Solidaarisuuden ja tuen sijaan ministerimme äityivät esittämään syytöksiä ja asettuivat kiistassa Markon puolelle, demokraattista Espanjaa vastaan.
Pääministeri ja sisäministeri voisivat nyt osoittaa ryhdikkyyttä ja pyytää anteeksi aiempaa Suomen toimintaa. Sitten sisäministeri kantaisi sitä kuuluisaa vastuuta ja pyytäisi eroa hallituksesta pääministeriltä.
Näin se menisi jossain sivustysmaassa...
Pitäisikö Suomen pyytää Espanjalta anteeksi?
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001UUSI
Orpo saattaa taas intoutua anteeksi pyyntöihin. Se on ihan ammattilainen jo nykyään.Vasurit voi myös pyytää anteeksi jatkuvaa häiriötään. Odotetaan vasureita ensin.
- Anonyymi00002UUSI
Ei helvetissä pidä. Mitä ihmeen anteeksi pyydettävää meillä on? Meillä on oikeus oman talouden suojelemiseen ja rajojen valvontaan sekä oikeus päättää siitä millä ehdoin tänne tullaan ,sekä kuinka suhtaudumme massa liikehdintään ja luvata maahan pyrkimiseen, eikä siinä ole kellään nokan koputtamista. Ei vaikka pantaisiin napalmia taivaalta tunkeutujien niskaan.
- Anonyymi00005UUSI
Eihän Espanja ole uhannut noista mitään, vaan osallistuu Suomen puolustamiseen Naton kautta. Silti hallituksemme näkee aiheelliseksi haukkua Espanjan, kun tätä vastaan hyökätään.
- Anonyymi00003UUSI
Lindtmanin on syytä pyytää...
- Anonyymi00004UUSI
Persut ihannoivat nyt jo Marokkoakin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4381135- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185986- 93877
- 65655
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37628