Että sinulla on eniten kipinää
Vastaukset 19
- Anonyymi00001UUSI
Sinun kanssa. Oon yhtä roihua kun vähän ees humiot kirjoituksillasi.
- Anonyymi00015UUSI
Mun kipinät taitaa olla kipinöityjä jo? Pitäisi uusia pinta ilmeisesti sellaiseksi, joka synnyttää sitä, ku nykyinen on jo kulunut sellaiseksi (liukas ja rasvainen pinta ei kipinöi), ettei kipinöi? Kuiva olen ja siksi luulisi kipinöivän, ehkä ongelma on syvemmällä kuin pinnassa vain? Tuumaus taukoa kaipaa enempi.
- Anonyymi00002UUSI
Oma lapsi saa kyllä aika tavalla kioinpimään.
- Anonyymi00003UUSI
Sataman lokin kanssa, kipinät sinkoutuvat poispäin.
- Anonyymi00004UUSI
Niiden kanssa, joiden kanssa teen jotain luovaa ja on tekemisen meininki.💥
- Anonyymi00006UUSI
En oikein tiedä voinko sitä hänelle kertoa. Olen antanut hänelle paljon ja saanut vain vähän. Ei sillä, että mitään tarvisin vaan sillä ettei tämä näinkään voi toimia.
- Anonyymi00008UUSI
Mitä olet antanut hänelle? Onko hän tietoinen siitä, mitä on sinulta saanut?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä olet antanut hänelle? Onko hän tietoinen siitä, mitä on sinulta saanut?
Hyvä pointti. En ole varma onko hän tietoinen mitä on saanut. Hän on saanut sydämeni, avoimuuteni, lojaaliuteni, hoivani, kärsivällisyyteni, anteeksiantoni, suojeluni, aikani, suorat tunteiden osoitukseni, antamani arvostuksen, antamani aseman elämässäni ja tunteissani, kokemuksen korvaamattomuudesta, -jatkuvuudesta, -järkkymättömyydestä, -tasapainoisesta tunneyhteydestä ja -ihmissuhteesta, kokemuksen aidosta pyyteettömästä rakkaudesta. Materiaalisia antamiani asioita en luettele tähän vaikka niitäkin on. Niillä ei ole niin suurta merkitystä. Tunnisteeksi annan häneltä saamani punaisen kalastajahatun.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hyvä pointti. En ole varma onko hän tietoinen mitä on saanut. Hän on saanut sydämeni, avoimuuteni, lojaaliuteni, hoivani, kärsivällisyyteni, anteeksiantoni, suojeluni, aikani, suorat tunteiden osoitukseni, antamani arvostuksen, antamani aseman elämässäni ja tunteissani, kokemuksen korvaamattomuudesta, -jatkuvuudesta, -järkkymättömyydestä, -tasapainoisesta tunneyhteydestä ja -ihmissuhteesta, kokemuksen aidosta pyyteettömästä rakkaudesta. Materiaalisia antamiani asioita en luettele tähän vaikka niitäkin on. Niillä ei ole niin suurta merkitystä. Tunnisteeksi annan häneltä saamani punaisen kalastajahatun.
Heitä jo iso mies hevon helkattiin nämä jutut millä gubbe pidät tuota toista dadasetää otteessasi. T
- Anonyymi00007UUSI
M to M
Kipinät voisivat sinkoilla..🤤❤️😘- Anonyymi00012UUSI
M & M ne yhteen soppii, pannaan ne yhdessä karkkipussiin...
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
M & M ne yhteen soppii, pannaan ne yhdessä karkkipussiin...
Milla😋❤️.....
M
- Anonyymi00010UUSI
Magnesiumin.
- Anonyymi00011UUSI
Naapurin pirkon kanssa hoituu hommat.
- Anonyymi00013UUSI
J kipinöi E Naisesta... hän on se joka minua eteenpäin potkii... kiitos Kultaseni sen takia jaksan ❤️👨👩👦
- Anonyymi00014UUSI
En halua pohtia mitään vaihtoehtoja. Haluan vain yhden ehdottomasti oikean naisen. Semmoisen kenelle voisin olla ihan oikeasti rakkain maailmassa. Ujolta ja puheongelmaiselta Mieheltä.
- Anonyymi00016UUSI
Et ole siis ihastunut yhteenkään naiseen vai etsit sellaista, joka rakastuu sinuun? Kun mietit vain itseäsi ja puutteitasi, mietitkö naisen tarpeita ja toiveita ollenkaan?
- Anonyymi00018UUSI
Aika vähissä kipinät on nyt. Ehkä tuli ei vain ole mun elementti?😉 Sivusta
- Anonyymi00019UUSI
Leevin kanssa❤️🔥
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.712283Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361852- 1001191
- 47945
- 89824
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26817- 29690
- 41675
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,142667Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56588