Tuijottamiseen se naisten lähestyminen tuppaa jäämään.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
Etpä taida kirjoittamallakaan pitkälle edetä.
- Anonyymi00002UUSI
En
- Anonyymi00003UUSI
Naisten sosiaalisia taitoja vai omiasi?
- Anonyymi00004UUSI
Omat ne retuperällä.
- Anonyymi00005UUSI
Eipä niitä taitoja opita muuta kuin elämällä. Nyt rohkeasti elämään, kokemaan ja mokaamaan! 👍🤷♀️
- Anonyymi00008UUSI
Mitäpä minä,vanha ukko jo. Kunhan ajatuksella joskus leikin.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitäpä minä,vanha ukko jo. Kunhan ajatuksella joskus leikin.
Mutta sosiaalisia taitoja silti ikävä? Haluaisit ehkä vähän jutellakin?
- Anonyymi00009UUSI
Moni tuntuu luulevan saavansa seuraa tuijottamalla
- Anonyymi00010UUSI
Taitaa monella olla että tietää tyhjän saavansa pyytämättäkin. Silmä tarttuu silti kiinni.
- Anonyymi00011UUSI
Jotkut kännissä sopertamalla😊
- Anonyymi00013UUSI
Rohkeasti lähelle vaan ja lohkaiset jotain arkipäiväistä säästä tai muusta. Jos nainen juttelee yli kolme lausetta hän pitää sua kiinnostavana.
- Anonyymi00014UUSI
Paremminkin on tunne et naiset loukkaantuu; pitäisi ikäänkuin tuntea heidät ja heidän halunsa.
- Anonyymi00015UUSI
Sosiaalinen saavutettavuus muistuttaa jo likaista vuorenhuippua realistisesti arvojen pohjalukemin. Kansanedustaja tietää Pirkanmaan uimahallien muuttuvan aiempaa likaisemmiksi.
- Anonyymi00016UUSI
Kansanedustajia ei pidetä mitenkään mielenkiintoisina ihmisinä, niinkuin sosiaalisessa mielessä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491248Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13975- 93957
- 37648
- 73635
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53420Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413- 23407
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15399