20 vuoden kestäneellä yksin olemisella tietää, ettei enää ole mitään tarvetta löytää ketään edes ystäväksi! Ja minulla on monta lasta ja heidän kanssaan olen tekemisissä! Ei ole koskaan yksin oloni aikana kokenut sellaista tarvetta, että pitäsi jakaa aikaansa jonkun minulle tuntemattoman ihmisen kanssa! Tuntuu siltä että kaikki miehet ovat lähes puhumattomia ja sellaista miestä en enää jaksa, enkä parisuhdetta halua enää koskaan kenenkään kanssa!
Vastaukset 2
- Anonyymi00001UUSI
Tämä kirjoitus kertoi sen kaiken, minkä myös projektin aloittajien pitäisi ymmärtää! Ihan samoin olen ajatellut aina kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Jos olisitte kysyneet ne kysymykset, projektia ei olisi koskaan tarvinnut edes aloittaa ja kun ette kysyneet, teitte elämästäni kauheaa! En pystynyt olemaan missään hyvällä mielellä, kun aina ja joka paikassa oli sitä turhauttavaa kautta rantain kertomista! Tykkään liikkua yksin, joten se ei ole koskaan ollut minulle ongelma! Kuka teistä projektin aloittajista päätti ettei minulta kysytä mitään!! Kamalan virheen teitte! Olen joutunut kärsimään stressistä koko projektin ajan, eikä se todellakaan tee hyvää elimistölle, ette sitäkään osanneet etukäteen ajatella, vaikka tiesitte etten ole enää nuori!
- Anonyymi00002UUSI
Luulitteko tietävänne paremmin kuin minä itse, mikä on juuri minun näköistä elämää! Sekin että joillekin työpaikoille oli pyydetty parisuhde-ehdokkaita näytille. Todella typerästi suunniteltu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921662
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4441186- 861120
- 681025
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861003- 93887
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.33695- 65665
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172651