se naisen muutto uuteen yöllä viikonloppuna.
Miten se mörrimöykky jakselee?Pelottiko jos joku näkee?
Onneks meni hyvin
16
206
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
En ole muuttamassa mihinkään niin kauan kuin koen olevani tervetullut siellä, missä olen.
- Anonyymi00002UUSI
"Haudankaivaja". VTT:n lapiomiehet hei luttaa. Kuulemma.
-vasen vs. oikea- Anonyymi00003UUSI
Sinä täällä tuota verkostoidut taas 😬 älä liiku kovin ihmisten ilmoilla, on semmoinen huntsi
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sinä täällä tuota verkostoidut taas 😬 älä liiku kovin ihmisten ilmoilla, on semmoinen huntsi
Tai mistä minä tiiän jos toiset tykkää olla osa tämän psykedeelisiä skeemoja Feimi ku feimi tms
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tai mistä minä tiiän jos toiset tykkää olla osa tämän psykedeelisiä skeemoja Feimi ku feimi tms
Sulla Metsätalousministeriön Kotkanpesän arkistosta pelkkiä lainapapereita. Jalkahikeäki puk kaa. Auttaako Andy? "räjäyttää liian"? -sivu
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sulla Metsätalousministeriön Kotkanpesän arkistosta pelkkiä lainapapereita. Jalkahikeäki puk kaa. Auttaako Andy? "räjäyttää liian"? -sivu
Saatat omassa päässäsi kirjoitella nyt jo vaikka kolmannelle yksilölle mitä olen ajatuksen juoksuusi perehtynyt.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Saatat omassa päässäsi kirjoitella nyt jo vaikka kolmannelle yksilölle mitä olen ajatuksen juoksuusi perehtynyt.
Jos on jo kolmas passi eri identiteetillä, ni saattaahan se toki nii ollakin. -sivu
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jos on jo kolmas passi eri identiteetillä, ni saattaahan se toki nii ollakin. -sivu
Mitä niistä nk epäpuhtaista passeista huudetaan? Ihan mielenkiinnosta kysyn
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä niistä nk epäpuhtaista passeista huudetaan? Ihan mielenkiinnosta kysyn
Parikkalan teurastajalla 600, jos viet jonku toisen Kom Puran. Kuulemma.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Parikkalan teurastajalla 600, jos viet jonku toisen Kom Puran. Kuulemma.
Kuuluuko biometriikka hintaan? Kyllä tämä on vaan tyhmä laulaja ja/tai tarinan keksijä
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuuluuko biometriikka hintaan? Kyllä tämä on vaan tyhmä laulaja ja/tai tarinan keksijä
Pääsee ainaki huu(h)telee vieraisiin illallispöytiin. Kuulemma.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pääsee ainaki huu(h)telee vieraisiin illallispöytiin. Kuulemma.
Jaa onko joku bufee? No anna mulle haarukka niin korjataan tilanne ns. Kastit kaadan kans kurkusta alas älä huoli
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jaa onko joku bufee? No anna mulle haarukka niin korjataan tilanne ns. Kastit kaadan kans kurkusta alas älä huoli
Trukilla voit dreenailla ihan omassa tallissas. Päivämääriäki ku zooseihis näkyy riittävän. -invawc123
- Anonyymi00012UUSI
Oli jäänyt muutama huonekalu niin pitihän ne vielä päivänvalolla kipasemassa kuningattareni.
- Anonyymi00014UUSI
5.talossa vastaanotto valmiina. Uusista naapureista löytyy varmasti sopivia uusia asiakkaita. Uusia korsetteja jo tilattu.
- Anonyymi00016UUSI
"Kaikki tiet vievät Kallion mausoleumiin". Näköjää. -PortHania
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921662
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4441186- 861120
- 681025
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861003- 93887
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.33695- 65665
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172651