todellisuus mä pidän niitä oikeasti ihan hulluina jo nyt katselen vain sivusta toivoen parasta
Vastaukset 13
- Anonyymi00001UUSI
toki rakastan mutta sekin on hulluutta
- Anonyymi00002UUSI
en voi sanoa kelleen että kannattaa olla niitte kaveri ei jos haluatte säästyä traumoilta älkää olko
- Anonyymi00003UUSI
yksinäinen tie yksinäistä aikusta naista vie
- Anonyymi00008UUSI
Siteerasitko poitsu juuri Mana Manaa meille? Sivusta tietenkin
- Anonyymi00011UUSI
En tunne aluksenne päällystöä jos siihen viittasit. Miten sun kultainen kädenpuristus kun luopuivat sinusta ootko jo testannut ylitsevuotavia suosituksia?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
En tunne aluksenne päällystöä jos siihen viittasit. Miten sun kultainen kädenpuristus kun luopuivat sinusta ootko jo testannut ylitsevuotavia suosituksia?
Esim tämä ymmärtääkseni "nalleksi" ristitty on varmaan suunnattoman ilahtunut kun on päässyt osaksi palstan kautta piertyjä makaabereja spektaakkeleita
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Esim tämä ymmärtääkseni "nalleksi" ristitty on varmaan suunnattoman ilahtunut kun on päässyt osaksi palstan kautta piertyjä makaabereja spektaakkeleita
Millonka Pata Kakkosesta tuli Kekkonen? -sivu
- Anonyymi00004UUSI
tottakai heille käy huonommin kun sulle ja sä tiiät sen maailma on yhä rankempi paikka
- Anonyymi00014UUSI
Sinäkö olet se kusipää joka tekee toisen elämästä helvettiä ?
- Anonyymi00005UUSI
- Anonyymi00006UUSI
- Anonyymi00007UUSI
Danny Trejo recalls meeting Charles Manson in jail and being hypnotized by him so he felt like he was on drugs. What was Charles Manson actually like? Why did Danny Trejo and his friends look after him? Was Charles Manson the killer a dangerous man?
https://www.youtube.com/watch?v=jkyDTmSzEfM - Anonyymi00009UUSI
Itse en toivo ns niinkään hyvää niille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921662
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4441186- 861120
- 681025
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861003- 93887
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.33695- 65665
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172651