Koska maksavat poliitikoille että Alko tulee sinne eikä K ryhmä.
Koska valitsivat Iranin Supreme Leader eikä Israel ja USA.
Miksi en käy Prisma
7
158
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Alko tulee Prismaan, mutta K-ryhmä ei tule? 😒Suosittelen suomen kielen opintoja.
- Anonyymi00002UUSI
On tainnut opiskella suomea aika paljonkin vieraana kielenä. Et anna itsestäsi kovinkaan fiksua kuvaa.
- Anonyymi00003UUSI
Samoista syistä itsekin enää harvemmin käyn Prismassa. Heidän poliittinen hallintomallinsa ja suopeus Iranin hirmuhallintoa kohtaan, vaikka se tappaa ja kiduttaa omia viattomia kansalaisiaan ja maa on tuomittu EU:ssa tiukkoihin sanktioihin ihmisoikeusrikkomuksiensa vuoksi.
Tuollainen kauppa ei ansaitse eurojani eikä kunnioitustani.- Anonyymi00005UUSI
Eikä tuo koske vain Prismaa, vaan kaikkia S-ryhmän kauppoja, ravintoloita, hotelleja jne. Itselläkin meni "maku" S-ryhmän touhuihin, kun alkuvuonna odotin, että he jotenkin reagoisivat tammikuun alun aikana tehtyihin 40 000 iranilaisen joukkomurhaan ja satojen tuhansien ihmisten loukkaantumisiin, mutta mitään reagointia ei ollut. Tuo hetki alleviivasi heidän juuri aiemmin tekemänsä Israel-boikotin poliittista luonnetta, koska he eivät tuollaisiin julmiin ihmisoikeusloukkauksiin reagoineet mitenkään (edelleen myyvät iranilaisia tuotteita kaupoissaan).
Eivät reagoineet edes silloin, kun EU määräsi noiden tapahtumien perusteella taas uusia sanktioita Iranille, vaikka S-ryhmä oli Israel-boikottia perustellut juuri EU:n keskustelulla siitä, pitäisikö Israelin muita maita paremmista tullietuuksista luopua Gazan sodan vuoksi. Se ei johtanut edes näiden etuuksien vähenemiseen, saati, että Israelia kohtaan olisi mitään sanktioita asetettu. Sellaisistahan ei edes keskusteltu silloin, kun S-ryhmä oman maakohtaisen boikottinsa määräsi israelilaisille tuotteille.
Tämä kaikki kertoi siitä, että tehty päätös oli pelkästään poliittinen, eikä sille ole löytynyt mitään loogisia ja johdonmukaisia perusteluja, joiden mukaan samoin toimittaisiin muidenkin maiden osalta.
Kun olen S-ryhmän hallintomalliin tutustunut, niin siellä poliitikot tuovat näitä omia asioitaan kaupparyhmän agendoille ja haluavat niillä nostaa omaa profiiliaan. Tällainen vie kaupparyhmää pois heidän ydintehtävästään ja se on ollut jo hetken aikaa näkyvissä ryhmän toiminnassa. Ihmiset ovat äänestämässä jaloillaan ja lompakoillaan ja osoittamassa, ettäS-ryhmän epäjohdonmukainen ja poliittinen toiminta ei ole hyväksyttävää eikä oikein.
- Anonyymi00004UUSI
Vastuullinen ja viisas valitsee toisen kaupparyhmän kaupan 👍🏻
- Anonyymi00006UUSI
Iranilaisilla naisilla on isot nenät ja miehen kädet. Ei jatkoon...
- Anonyymi00007UUSI
Iranilaiset naiset kärsivät eniten maan hirmuhallinnon käsissä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921662
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4441186- 861120
- 681025
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861003- 93887
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.33695- 65665
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172651