Se asu sopii hyvin sinulle nainen.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001UUSI
Mikä asu?
- Anonyymi00003UUSI
Tietenkin nainen itse kertoo jos kiinnostaa.
Se kiinnostuksen merkki numero yksi. - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tietenkin nainen itse kertoo jos kiinnostaa.
Se kiinnostuksen merkki numero yksi.Milloin näit?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Milloin näit?
Juhamatti ei kerro, nsisen pitää tyrkyttää.
- Anonyymi00002UUSI
Mies on töissä. Joten nämä ei häneltä. Tuo nainen esittää täällä kaikkea.
- Anonyymi00006UUSI
Oon huimannut saman ja tiedän, että olet töissä.
Sn - Anonyymi00011UUSI
Sulla on yksäri taas tosi järkevää tekstiä apguben ketjua pullealla sormellas osoitellen. T
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sulla on yksäri taas tosi järkevää tekstiä apguben ketjua pullealla sormellas osoitellen. T
Seittemän leivän uuni yksäri
- Anonyymi00004UUSI
ihan kuin olisin jättänyt jonkin musiikin pienelle äänelle, muualta tulee ääni, sillä tyavalla jotain...
ääni tulee jotain pienelllä, ei jätti-volumella... mutta mikä tuo itämaisten tyttöjen kanssa, hassua, kuin Hassisen Kone - Anonyymi00007UUSI
Tämä ystävyyteenjuhamattimotto nainen kyllä tyrkyttää itseään.
- Anonyymi00010UUSI
Veli-Matillakaan ei oo yhtään Tenho-Voimaa. -sivu
- Anonyymi00012UUSI
Muista jaksaa propagandaa leipova eukko vaivata guben jokainen ketju omaan muotoon. Tekee susta todella viehättävän heti. T
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Muista jaksaa propagandaa leipova eukko vaivata guben jokainen ketju omaan muotoon. Tekee susta todella viehättävän heti. T
Ootko ikinä harkinnu luomensiirtoo? Marianne on jopa Tikannu. Ei rastapäivää.
- Anonyymi00009UUSI
Ai. Riisuit paljaaks, ja teit siitä Aatamin?
- Anonyymi00016UUSI
sovitte maijun kanssa hyvin yhteen.
nyt hänellä miehellä on viimein ns oma kultamekko ida xD - Anonyymi00017UUSI
Wo men in black, vai farkkua, sais olla?. Katseletko/tarkkailetko naista siis kauempaa mu , et uskalla, viitsi vaivautua koskaan häntä lähestyä, aika hemmo 🙃. Jätä nainen rauhaan. Ei ole kauhean mieltäylentävää, että täällä julistat.
sivusta- Anonyymi00018UUSI
Eihän tuo mies oo selvästikään siitä naisesta aidosti kiinnostunu. Mitä lie pelleilyä touhunsa ja täällä sitä harrastaa. No näitä pellejä kyllä riittää. 🤨🤣
Ei vaikuta tyypiltä jota kukaan nainen irl vakavasti vois ottaa. Onko vähän tyhmä kun ei tajua ettei sitä naista kiinnosta?
- Anonyymi00019UUSI
Tissini näytti kuulemma valtavilta siinä sanoi siskoni. 😂 Eli kaipa se sopi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.702246Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351804- 1001171
- 46929
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26807- 87803
- 29680
- 41675
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,140651Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56588