Sekin kertoo jotain miehestä.
Vastaukset 36
- Anonyymi00001
Mitä se sit kertoo?
- Anonyymi00035
Ei ole kenestäkään riippuvainen.
- Anonyymi00002
Jätä mut rauhaan skitso jo
- Anonyymi00004
En sulle kirjota edes.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
En sulle kirjota edes.
Kirjota vaik äidilles yhy yhy
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kirjota vaik äidilles yhy yhy
Minulle en hänen halua kirjoittavan koskaan!
- Anonyymi00039
Anonyymi00004 kirjoitti:
En sulle kirjota edes.
Mielikuvia on helppo synnyttää? Siten kertoo monille eri juttujakin, tuskin sinkut kaikki ajattelee samalla tavalla. Menneet vaikuttaa ajatteluun myös monella tavalla. Huonot ja hyvät kokemat kans.
Luottamus toiseen ei synny helpolla ja voi olla vaikeampaa synnyttää sellaisen kanssa, joka pitkään ollut omissa oloissa. Hyvät luonteet löytävät paremmin toisensa. Eriparit vaikeamman kautta.
- Anonyymi00005
Jääkaappihåmå
- Anonyymi00008
Ite pakastin lesb 0
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ite pakastin lesb 0
Routa lespo.
- Anonyymi00027
Minkälainen se homon jääkaappi on?
- Anonyymi00030
Kantsiisko siistiä teilläkin e ja o tuota suuta,laitatte nämä toisten haukkumiset muiden niskaan,puhukaa heille kasvotusten,siis kohtalotovereille,ei ole mikään häpeä olla muunsukupuolinen,koska heitä on paljon,mut nää sateenkaari hömpät kantsii lopettaa.....
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kantsiisko siistiä teilläkin e ja o tuota suuta,laitatte nämä toisten haukkumiset muiden niskaan,puhukaa heille kasvotusten,siis kohtalotovereille,ei ole mikään häpeä olla muunsukupuolinen,koska heitä on paljon,mut nää sateenkaari hömpät kantsii lopettaa.....
Siinä on taas jonkun harhaset tunnistelut menneet kunnolla metsään
- Anonyymi00037
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mikä muun sukupuolinen??? Olen ihan MIES ja homo.
- Anonyymi00007
Nytkö vasta sen huomasit.
- Anonyymi00011
Omalla kohdallani kertoo vain, että en ole kohdannut naista joka rakastaisi minua ja minä häntä. Enkä välitä kulttuurisista tavoista pariutua kuten yökerhoilu, deittailu tai tinderit. Olen outo.
- Anonyymi00012
Taitaa olla rahat taas jo juotu, ihan perus kaava sil pariskunnal
- Anonyymi00013
Parempi pitkään sinkkuna kuin olla kyläpyöränä.
- Anonyymi00017
Yksin oleminen on ihan parasta! En enää koskaan halua edes uutta ystävää kenestäkään!
- Anonyymi00014
kuuleppas vati, olettamuksia ei kannata kotkottaa ääneen
- Anonyymi00015
Joo näin katsos rumana miehenä ei oo paljon valinnanvaraa,varmaan sun kana-aivo logiikalla kaikki yksinäiset miehet on homoja
- Anonyymi00018
Kyllä, sillä en ole edes etsimässä ketään.
- Anonyymi00019
Mä en pitkään sinkkuna olleena naisena edes ottaisi miestä joka hyppii suhteesta suhteeseen.
- Anonyymi00020
Onko sinulla mitään hyvää sanottavaa musta?
- Anonyymi00022
miehestä? älä vttu viitti
- Anonyymi00023
Kyllä. Minusta päinvastoim enempi kertoo se, että statuksena on tiuhaan tahtiin "parisuhteessa" tai jopa "kihloissa". Näitä tuuliviirejä näkee esim facebookissa. Osa on jopa tyrkky-kyllikkejä, kun yrittävät messengerin kautta tutustua tuntemattomiin. Viittaan tällä, että nuo samat suhteesta toiseen hyppäilijät mullekin koettaneet lähettää keskustelunavauksiaan.
- Anonyymi00024
Ei se kerro mitään. Ei muiden asiat kuulu kenellekkään. Ehkä jotkut vaan viihtyvät itekseen, eivät tarvitse ketään sekoittamaan arkeaan.
- Anonyymi00028
Minä olen juuri sellainen ihminen, en halua ketään enää koskaan sekoittamaan elämääni! Päätin sen jo 20 vuotta sitten!
- Anonyymi00025
Ihan sama
- Anonyymi00026
Kyllä se niin että kaksi on yhtä lihaa sen jälkeen kun seksit on tehty, päässähän noilla vilisee aika reippaastikin jotka on kaikkien kans ja sitten syvemässä yhteydessä niihin "rakkaisiinsa".
- Anonyymi00029
Todella outoa elämää minun näkökulmasta ajateltuna!
- Anonyymi00031
Niin kertoo. Että ihan kuka tahansa hupakko ei kelpaa. Ja että osaa pyörittää omaa elämäänsä kuin aikuinen.
- Anonyymi00033
Olen täysi-ikäisenä ollut käytännössä sinkku 6,5 kk. Virallisesti vähän vähemmän, koska harkinta-aika. Aika vähän 27 vuodessa, vai mitä?
- Anonyymi00034
läheisriippuvainen
- Anonyymi00036
Tuo kertoo siitä, että olisit ihan hukassa, jos yhtäkkiä kaikki pitäisi hoitaa yksin. Me ikisinkut taas ei varmaan osattaisi olla itsemme kanssa, jos joku toinen tekisi puolet elämästä meidän puolesta 😂
- Anonyymi00038
Ennemmin mies, joka on ollut vuosia sinkku kuin mies, joka ei koskaan ole oppinut elämään yksin ja huolehtimaan huushollistaan ihan itse.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574