Eka vieras parisuhteessa

Anonyymi-ap

Missä vaiheessa avo/avioliittoanne teillä on ollut mukana eka vieras mies tai nainen? ja miten se ekakerta meni, onko saanut ja jatko vai jäikö kertakokeiluksi ?
Me oltiin oltu avioliitossa noin 3 vuotta kun vaimo antoi vieraalle miehelle ekakerran...

9

181

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Seurusteltiin kun parinvaihtoa harrastimme, tapasimme ikäisemme paria parikertaa ennen häitä. Kutsuimme heidät häihimme vieraaksi, moni kyseli kuka toi ihastuttava pari. Kaikkia neljää teki toistemme puolisoa koko juhlan ajan, olimme varanneet hotelli huoneet samasta hotellista. Aamu yöstä kun saavuimme hotelille, parin mies vei morsiameni suihkuun, itse mentiin miehen vaimon kanssa suoraan sänkyyn panemaan. Muistan miten morsiameni voihki suihkussa, tää mies otti takaa päin kunnolla vaimo kertoi saivat orgasmin yhtä aikaa. Naurettiin yhdessä tehtiin varmaan ennätys vihkimisen jälkeen, molemmat petimme luvalla saman tein. T. Onnellinen pari vieläkin

• Anonyymi00002
        UUSI

Meillä oli minun bestman 2 päivää ennen häitä ja viimeksi hääaamuna morsiaimeni antoi meille molemmille.
        Hääseremonia ja vastaanotto oli ensin ja klo 18.00 lähdettiin hääsviittiin bestman oli meidän kuskina.
        Hääsviitissä rouva riisuttiin bestmanin kanssa kaksistaan.
        Yhteisten esileikkien jälkeen minä panin toista kertaa ensin mun vaimoa ja vasta toisena sai bestman panna.
        Ekan kerran panin ekana kun mukaan otettu mies oli liikaa humalassa eikä saanut erektilta vaikka naisystäväni imi munaa, sai kyllä aamulla panna ja onnistui myös.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Meillä oli minun bestman 2 päivää ennen häitä ja viimeksi hääaamuna morsiaimeni antoi meille molemmille.
        Hääseremonia ja vastaanotto oli ensin ja klo 18.00 lähdettiin hääsviittiin bestman oli meidän kuskina.
        Hääsviitissä rouva riisuttiin bestmanin kanssa kaksistaan.
        Yhteisten esileikkien jälkeen minä panin toista kertaa ensin mun vaimoa ja vasta toisena sai bestman panna.
        Ekan kerran panin ekana kun mukaan otettu mies oli liikaa humalassa eikä saanut erektilta vaikka naisystäväni imi munaa, sai kyllä aamulla panna ja onnistui myös.

Spedet ne taas selittää tuubaa buaahaa

• Anonyymi00003
      UUSI

Oltiin suhteessa 17 vuotta josta naimisissa 15v. Mun ehdotuksesta, kolmisen viikkoa siinä meni kun vaimoo eka mies oli panemassa, ite en silloin ollut paikalla. On jatkunut säännöllisen epäsäännöllisesti säännöllisesti. Vaimo ekalla kertaa 41 ja minä 52.

• Anonyymi00006
        UUSI

Toki meillä seksi oli muuttunut tasapaksuksi suorittamiseksi varsinkin minun osalta. Kyllä leluja oli käytössä mutta kipinä hiipunut. Vaimo tosi kiimanen ja oli välillä kyllä suutus päissä puhunut vieraissa käymisestä, kun en olisi jaksanut panna häntä. Sit kun ehdotin asiaa et otetaan joku meille leikkeihin mukaan niin oli kyllä hieman varovainen, varmisti että liittomme kestäisi tämän. Työpäivän päätteeksi oli päätynyt asiakkaan kanssa sänkyyn. Kertoi kun tuli kotio. Olin hieman pettynyt kun en päässyt näkemään.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Toki meillä seksi oli muuttunut tasapaksuksi suorittamiseksi varsinkin minun osalta. Kyllä leluja oli käytössä mutta kipinä hiipunut. Vaimo tosi kiimanen ja oli välillä kyllä suutus päissä puhunut vieraissa käymisestä, kun en olisi jaksanut panna häntä. Sit kun ehdotin asiaa et otetaan joku meille leikkeihin mukaan niin oli kyllä hieman varovainen, varmisti että liittomme kestäisi tämän. Työpäivän päätteeksi oli päätynyt asiakkaan kanssa sänkyyn. Kertoi kun tuli kotio. Olin hieman pettynyt kun en päässyt näkemään.

Spedellä taas suoltaa aivopieruja buaahaa

• Anonyymi00004
      UUSI

Olin sen jälkeen 8 vuotta mukana ja nussin vaimoa 2 kertaa kuukaudessa ja aina paljaalla isolla kyrvällä spermat vaimoon.

• Anonyymi00005
        UUSI

Oot kyllä huikea. Olis hieno nähdä sinut panemassa.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Oot kyllä huikea. Olis hieno nähdä sinut panemassa.

Täyttä paskaa nämäkin jutut ja tyhmät uskoo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      81
      2506
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      42
      2116
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      965
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      32
      867
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      788
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      650
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      538
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      505
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      492
    Aihe