Irti kun saat hänen kanssaan olla?
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Miten on?
- Anonyymi00002UUSI
Kenestä pitäisi päästä irti?
- Anonyymi00003UUSI
Häh, kenen kanssa?
- Anonyymi00004UUSI
Heitän saman kysymyksen takaisin sinulle! Vastauksemme siihen lienee myös sama..
- Anonyymi00007UUSI
Siitä kivusta en pääse kyllä mitä teet minulle.
- Anonyymi00010UUSI
Tykkään kai edelleen
- Anonyymi00005UUSI
Tietenkin on päässyt sinusta, kun on valinnut parisuhteen toisen kanssa. Kyselet typeriä, viikosta toiseen.
- Anonyymi00006UUSI
Ihanko suhteen?
- Anonyymi00008UUSI
Vieläkin jaksat yksäri lässyttää gubelle jostain häiskästä josta pakkomielteen kohteesi ei edes ole koskaan ollut kiinnostunut. Jos ja kun kerrontasi joskus myi, kertoo se paljon myös entisen arvoyhteisön suppeasta mielestä. Vanhan piian bravuuri oikein tämä kurainen skeemasi🥱 Ei mitään kunnioitusta enää koko kaikukammiota kohtaan
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vieläkin jaksat yksäri lässyttää gubelle jostain häiskästä josta pakkomielteen kohteesi ei edes ole koskaan ollut kiinnostunut. Jos ja kun kerrontasi joskus myi, kertoo se paljon myös entisen arvoyhteisön suppeasta mielestä. Vanhan piian bravuuri oikein tämä kurainen skeemasi🥱 Ei mitään kunnioitusta enää koko kaikukammiota kohtaan
Jaha niillä taas eka periodi käynnistyy muuten yhtä tuoreissa merkeissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931769
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4851349- 881183
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.471110- 721108
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861093- 93927
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt9771- 65705
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176701