Yrittäjä joka sallii koirien tai muiden vastaavien lemmikkien tuonnin kauppaansa tai ravintolaansa ei aika varmasti tule näkemään kotieläimille allergisia tai astmaatikkoja ravintolassaan.
Ravintolat ovat alunperin ihmisille tarkoitettuja. Eläimille ovat laitumet, hevostallit, navetat, kanalat, koiratarhat... jne.
https://yle.fi/a/74-20237086
Toitko koiran ravintolaan?
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Hevostalilla tulee syötyä ihan viihtyisä paikka.
- Anonyymi00003UUSI
Hyvä. Te hevostelijat haisette niin pahalle, että parasta kun pysytte siellä tallissa.
- Anonyymi00004UUSI
Jotkut tuovat piskinsä torinavettaan kun ihmiset syö siellä!
Minä en moisessa koiratarhassa syö mitään! - Anonyymi00005UUSI
upsis
- Anonyymi00006UUSI
No onhan tuo vähän kummaa touhua, kun muistaa kuinka tarkkaa tuo oli aiemmin ja tietää mitä zoonooseja koirakin voi levittää (Toxocara canis, Giardia, Cryptosporidium, Capnocytophaga canimorsus, Leishmanioosi).
Lisää zoonooseja tulee, kun ilmasto Suomessakin lämpenee.
Ei mulla ole allergiaa, mutta astma on. Se ei paljon haittaisi, mutta jos elintarvikekaupassa tai ravintolassa on koira, niin aina varmasti se paikka jää käymättä. - Anonyymi00007UUSI
Jos ei tollo tiedä, niin opas- ja avustajakoirat on sallittu kaupoissa ja ravintoloissa.
- Anonyymi00008UUSI
Ei ole torinavetassa ollut yhtään opas- ja avustajakoiraa, vaan ihan lemmikkitessuja.
- Anonyymi00009UUSI
Aivan, opaskoirat eivät ole allergisia.
- Anonyymi00010UUSI
Minulla on kolme labbista ja aina otan kauppaan ja ravintolaan mukaan. Vakiopubissani koirilleni annetaan heti juomakupit kesällä eteen, mahtavaa palvelua!
- Anonyymi00011UUSI
Ai perstaskussa. Sinähän asut siellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.702246Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351804- 1001171
- 46929
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26807- 87803
- 29680
- 41675
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,140651Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56588