Kenen kanssa koet

Anonyymi-ap

Että sinulla on eniten kipinää

19

401

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Sinun kanssa. Oon yhtä roihua kun vähän ees humiot kirjoituksillasi.

• Anonyymi00015
        UUSI

Mun kipinät taitaa olla kipinöityjä jo? Pitäisi uusia pinta ilmeisesti sellaiseksi, joka synnyttää sitä, ku nykyinen on jo kulunut sellaiseksi (liukas ja rasvainen pinta ei kipinöi), ettei kipinöi? Kuiva olen ja siksi luulisi kipinöivän, ehkä ongelma on syvemmällä kuin pinnassa vain? Tuumaus taukoa kaipaa enempi.

• Anonyymi00002
      UUSI

Oma lapsi saa kyllä aika tavalla kioinpimään.

• Anonyymi00003
      UUSI

Sataman lokin kanssa, kipinät sinkoutuvat poispäin.

• Anonyymi00004
      UUSI

Niiden kanssa, joiden kanssa teen jotain luovaa ja on tekemisen meininki.💥

• Anonyymi00006
      UUSI

En oikein tiedä voinko sitä hänelle kertoa. Olen antanut hänelle paljon ja saanut vain vähän. Ei sillä, että mitään tarvisin vaan sillä ettei tämä näinkään voi toimia.

• Anonyymi00008
        UUSI

Mitä olet antanut hänelle? Onko hän tietoinen siitä, mitä on sinulta saanut?

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mitä olet antanut hänelle? Onko hän tietoinen siitä, mitä on sinulta saanut?

Hyvä pointti. En ole varma onko hän tietoinen mitä on saanut. Hän on saanut sydämeni, avoimuuteni, lojaaliuteni, hoivani, kärsivällisyyteni, anteeksiantoni, suojeluni, aikani, suorat tunteiden osoitukseni, antamani arvostuksen, antamani aseman elämässäni ja tunteissani, kokemuksen korvaamattomuudesta, -jatkuvuudesta, -järkkymättömyydestä, -tasapainoisesta tunneyhteydestä ja -ihmissuhteesta, kokemuksen aidosta pyyteettömästä rakkaudesta. Materiaalisia antamiani asioita en luettele tähän vaikka niitäkin on. Niillä ei ole niin suurta merkitystä. Tunnisteeksi annan häneltä saamani punaisen kalastajahatun.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hyvä pointti. En ole varma onko hän tietoinen mitä on saanut. Hän on saanut sydämeni, avoimuuteni, lojaaliuteni, hoivani, kärsivällisyyteni, anteeksiantoni, suojeluni, aikani, suorat tunteiden osoitukseni, antamani arvostuksen, antamani aseman elämässäni ja tunteissani, kokemuksen korvaamattomuudesta, -jatkuvuudesta, -järkkymättömyydestä, -tasapainoisesta tunneyhteydestä ja -ihmissuhteesta, kokemuksen aidosta pyyteettömästä rakkaudesta. Materiaalisia antamiani asioita en luettele tähän vaikka niitäkin on. Niillä ei ole niin suurta merkitystä. Tunnisteeksi annan häneltä saamani punaisen kalastajahatun.

Heitä jo iso mies hevon helkattiin nämä jutut millä gubbe pidät tuota toista dadasetää otteessasi. T

• Anonyymi00007
      UUSI

M to M
      Kipinät voisivat sinkoilla..🤤❤️😘

• Anonyymi00012
        UUSI

M & M ne yhteen soppii, pannaan ne yhdessä karkkipussiin...

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

M & M ne yhteen soppii, pannaan ne yhdessä karkkipussiin...

Milla😋❤️.....
        M

• Anonyymi00010
      UUSI

Magnesiumin.

• Anonyymi00011
      UUSI

Naapurin pirkon kanssa hoituu hommat.

• Anonyymi00013
      UUSI

J kipinöi E Naisesta... hän on se joka minua eteenpäin potkii... kiitos Kultaseni sen takia jaksan ❤️👨‍👩‍👦

• Anonyymi00014
      UUSI

En halua pohtia mitään vaihtoehtoja. Haluan vain yhden ehdottomasti oikean naisen. Semmoisen kenelle voisin olla ihan oikeasti rakkain maailmassa. Ujolta ja puheongelmaiselta Mieheltä.

• Anonyymi00016
        UUSI

Et ole siis ihastunut yhteenkään naiseen vai etsit sellaista, joka rakastuu sinuun? Kun mietit vain itseäsi ja puutteitasi, mietitkö naisen tarpeita ja toiveita ollenkaan?

• Anonyymi00018
      UUSI

Aika vähissä kipinät on nyt. Ehkä tuli ei vain ole mun elementti?😉 Sivusta

• Anonyymi00019
      UUSI

Leevin kanssa❤️🔥

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      71
      2283
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      36
      1852
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      100
      1191
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      47
      945
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      89
      824
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      26
      817
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      29
      690
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      41
      675
    9. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      142
      667
    10. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      588
    Aihe