kanssa koko ajan uskonnosta jossa ne yrittää tuomita sut tai olet heille uhka jota ne yrittää hallita vai tuomita lain nojalla kuolemaan?
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
kun ei tänä asetelma koskaan muutu miksikään koaka lestadiolaisuus on rikos
- Anonyymi00002UUSI
oon ajatellut että leatadiolaisille pitää järjestää holo kausti
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
oon ajatellut että leatadiolaisille pitää järjestää holo kausti
heidät pitää yksinkertaisesti tuhota ja sanoa emme kaipaa teitä hävitkää tai valitkaa orjuus
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
heidät pitää yksinkertaisesti tuhota ja sanoa emme kaipaa teitä hävitkää tai valitkaa orjuus
kyllä yhden jumalan valtakunnan hävittäminen maan päältä ei pitäisi olla niin vaikeaa kun näitä valta kuntia on muitakin ei sinne tarvota kilpailijoita kun he eivät ynmmärrä etteivät he edustaa jumalan valtakuntaa vaan ovat sen irvikuvia
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
kyllä yhden jumalan valtakunnan hävittäminen maan päältä ei pitäisi olla niin vaikeaa kun näitä valta kuntia on muitakin ei sinne tarvota kilpailijoita kun he eivät ynmmärrä etteivät he edustaa jumalan valtakuntaa vaan ovat sen irvikuvia
periksi ei annneta luomme heille uhka kuvia kunnes ne lakkaavat olemasta häviävät kuin olemattomat valehtelijat
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
periksi ei annneta luomme heille uhka kuvia kunnes ne lakkaavat olemasta häviävät kuin olemattomat valehtelijat
ihan sama se on rikos
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
ihan sama se on rikos
en ole ennen tavannut laitonta uskontoa mutta lestadiolaisuus on sellainen
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
en ole ennen tavannut laitonta uskontoa mutta lestadiolaisuus on sellainen
uskonnon ae puoli että he yrittävät tuomita
- Anonyymi00011UUSI
onneksi nykyajan tekniilka edustaa jumalan valta kuntaa harha lahko saa loppunsa
- Anonyymi00009UUSI
Luterilaisten kiihkomieli näkyy ilmi selvästi :
"kaikki muut uskonnot ovat Huu-Haata koska vain me olemme
paras ja ainoa uskonto"- Anonyymi00012UUSI
kyllä tätä se lestadiolaisuus on oppi isämme martti luthwr tappakaa talon pojat pabtistit noidat juutalaiset
- Anonyymi00014UUSI
talonpoika tarkoittaa russiaa
- Anonyymi00015UUSI
Lopettakaa masturbointi-aiheisten tarrojen liimailu pikkutyttöjen selkämyksiin, niin sitten meillä ei ole mitään syytä epäillä teitä – tiedätte kyllä miksi.
- Anonyymi00016UUSI
no se on teille muistututs että voitte vetää käteenne siellä sakastissa ilman että koette tarvetta fantasioida jokaisen pikku tytön kohdalla
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
no se on teille muistututs että voitte vetää käteenne siellä sakastissa ilman että koette tarvetta fantasioida jokaisen pikku tytön kohdalla
totta puhuakseni lasten raiskaaminen ei teillä lestaduolaisilla onnistu kättä nostamalla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921702
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601256- 861150
- 721088
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861053Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.37915- 93907
- 65685
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172671Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60662