maakunta ja lieksankin alue on tunnettu katkerista ihmisistä. eikö he ymmärrä että he on itse vastuussa katkeruudestaan. he on valinneet pelon vuoksi lauman seuraamisen ja vääryden sekä itsensä pienentämisen ja luovuutensa ja intohimojensa kuolettamisen. siitä valinnasta seuraa kateus ja katkeruus ja saa vastineeksi kieron ja pahansuovan lauman jäsenyyden jolla ei tee mitään.
turhaa siis muita syyttää jos itse valitsee sen tien ja alistuu pelosta laumalle.
eikö alueen katkerat ymmärrä, että he ITSE aiheuttaa oman katkeruutensa
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
muiden vikoja ja virheitä etsitään mutta oman katkeruuden ja kateuden juurisyytä ei haluta tutkia tai purkaa. se vaatisi kykyä itsereflektioon ja halua muutokseen. pitäisi myöntää että toimii väärin.
- Anonyymi00002UUSI
Aloittaja vaikuttaa todella katkeralta ihmiseltä. Älä huoli, ei sinun aikasi täällä maan päällä kauan enää kestä. Se on helpotus, sekä itsellesi että itäsuomalaisille.
- Anonyymi00003UUSI
Aloittaja eli minä olen hyvin surullinen siitä, että itä-suomessa on valittu ihmispelko ja otettu kannettavaksi siitä seuraavat asiat kuten kateus ja katkeruus ja juoruilun ja muiden kiusaamisen vääryydet.
Toisten alistaminen ja kiusaaminen ei ole elämää. Se on pahuutta ja vääryyttä joka tekee ihmisestä onton ja tyhjän.
Mitä lähtöön tulee se on Herran käsissä ja odotan mielenkiinnolla uutta aikaa. Elämme lopunaikoja ja parannuksen tekoa pitää suositella ihmisille. Myös itäsuomalaisille jossa on paljon kateutta.
- Anonyymi00004UUSI
kateellinen osoittaa muiden parjauksella oman pienuutensa muille, vaikka ei itse sitä yleensö ymmärräkkään.
- Anonyymi00005UUSI
"ilo elää karjalassa". ehkö mutta ei pohjois-karjalassa.
- Anonyymi00006UUSI
Aloittaja on surullinen koska häntä ei ole koskaan pantu paljaalla.
Paljaalla paneminen tekisi hänestä iloisen ja tyytyväisen ihmisen! ☝️😁- Anonyymi00007UUSI
Ei se onnistu, gigulikin vajoaa masennukseen kun kuulee tuon vinkujan valitusta.
- Anonyymi00008UUSI
aikuinen ottaa vastuuta, myöntää virheet itselleen ja oppii uutta eikä siirrä omia tekojaan muiden syyksi.
- Anonyymi00009UUSI
Kateus katkeroittaa. Kateus on aina kadehtijan itsensä syytä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491258Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13995- 93967
- 77663
- 37658
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430- 23417
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15409