Kenen kanssa koet

Anonyymi-ap

Että sinulla on eniten kipinää

21

577

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sinun kanssa. Oon yhtä roihua kun vähän ees humiot kirjoituksillasi.

• Anonyymi00015

Mun kipinät taitaa olla kipinöityjä jo? Pitäisi uusia pinta ilmeisesti sellaiseksi, joka synnyttää sitä, ku nykyinen on jo kulunut sellaiseksi (liukas ja rasvainen pinta ei kipinöi), ettei kipinöi? Kuiva olen ja siksi luulisi kipinöivän, ehkä ongelma on syvemmällä kuin pinnassa vain? Tuumaus taukoa kaipaa enempi.

• Anonyymi00002

Oma lapsi saa kyllä aika tavalla kioinpimään.

• Anonyymi00003

Sataman lokin kanssa, kipinät sinkoutuvat poispäin.

• Anonyymi00004

Niiden kanssa, joiden kanssa teen jotain luovaa ja on tekemisen meininki.💥

• Anonyymi00006

En oikein tiedä voinko sitä hänelle kertoa. Olen antanut hänelle paljon ja saanut vain vähän. Ei sillä, että mitään tarvisin vaan sillä ettei tämä näinkään voi toimia.

• Anonyymi00008

Mitä olet antanut hänelle? Onko hän tietoinen siitä, mitä on sinulta saanut?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mitä olet antanut hänelle? Onko hän tietoinen siitä, mitä on sinulta saanut?

Hyvä pointti. En ole varma onko hän tietoinen mitä on saanut. Hän on saanut sydämeni, avoimuuteni, lojaaliuteni, hoivani, kärsivällisyyteni, anteeksiantoni, suojeluni, aikani, suorat tunteiden osoitukseni, antamani arvostuksen, antamani aseman elämässäni ja tunteissani, kokemuksen korvaamattomuudesta, -jatkuvuudesta, -järkkymättömyydestä, -tasapainoisesta tunneyhteydestä ja -ihmissuhteesta, kokemuksen aidosta pyyteettömästä rakkaudesta. Materiaalisia antamiani asioita en luettele tähän vaikka niitäkin on. Niillä ei ole niin suurta merkitystä. Tunnisteeksi annan häneltä saamani punaisen kalastajahatun.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hyvä pointti. En ole varma onko hän tietoinen mitä on saanut. Hän on saanut sydämeni, avoimuuteni, lojaaliuteni, hoivani, kärsivällisyyteni, anteeksiantoni, suojeluni, aikani, suorat tunteiden osoitukseni, antamani arvostuksen, antamani aseman elämässäni ja tunteissani, kokemuksen korvaamattomuudesta, -jatkuvuudesta, -järkkymättömyydestä, -tasapainoisesta tunneyhteydestä ja -ihmissuhteesta, kokemuksen aidosta pyyteettömästä rakkaudesta. Materiaalisia antamiani asioita en luettele tähän vaikka niitäkin on. Niillä ei ole niin suurta merkitystä. Tunnisteeksi annan häneltä saamani punaisen kalastajahatun.

Heitä jo iso mies hevon helkattiin nämä jutut millä gubbe pidät tuota toista dadasetää otteessasi. T

• Anonyymi00007

M to M
      Kipinät voisivat sinkoilla..🤤❤️😘

• Anonyymi00012

M & M ne yhteen soppii, pannaan ne yhdessä karkkipussiin...

• Anonyymi00020
        Anonyymi00012 kirjoitti:

M & M ne yhteen soppii, pannaan ne yhdessä karkkipussiin...

Milla😋❤️.....
        M

• Anonyymi00010

Magnesiumin.

• Anonyymi00011

Naapurin pirkon kanssa hoituu hommat.

• Anonyymi00013

J kipinöi E Naisesta... hän on se joka minua eteenpäin potkii... kiitos Kultaseni sen takia jaksan ❤️👨‍👩‍👦

• Anonyymi00014

En halua pohtia mitään vaihtoehtoja. Haluan vain yhden ehdottomasti oikean naisen. Semmoisen kenelle voisin olla ihan oikeasti rakkain maailmassa. Ujolta ja puheongelmaiselta Mieheltä.

• Anonyymi00016

Et ole siis ihastunut yhteenkään naiseen vai etsit sellaista, joka rakastuu sinuun? Kun mietit vain itseäsi ja puutteitasi, mietitkö naisen tarpeita ja toiveita ollenkaan?

• Anonyymi00018

Aika vähissä kipinät on nyt. Ehkä tuli ei vain ole mun elementti?😉 Sivusta

• Anonyymi00019

Leevin kanssa❤️🔥

• Anonyymi00022

Hänen joka käyttäytyy aina niin varautuneesti ja asiallisesti, mutta näen hänessä piinallista jännitystä. Pieni virhe joissakin liikkeissään seurassani antaa ymmärtää, että hän kaipaa vapautumista. Haluaa päästää irti tavalla, jolla ei ole koskaan pystynyt....pelkää päästää liian lähelle... Tämä yksikään ei selvästikään ole koskaan pystynyt viemään häntä sinne. Minä olen oikea. Ehkä juuri se on aina saanut niin pitämään hänestä. Ettei olisi vain yksi naamio vaan olisin vapauttajansa.

• Anonyymi00023

Kuka mitä tuo kyseinen kipinöinti edes ohimenevä tunne korkeimtaan miksi kipinä katoaa aina kuvaan astuu arki mutta onnea jos kipinöintiä etit ni oaree opetella vaihtaan puolen vuoden välein

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      72
      1107
    2. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      55
      1008
    3. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      43
      966
    4. Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."

Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      804
    5. Martina ja Levin kiinteistö

Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      322
      728
    6. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      21
      724
    7. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      49
      660
    8. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      33
      645
    9. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      179
      606
    10. Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta

Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi
      Tv-sarjat
      8
      602
    Aihe