aivan liian kauan ja olen ollut siihen totaalisen kyllästynyt jo monen vuoden ajan! Mitään uutta ei ole tapahtunut moneen vuoteen, koska sitä samaa joko jauhetaan tai esitetään toistuvasti! Käytetään tiettyjä sanoja ja värejä! Ja kaikken sen koen vain kiusaamisena! Projekti ei voi koskaan saada mitään hyvää aikaan, minut se saa aina vaan voimaan huonommin, kaikki se mitä joudun näkemään ja kuulemaan! Sen pitää loppua ihan kokonaan! Ette voi saada samoilla esityksillä aikaan muuta kuin pahaa mieltä, koska olen sen verran älykäs, että ymmärrän asiat nopeasti! Korvauksien aika alkaa olla käsillä, koska kukaan ei ole voinut jakaa minkäänlaista uutta tietoa moneen vuoteen! Luulisi projektin aloittajienkin sen jo ymmärtävän! Pitäisi ainakin ymmärtää!! Aivan saa..nan turhaa esitystä siitä lähtien kun muutin tähän taloon! Ettekö todellakaan ole vielälään ymmärtäneet kuinka turhauttavalta se kaikki on tuntunut! Se vie ilon elämästä joka kerta, kun minut pakotetaan kokemaan sitä! LOPETTAKAA PROJEKTI ja korvaukset maksuun! Vai haluatteko minun sairastuvan vakavasti, koska projekti on jo kauan tuntunut pelkästään suunnitellulta kiusaamiseelta!
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
vihaan jopa mun lapsia yhteiskunta myös yks vtun sysi musta jäte säiliö kaikki vois vaikka mun puolesta vetää päät irti
- Anonyymi00002
Pro. J. Esti on sinun osaltasi lopetettu, se on varmaa. Ulkouilinenkin ymmärtää. Ole huoleti. Jaksamisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491258Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13995- 93967
- 77663
- 37658
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430- 23417
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15409