Kolmen juuston keittoa. Aika juustoinen maku. Liekö tottumattomuutta , mutta en pitänyt sen ominaismausta. Oletan että jos söisin joitakin kertoja uuvestaan niin voisin tottuakin makuun. Pirkkaparhaat kolmen juuston keitto. Helppo valmistaa, säilyy avattuna 2 vrk jääkaapissa. Käytin sen kastikkeena bratwurstin pätkäistäväistetyikseille ja spaketille. Ostin sen joskus pahaa päivää varten, mutta "hyvät" päivät jatkuvat etelleen niin sen oli suuni syömäistävän, sillä eräpäivä lähentäytyi , 5 päivän päästä siinä olisi tullut parasta ennen päivys vastaan. Sattumalta katsoin päiväystä kun mietin mitä vanhentuviasija tuotteita pakkaisin jo valmiilliseksi mökkiläällisöityvää matkaa varten.
Sitten mä saan uusii perunoita. Silloin mä siellä mökillä syön niitä paljon.
Sitten kalaa kanssa mä.
Onkimaan veneekseen sitten kanssa.
Ylöstempaukseen lähtisin mieluummin. Toivon että 1000v Kuninkaskuntassa mahtollisuus on onkijakin kaloja ja uuvessa maassa ja että kun suu on uuves ruumiis niin kkiva olisi jos saisi syyväkin onkimansa kalat uusijen perunoijen kaa.
" Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".
Johannes 8:12
Mitä tämä valkeus tarkoittaa? Kerros jos tiijät.
Suullaan syöveskelevä,
Selef Urge
Söin äsken ekan kerran elämässäni
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
No, en malttanut oottaaa vaan kattoin mitä AI sanoo ja sanoohan se.
Valkeus on ilmeinen synonyymi Valolle tuon mukaan ja Valonha nimeksen synonyymiuksen mä tiijänkii että JUMALAHAN ON VALO:
Valkeus (eli valo) tarkoittaa Raamatussa ennen kaikkea Jumalan pyhyyttä, totuutta, pelastusta ja Jeesusta Kristusta, joka sanoi olevansa "maailman valkeus". Se on pimeyden, synnin ja kuoleman vastakohta.
Juu, nyt mä tiijän tietämälläksimöimällä tään, ihanaa oppii tällainen ihanuus.
Vai että Valkeus on Valo ja Jumalakin.
Mukavasti ja pyhäkkäästi,
Selef Urge- Anonyymi00002UUSI
etkö tuotakaan tiennyt. sullehan nauraan naapurin koirakin.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
etkö tuotakaan tiennyt. sullehan nauraan naapurin koirakin.
”Autuaita te, jotka nyt itkette, sillä te saatte nauraa!”
Luukas 6:21
En nyt ihan itkekään, mutta kuitenkin kääkätän onnellisena kun tämä asia sai lopultakin varmistuksellisuutensa. Mä oon ajatellut että se on jotain oikein ymmärtämistä ja eroaa jotenkin Valosta, mutta Valo ja Valkeus onkin samakkaat...kääk käkäkäkä kääkätystä, kääk kääk kääk.
Selef Urge
- Anonyymi00004UUSI
Kokeileppa neljän juuston pizzaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491268Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13995- 93967
- 77663
- 37658
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15419- 23417
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413