Missä vaiheessa avo/avioliittoanne teillä on ollut mukana eka vieras mies tai nainen? ja miten se ekakerta meni, onko saanut ja jatko vai jäikö kertakokeiluksi ?
Me oltiin oltu avioliitossa noin 3 vuotta kun vaimo antoi vieraalle miehelle ekakerran...
Eka vieras parisuhteessa
9
181
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
Seurusteltiin kun parinvaihtoa harrastimme, tapasimme ikäisemme paria parikertaa ennen häitä. Kutsuimme heidät häihimme vieraaksi, moni kyseli kuka toi ihastuttava pari. Kaikkia neljää teki toistemme puolisoa koko juhlan ajan, olimme varanneet hotelli huoneet samasta hotellista. Aamu yöstä kun saavuimme hotelille, parin mies vei morsiameni suihkuun, itse mentiin miehen vaimon kanssa suoraan sänkyyn panemaan. Muistan miten morsiameni voihki suihkussa, tää mies otti takaa päin kunnolla vaimo kertoi saivat orgasmin yhtä aikaa. Naurettiin yhdessä tehtiin varmaan ennätys vihkimisen jälkeen, molemmat petimme luvalla saman tein. T. Onnellinen pari vieläkin
- Anonyymi00002UUSI
Meillä oli minun bestman 2 päivää ennen häitä ja viimeksi hääaamuna morsiaimeni antoi meille molemmille.
Hääseremonia ja vastaanotto oli ensin ja klo 18.00 lähdettiin hääsviittiin bestman oli meidän kuskina.
Hääsviitissä rouva riisuttiin bestmanin kanssa kaksistaan.
Yhteisten esileikkien jälkeen minä panin toista kertaa ensin mun vaimoa ja vasta toisena sai bestman panna.
Ekan kerran panin ekana kun mukaan otettu mies oli liikaa humalassa eikä saanut erektilta vaikka naisystäväni imi munaa, sai kyllä aamulla panna ja onnistui myös. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Meillä oli minun bestman 2 päivää ennen häitä ja viimeksi hääaamuna morsiaimeni antoi meille molemmille.
Hääseremonia ja vastaanotto oli ensin ja klo 18.00 lähdettiin hääsviittiin bestman oli meidän kuskina.
Hääsviitissä rouva riisuttiin bestmanin kanssa kaksistaan.
Yhteisten esileikkien jälkeen minä panin toista kertaa ensin mun vaimoa ja vasta toisena sai bestman panna.
Ekan kerran panin ekana kun mukaan otettu mies oli liikaa humalassa eikä saanut erektilta vaikka naisystäväni imi munaa, sai kyllä aamulla panna ja onnistui myös.Spedet ne taas selittää tuubaa buaahaa
- Anonyymi00003UUSI
Oltiin suhteessa 17 vuotta josta naimisissa 15v. Mun ehdotuksesta, kolmisen viikkoa siinä meni kun vaimoo eka mies oli panemassa, ite en silloin ollut paikalla. On jatkunut säännöllisen epäsäännöllisesti säännöllisesti. Vaimo ekalla kertaa 41 ja minä 52.
- Anonyymi00006UUSI
Toki meillä seksi oli muuttunut tasapaksuksi suorittamiseksi varsinkin minun osalta. Kyllä leluja oli käytössä mutta kipinä hiipunut. Vaimo tosi kiimanen ja oli välillä kyllä suutus päissä puhunut vieraissa käymisestä, kun en olisi jaksanut panna häntä. Sit kun ehdotin asiaa et otetaan joku meille leikkeihin mukaan niin oli kyllä hieman varovainen, varmisti että liittomme kestäisi tämän. Työpäivän päätteeksi oli päätynyt asiakkaan kanssa sänkyyn. Kertoi kun tuli kotio. Olin hieman pettynyt kun en päässyt näkemään.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Toki meillä seksi oli muuttunut tasapaksuksi suorittamiseksi varsinkin minun osalta. Kyllä leluja oli käytössä mutta kipinä hiipunut. Vaimo tosi kiimanen ja oli välillä kyllä suutus päissä puhunut vieraissa käymisestä, kun en olisi jaksanut panna häntä. Sit kun ehdotin asiaa et otetaan joku meille leikkeihin mukaan niin oli kyllä hieman varovainen, varmisti että liittomme kestäisi tämän. Työpäivän päätteeksi oli päätynyt asiakkaan kanssa sänkyyn. Kertoi kun tuli kotio. Olin hieman pettynyt kun en päässyt näkemään.
Spedellä taas suoltaa aivopieruja buaahaa
- Anonyymi00004UUSI
Olin sen jälkeen 8 vuotta mukana ja nussin vaimoa 2 kertaa kuukaudessa ja aina paljaalla isolla kyrvällä spermat vaimoon.
- Anonyymi00005UUSI
Oot kyllä huikea. Olis hieno nähdä sinut panemassa.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oot kyllä huikea. Olis hieno nähdä sinut panemassa.
Täyttä paskaa nämäkin jutut ja tyhmät uskoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812506Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422116Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28965- 32867
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58650Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6538- 21505
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33492