Nöyryttävää ja hävettävää liikkua yksin ja elää yksin
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Niin ehkä sinulle kun olet täysi luuseri kiusaaja.
- Anonyymi00017
En minä ole kiusaaja!
Mutta on se hävettävää ja nöyryttävää asua yksin ja liikkua yksin. SE TARKOITTAA sitä, etten kelpaa kenellekään. Ei minusta ole mitään hyötyä sukulaisille tai kenellekään - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
En minä ole kiusaaja!
Mutta on se hävettävää ja nöyryttävää asua yksin ja liikkua yksin. SE TARKOITTAA sitä, etten kelpaa kenellekään. Ei minusta ole mitään hyötyä sukulaisille tai kenellekäänHöpötystä!
- Anonyymi00002
N. 850 000 yksin elä jää Suomessa. -sivu
- Anonyymi00019
Mutta on se nöyryttävää ja hävettävää. Ei voi kenellekään minä sano, että olen löytänyt puolison jolle kelpaan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mutta on se nöyryttävää ja hävettävää. Ei voi kenellekään minä sano, että olen löytänyt puolison jolle kelpaan.
Olet luuseri, jos olet miespuolinen, kannattaa testata testotasot.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Blaa blaa blaa!!! Voi herran jestas näitä pöljimpiä tapauksia täällä.
- Anonyymi00003
Et olisi eronnut
- Anonyymi00004
ei voi olla ihmisen kanssa jonka kanssa elämä on hirveää ei voi olla vökisin yritin niin pitkään ihan vaan sen vuoksi että kyllä tässä nyt kuuluu olla joku
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
ei voi olla ihmisen kanssa jonka kanssa elämä on hirveää ei voi olla vökisin yritin niin pitkään ihan vaan sen vuoksi että kyllä tässä nyt kuuluu olla joku
Oliko terapiat ja muut.
- Anonyymi00023
Anonyymi00004 kirjoitti:
🤭🤣😝😂😂😂😂
- Anonyymi00005
mitäs siinä ihan normaalia
- Anonyymi00006
Vain vammaset tarvii jonkun vierellensä haisemaan.
- Anonyymi00020
Ole hiljaa! Nöyryttävää, että ihmiset näkee, etten kelpaa kenellekään. Muilla minun ystävillä on oma puoliso. Jos minulla olisi puoliso. Ystäväni puoliso voisi nähdä minun puolisoa ja voisin useammin nähdä ystävää kun hänen puolison ei jätettäisi yksin kotiin seiniä ja telkkaria katsomaan.
- Anonyymi00025
Näin se on! Mutta Ap varmaan onkin joku vammanen?
- Anonyymi00029
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ole hiljaa! Nöyryttävää, että ihmiset näkee, etten kelpaa kenellekään. Muilla minun ystävillä on oma puoliso. Jos minulla olisi puoliso. Ystäväni puoliso voisi nähdä minun puolisoa ja voisin useammin nähdä ystävää kun hänen puolison ei jätettäisi yksin kotiin seiniä ja telkkaria katsomaan.
miksi se pariskunta ei voi tulla kylään luoksesi pariskuntana ?
- Anonyymi00007
enemmän katon kieroon niitä ihmisiä jotka ei pysty koskaan olemaan yksin vttu mitä se heistä kertoo
- Anonyymi00009
Joo se on näin, kunnes tapaa sen oikean, sen oikean joka näyttää, että yksin olikin itseasiassa aika helvetin hyvä olla.
- Anonyymi00010
Ei ole. Hyvin moni tekee niin Suomessa puhumattakaan koko maailmasta.
- Anonyymi00012
toivottacasti oon seuraavas elämäs vtun rikas ja vtun läski
- Anonyymi00013
haluun kokee sen xD sit kans mul on semmonen vtun iso majava pil lu sillonki ja vtun iso auto
- Anonyymi00014
vruumvruum
- Anonyymi00015
ai että mä ootan
- Anonyymi00016
Vika on ihan vain sinun omassa päässäsi. Mene vaikka terapiaan, niin ehkä se siitä helpottaa.
- Anonyymi00024
Höpö höpö.
- Anonyymi00026
Yksin oleminen on parasta mitä olen elänyt.
Parisuhteet on niin nähty. - Anonyymi00027
Lihavuutesiko estää löytämästä kumppania?
- Anonyymi00030
Ei se lihavuus estänyt muakaan löytämästä miestä elämääni. Ei se heti löytynyt toki. Piti vaan nostaa tasoa korkeammalle miehen suhteen. Meni siinä muutama vuosi etsiessä kuitenkin.
- Anonyymi00028
Ei varmaan yhtään enempää kuin elää yksin ja kulkea yksin parisuhteessa. Se se vasta yksinäistä on kun toista vaan ei nappaa mikään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1402031Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja184914Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37838- 60830
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47762Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat50715- 73701
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö281700Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34642