tuntunut olla saappaissani
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Miltä olisi tuntunut olla saappaissani
En ajattellut että meidän pitäisi ihan samoissa saappaissa olla, vaikka lähelle haluaisinkin. 🤔
(sivusta) - Anonyymi00038
Anonyymi00032 kirjoitti:
En ajattellut että meidän pitäisi ihan samoissa saappaissa olla, vaikka lähelle haluaisinkin. 🤔
(sivusta)Pitäisi kyllä olla aika isot saappaat, että kaksi ihmistä mahtuisi. Ja kauheen vaikee pysyä pystyssä, saati edetä.
Sivusta
- Anonyymi00024
Ei kai tunteita voi myöntää jos sellaisia ei ole olemassakaan? Vai oliskohan syynä se että kiellettyjen tunteiden myöntäminen ei ole soveliasta?
- Anonyymi00025
En ole kieltänyt, tunnustin syvän kiintymyksen liian aikaisin ja liian suurella sanalla... sitten se meni vähän plörinäksi.
- Anonyymi00034
Suosittelen uutta yritystä.
- Anonyymi00035
Joo ei kannata suuria tunteita kehitellä ennen kuin on edes tutustunut siinä tekee vähän pöpin kuvan itsestä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Suosittelen uutta yritystä.
Ei se kyllä noissa tilanteissa enää usein kannata.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei se kyllä noissa tilanteissa enää usein kannata.
No totta hitossa kannattaa. Selittää että sekoili hätiköiden sanoissa tai teoissa, mutta lähdetkö kahville tai jotain
- Anonyymi00026
Hän voi kysyä irlissä jos tahtoo. Tietää kyllä että sitten saa tietää kaiken kaikesta.
- Anonyymi00029
Eipä ehkä voi kysyä, jos ei vaik tiedä keneltä kysyä. -joku joka haluaisi tietää muttei saa
- Anonyymi00030
Kuinka hän on kieltänyt tunteensa, jos ei ole lähestynyt edes?
Sama varmaan on sulla itselläkin, tuskin oot kertonut hänelle itsekään mitään.
Tai lähesty häntä itse. - Anonyymi00039
Kuka mä en kiellä tunteitani en vaan käytä tunteitani vissi ero ihminen joka ei edes omaa tunteita valehtelee kauniisti totuus harvoin on kaunista kuultavaa yks lysti miten sen sanoo
- Anonyymi00040
Koska hän luulisi siinä tilanteessa, että haluun seukata tai muuta tyhmää.
Naiselta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812556Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422146Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.351015- 32887
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154798Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58660Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6578- 21525
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78511- 33502