Ei siinä mitään, jos olet. Ei heteromiehet vaan yleensä käyttäydy noin naisia kohtaan.
Vastaukset 22
- Anonyymi00001UUSI
Pese hiivas
- Anonyymi00002UUSI
Ongelma on ihan se kuka niistä naisista on kiinnostunut oikeasti, en voi kaikkia miellyttää. Enkä voi mennä kysymään, kiinnostaisiko naista mikään ellei hän kerro suoraan omaa haluansa.
- Anonyymi00003UUSI
Joo oon.
- Anonyymi00004UUSI
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 terävää tekstiä, mutta ei paikkansa pitävää, ainakaan meikäläisen kohdalla
- Anonyymi00005UUSI
Miten muka käyttäytyy naista kohtaan? Onko nainen omalla toiminnallaan edes auttanut huonoa käytöstä?
- Anonyymi00006UUSI
Ei hänen käytös ole huonoa, vaan kylmää.
- Anonyymi00007UUSI
Ei heteromies ole tuollainen.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Et ole kiinnostava yksilö tai olet ärsyttävä
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ettet ite ois möhliny jotain ja hän suuttui?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
No jos ei olekaan homo, mutta ei myöskään kovin empaattinen luonne. Ei kukaan normaali ole noin empatiakyvytön.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
No jos ei olekaan homo, mutta ei myöskään kovin empaattinen luonne. Ei kukaan normaali ole noin empatiakyvytön.
Oot todnäkösesti jääny kii palsta haukkumisesta, onnee 😂👻
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minä miehenä suhtaudun ainakin miehiin ennaltaehkäisevästi. Jos joku mies haluaa keskustella kanssani, en halua jatkaa sitä muutamaa sanaa pitempään, ettei hän saisi päähänsä, että olen homo. Lisäksi minua on lähestynyt homotkin, enkä ole heistä lainkaan kiinnostunut.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kommenttisi antaa ymmärtää että homoseksuaalit on mielestäsi jotenkin poikkeavia ihmisiä
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Siitä se on kiinni, mutta ihan samoin ajattelen jokaisen miehen kohdalla, koska en ole eroni jälkeen koskaan halunnut uutta suhdetta kenenkään kanssa!
- Anonyymi00010UUSI
Huh, mun kaivattu käy niin kuumana ettei voi olla
- Anonyymi00012UUSI
En tod. Oo
- Anonyymi00017UUSI
Ehkäpä sun ulkonäkö ei miellytä miestä. 🤭
- Anonyymi00019UUSI
Minua ei haittaa ollenkaan, vaikka ei enää koskaan yksikään mies kiinnostuisi minusta, olisin siitä vain mielissäni!
- Anonyymi00020UUSI
laulan tyttärilleni
etta -prinsessa - Anonyymi00021UUSI
minun omat ajat on ns purkissa tai siis minusta tuli nainen muutama vuosi takaperin ja innostun hyvin paljon pi ppelistä mutta sitten taas eb minä miehiä miellytä olen leimattu MIEHEKKEEKSI jo lapsena se on kuulkaa rinnassa ollunna aina vaikka oli vahvat meikit ja yritys olla drag jne
- Anonyymi00022UUSI
se oli rinnassa ko kinkulla paketti
- Anonyymi00023UUSI
Ihan sama
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374956Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94831
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37588
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165584