...kun jouduin äsken kauppareissulla 3 kertaa tyydyttämään itseni Cittarin parkkipaikalla autossa? Nautin myös siitä, että joku saattoi katsella.
- Sinna
Olenko outo...
22
406
Vastaukset 22
- Anonyymi00002
Tämä on kuumaa 🥳🥰
M32- Anonyymi00007UUSI
Trololoo ääliöt tämäkin aloitus
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Trololoo ääliöt tämäkin aloitus
No en kyllä trollannut millää tavalla. Halusin kertoa jollekin, kavereille en kehtaa tällasista puhua
- Sinna
- Anonyymi00003
Näin. Oulusa Sinna hoiteli itsensä.
- Anonyymi00004
Ei kun olet ihana. Juuri noin pit tehdä jos tekee mieli. Olisi ihana jos sattuisin ohimennen paikalle. Minulla on ystävä joka lähettelee minulle videoita kun dildottaa itseään ja välillä soittaakin samalla kun tyydyttelee menemään. Ihanaa
- Anonyymi00005UUSI
Mitä ostit kaupasta, kesäkurpitsanko vai kurkun?
- Anonyymi00009UUSI
Ei kun löylykauhan perseeseen
- Anonyymi00011UUSI
Tämä ei siis ollut mikään ilkeämielinen kysymys, niin kuin nuo alla olevat. Halusin vain kysyä, että tyydytitkö itseäsi noista jommalla kummalla siellä autossa
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tämä ei siis ollut mikään ilkeämielinen kysymys, niin kuin nuo alla olevat. Halusin vain kysyä, että tyydytitkö itseäsi noista jommalla kummalla siellä autossa
Sormet riittää toistaiseksi kun ahtaissa tiloissa ollaan.
- Sinna
- Anonyymi00006UUSI
Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa
- Anonyymi00010UUSI
Yritä hoitaa se hilse pois, niin ei mene yli.
- Anonyymi00012UUSI
Tuo on kaunista. Vaatii rohkeutta, vaikka on aivan tavallinen toimenpide, jota suurin osa ihmisistä tekee lähes päivittäin. Saako olla utelias, kiihottaako auton ajaminen Sinua vai onko sinulla Pöksyissä jotain kiihottavaa? Itseäni alkaa kaupassa usein kiihottaa, kun siellä tapaa kauniita naisia, itse olen siis mies
- Anonyymi00020UUSI
Olin lukenut eroottista kirjallisuutta aiemmin sinä päivänä ja kyllähän se edelleen pyöri mielessä.
- Sinna - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olin lukenut eroottista kirjallisuutta aiemmin sinä päivänä ja kyllähän se edelleen pyöri mielessä.
- SinnaIhan ymmärrettävää ja varmasti kiihottavaakin...hmmm. Haluaisitko lisää eroottista juttua?
soita/txt 0415739392 steve
- Anonyymi00013UUSI
Iso musta vehje?
- Anonyymi00014UUSI
Nyt just ei pysty soittamaan.,mutta yksin ollessani voisinkin...
- Anonyymi00015UUSI
Et ole epänormaali.
- Anonyymi00016UUSI
Ihanan kiimainen Nainen...kivahan sun häpyhuulia vasten terskaa olis hieroa...
- Anonyymi00017UUSI
Olisin tullut auton luokse ja ottanut ison kullin sulle esiin.. -horse cock
- Anonyymi00022UUSI
Sinna 🥰
- Anonyymi00023UUSI
💋..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742445Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt372057Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28925- 31810
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154768Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58620Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6508Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78491- 20463
- 33452